Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs on sen Turkkulaisen pitserian nimi mikä on siinä Puutarhakadulla? Semmonen helvetin kova ääninen ukko myymässä/omistajana. Huomen oisin tulos Turkuun piiiiiiitkästä aikaa ja sinne ois tarkotus suunnistaa syömään pastaa tai pitsaa. Eli onkohan se ko. pitsearia vielä yleensäkin toiminnassa?
No juurikin tuo! Danke schön, sinne siis...Pizzeeria Napoli, ja kuulemma pastabuffetti löytyy.
Mutu tuntumalla että ei pysty hakee autosta tietoja...ainakin ite oon sutannu yli sen takia että kukaan ei hae tietoja sen kuvan perusteella mun autosta...jos niitä tahtoo ni saa tulla kysyy henk.koht :DMiksi ajoneuvoista pitäisi sutata kilvet kun laittaa kuvia nettiin?
Kyllä minä ainakin ne kilvet suttaan ihan sen takia, ku ei sitä koskaan tiedä mitä sekavaa sakkia netissäkin pyörii. Mopoaikoina oli mopoa vähän viritelty niin ei sitä koskaan tiedä vasikoiko niitä joku. Toisaalta kysymys on varmaan monesti myös kontrastista netti-identiteetin ja siviilielämän kanssa, koska moni ei välttämättä halua tullu tunnistetuksi foorumeilla yms.No mut eihän ne mitään salaista tietoa oo. Tai siis näkeehän rekisterikilven liikenteessäkin? :P
Onko nanoputket kovinta ainetta? Lujiahan ne kyllä on, mutta myös kovia?