Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Aika outoa minustakin. En tiedä paljonko firma on tuosta kortista maksanut, mutta sen sain käyttööni ja ehdin jo innostua. Näköjään se innostus oli ihan turhaa, jos ei Oulussa kortista hyödy mitään muuta kuin Cabaretiin sisäänpääsy ja sekin pelkästään perjantaisin! Onnelaan ei sit ilmeisesti mitään etuja.
Se kortti ei maksa firmalle mitään. Itselläkin on sellainen. Tosin pienissä mestoissa sedulan poket eivät ihan tiedä mikä se on, niin esim Porin ilon talossa sillä sai aika ison jengin jonon ohi lauantaina kun vaan mentiin SK-tärkeinä :rolleyes:

Edit: Luxiin sillä pääsi joskus perjantaisin jonon ohi ilmaiseksi.

Onhan tuo corporatekortti ollut jo olemassa parikolme vuotta. Ihan hieno ja tärkeän näkönen dokumentti mutta ei sillä tosiaan mitään tee :D

Tekee sillä kai ihan vähän jotain Etelä-Suomessa. Pohjoisempi on sitten unohdettu etujen listalta lähes kokonaan. Kaupungit joissa seduloissa mahdollisesti käyn on Oulu ja Kajaani, Oulussa edut mitättömät ja Kajaania ei ole listalla edes mainittu. :D Jes!

On se mukava että siihen saa firman nimen embossattuna, tai vaikka ei oliskaan firmaa niin joku kiva feikkiteksti. Kannattaa kokeilla.

Jos pesee autoa 20centin kolikoilla paikassa jossa on automaatti johon käy vain 20centin tai euron kolikot, niin miten se liittyy varastamiseen??? (salaiset kansiot eka ketju) :D Tyhmä kysymys mutta varmaan seppo-x tai mikakinlie osaa vastata?

^En tiedä muusta, mutta jos pesee autoa 20 sentin kolikoilla, niin veikkaan et tulee autosta melko naarmunen.

Jos pesee autoa 20centin kolikoilla paikassa jossa on automaatti johon käy vain 20centin tai euron kolikot, niin miten se liittyy varastamiseen??? (salaiset kansiot eka ketju) :D Tyhmä kysymys mutta varmaan seppo-x tai mikakinlie osaa vastata?

Siten, että kyse oli siitä, että maksun tulisi tapahtua ostettavilla poleteilla, mutta kone tunnisti myös 20 senttisen poletiksi, mikä on siis huijaamista :)

Voiko ihminen "räjähtää", jos pistää kompuralla paineilmaa anukseen?

Kuinka iso Noan-arkki oikeesti oli, mitä ne eläimet söi, kuka ne kaikki paskat korjasi, miten muurahaiset selvisivät etteivät talloutuneet toisten alle, ja oliko arkissa purje?

E. Oliko Nooa kasvissyöjä, vai pystyikö se hyvällä omallatunnolla syömään seuralaistensa lajitovereita?

Voiko ihminen "räjähtää", jos pistää kompuralla paineilmaa anukseen?
No ei siinä ainakaan hyvin käy.

Kuinka iso Noan-arkki oikeesti oli, mitä ne eläimet söi, kuka ne kaikki paskat korjasi, miten muurahaiset selvisivät etteivät talloutuneet toisten alle, ja oliko arkissa purje?
Iso, paskaa, ks. edellinen, ne meni lankkujen väliin piiloon, ja ei ollut, se vaan ajelehti minne sattui.

Mistä on tullut sanonta "ota nyt keksi!" Meinaako se sitä, että papukaijalle annetaan keksiä, kun se puhuu turhia?

Tietääkö kukaan tarkalleen kuinka paljon normaali mutkatanko (oisko Leokon?) painaa? 7,5kg vai 10kg tai jopa 12,5kg? En osaa itse arvioida yhtään kuinka paljon se painais ja ei sitä kehtaa pukukoppiinkaan raahata mis olis tietty vaaka jonka avulla selvittää se paino.

Tietääkö kukaan tarkalleen kuinka paljon normaali mutkatanko (oisko Leokon?) painaa? 7,5kg vai 10kg tai jopa 12,5kg? En osaa itse arvioida yhtään kuinka paljon se painais ja ei sitä kehtaa pukukoppiinkaan raahata mis olis tietty vaaka jonka avulla selvittää se paino.

Jos et kehtaa raahata tankoa pukkariin, niin rahaa vaaka salin puolelle. Tai tuo treenikassissa oma kalibroitu tarkka vaaka salille.

Mistä on tullut sanonta "ota nyt keksi!" Meinaako se sitä, että papukaijalle annetaan keksiä, kun se puhuu turhia?

Mä oon aina luullut, että sitä voi käyttää sellaisiin vähän säälittäviin tapauksiin. "Voi sua raukkaa. Ei sulla oo iso pää. Ota keksi!"

Mä oon aina luullut, että sitä voi käyttää sellaisiin vähän säälittäviin tapauksiin. "Voi sua raukkaa. Ei sulla oo iso pää. Ota keksi!"

Ei ku tohon kuuluu rusina! Toi keksi on sellanen turhautunu, et "no ota nyt keksi!" :D

Siten, että kyse oli siitä, että maksun tulisi tapahtua ostettavilla poleteilla, mutta kone tunnisti myös 20 senttisen poletiksi, mikä on siis huijaamista :)

Okei tämä selvis :)

Mietin vaan kun käyn itsekkin välillä pesemässä autoa paikassa missä lämmintä vettä tulee nimenomaan 20centin kolikoilla.

Back
Ylös Bottom