Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi Battery ja Red Bull on niinMiksi kaikki energiajuomat maistuvat miltei samalta? Esim. Battery, ED, Red Bull, Mad Croc...Onko niissä joku yhteinen aine jonka makua ei yksinkertaisesti voi peittää?
paljon kallimpia kuin muut?Miten kaupat on auki vappuna?
Miksi Battery ja Red Bull on niinpaljon kallimpia kuin muut?
Vappuaattona saavat olla auki kello 18.00 asti, perjantaina ovat kiinni (pl. Helsingin asematunneli ja muut erikoistapaukset).

Pidetään tämä kysymys ylhäällä kun itsekin olen miettinyt ihan samaa. Meiänki koira saattaa helposti pyöti 5 minuuttia sellasta typerän näköstä rinkiä ennenku vääntää tortut. Silla häntä pystyssä ja selkä kippuralla siinä sipsuttaa ja samalla puhisee. Helvetin ärsyttävää.Minkätakia noi meiän koirat ettii paskomispaikkaa niin kauan? Pyörii sellasella parin neliömetrin alueella törkeetä vauhtia minuutin ennen kun voi paskoa..
Pidetään tämä kysymys ylhäällä kun itsekin olen miettinyt ihan samaa. Meiänki koira saattaa helposti pyöti 5 minuuttia sellasta typerän näköstä rinkiä ennenku vääntää tortut. Silla häntä pystyssä ja selkä kippuralla siinä sipsuttaa ja samalla puhisee. Helvetin ärsyttävää.
Minkätakia noi meiän koirat ettii paskomispaikkaa niin kauan? Pyörii sellasella parin neliömetrin alueella törkeetä vauhtia minuutin ennen kun voi paskoa..
Niin on. Jos vielä sattuu olemaan kiire vaikka aamulla ja se kikkare sais irrota vauhdilla niin sillon se ainakin kestää. Meijän koira saattaa asettua jo tekemään tarpeitaan, mutta voi vielä nostaa perseen uudestaan ylös ja nuuhkia lisää.Pidetään tämä kysymys ylhäällä kun itsekin olen miettinyt ihan samaa. Meiänki koira saattaa helposti pyöti 5 minuuttia sellasta typerän näköstä rinkiä ennenku vääntää tortut. Silla häntä pystyssä ja selkä kippuralla siinä sipsuttaa ja samalla puhisee. Helvetin ärsyttävää.
Miksi chelsean molari Peter Cech pitää tosi typerän näköistä kypärää? Onko hän erehtynyt lajista?
Tuot mukanas tänne espooseen kesäksi, kyllä mä niille löydän käyttöä!Ulkomaille menossa ja tiettyjä varastoja on jäänyt käyttämättä, jotka nyt pitää tallettaa tulevaa käyttöä varten.
Tavaraa on sen verran, että itse ei saa käytettyä eikä oikein poiskaan viitsi antaa.
Miksi chelsean molari Peter Cech pitää tosi typerän näköistä kypärää? Onko hän erehtynyt lajista?
Henkisen yliotteen saaminen siitä tortusta?
Edit; Niin ja kysymys vielä, onko yhtään ns. huippuseuraa fudiksessa, missä ei ois ikinä pelannut yhtään neekeriä?
Voisi kuvitella, että esim. Manchester Unitedin rivit ovat olleet sata vuotta sitten melko valkoiset. Kuten monen muunkin vanhan huippuseuran.
Mä lupaan tulla sinne ketjuun pohtimaan tätä sun kanssa.Voi olla. Ja niinkun Hiiripäällikkökin tuossa kirjoitti, niin hurtta saattaa olla jo täydessä valmiudessa niin että varsi jo näkyy. Mutta sit yht'äkkiä pitääkin imasta se kikkare takas sisään ja alkaa pyörimään ja nuuskimaan. Jos ei sitä vastausta ala kohta tippumaan niin siirrän tän omaks ketjukseen perkele.
On varmasti ollut, mutta siis seura missä ei ois ikinä pelannut neekeriä, eikä pelaa edelleenkään.
Iltalehden sivuilta.
"Tshekkivahti Cech, 25, oli viime kaudella kolmisen kuukautta sivussa valioliigapelissä sattuneen kallonmurtuman takia. Tapauksen jälkeen Cech on käyttänyt pelatessaan päänsuojusta."