Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mistä löydän Volvon S70:seen uuden bensatankin korkin? Ja toinen kysymys että onko vaarallista ajaa autolla jos siinä ei ole bensatankin korkkia? Kuitenkin joku sellainen vihreä läppä siinä edessä on että tankkiin ei nää suoraan kun tankin avaa.
Jos läheltä löytyy motonet tms autojenvaraosaliike ja ei oo vaarallista, ei se bensa pääse sitä kautta ulos uudemmis autoissa, joissai vanhoissa vois päästäkki.

Mistä löydän Volvon S70:seen uuden bensatankin korkin? Ja toinen kysymys että onko vaarallista ajaa autolla jos siinä ei ole bensatankin korkkia? Kuitenkin joku sellainen vihreä läppä siinä edessä on että tankkiin ei nää suoraan kun tankin avaa.
Volvon huolto on kova sana tuossa pulmassa. Tuskin se korkki ihan hirveästi maksaa (ehkä pari kymppiä?) niin voi olla parasta ostaa alkuperäinen.

Kuinka paljon alkoholituotteita saa alkosta ostaa? :D

Missä menee raja kun eivät enää myy...
Miksi siinä olisi joku raja? Joku nyt saattaa ostaa Alkosta juomat vaikka isompiin bileisiin, kun ei jaksa ulkomaille lähteä. Eli monta korillista kirkasta saa ostettua.

Ei kai siinä mitään rajaa ole, mutta voivat kieltäytyä myymästä mikäli epäilevät asiakkaan ostavan juomia kersoille. Näin tapahtui minulle kerran, kun ostin samalta myyjältä yks päivä kahdella eri kerralla kasan halpisviinejä :D

Huomasko joku, että mihin hävisi se "Urasibol"-ketju? Enkö vain löydä sitä enää vai siirrettiinkö se johonki? Ehkä x-filesiin, mihin non-vippi ei pääse?

Olisi ollut mukava nähdä, mitä A. Manninen vastasi muutamaan kysymykseeni koskien ko. tuotetta.

Lukio-aikaisen hlön nimi kateissa. Mistä voisin löytää vuonna 2003 ylioppilaaksi kirjottaneiden listan? Koululta varmaan löytyy, mutta tahtoisi nyt ja netistä. Nuohan julkaistaan joka kevät aina isoimmissa lehdissä, mutta en noin vanhaa enää löydä mistää.

Olen poistanut vahingossa roskakorin koneelta, miten sen saa takaisin? Yritin hakea mut en löydä :(

Olen poistanut vahingossa roskakorin koneelta, miten sen saa takaisin? Yritin hakea mut en löydä :(

Tartteks sä sitä välttämättä? :eek:

Tarviin ku haluun tyhjentää sen :D

Siis poistin kai pelkästään sen kuvakkeen työpöydältä. Oon välillä aina bongannut sen jossain tuolla ohjelmien seassa, mutta tietenkin nyt kun haluaisin tyhjentää sen, sitä ei löydy mistään.

Vistassa on ainakin näin: Työpöydältä 2napilla mukauta -> Muuta työpöydän kuvakkeita -> Roskakorin kohtaan ruksi ja OK..

Xp:stä en tiedä mut, ehkä suunilleen samalla tyylillä?

Vistassa on ainakin näin: Työpöydältä 2napilla mukauta -> Muuta työpöydän kuvakkeita -> Roskakorin kohtaan ruksi ja OK..

Xp:stä en tiedä mut, ehkä suunilleen samalla tyylillä?

Jes! Kiitos :haart: Mulla on tosiaan Vista, joten hoitui tolleen.

Siis poistin kai pelkästään sen kuvakkeen työpöydältä. Oon välillä aina bongannut sen jossain tuolla ohjelmien seassa, mutta tietenkin nyt kun haluaisin tyhjentää sen, sitä ei löydy mistään.
kakkosnappia työpöydällä -> properties -> desktop -välilehti -> customize desktop

joko tuolta tai sit rekisteriä viilaamalla muistaakseni

Back
Ylös Bottom