Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

jos paistan hornetteja uunissa rasvaa 15%/100g, niin kuinka iso osa tosta rasvasta valuu pois paistaessa? olisi kiva tietää paljon noista tulee kaloreita kun kerta dieetillä olen

Miksi muuten ammattikehonrakentajat esim Coleman eivät jää kiinni hormoonien käytöstä? Nehän ovat kiellettyjä jenkeissäkin? Ja mistä ne niitä hankkivat, netistäkö vai "underground" meiningillä kadulla?

Miksi muuten ammattikehonrakentajat esim Coleman eivät jää kiinni hormoonien käytöstä? Nehän ovat kiellettyjä jenkeissäkin? Ja mistä ne niitä hankkivat, netistäkö vai "underground" meiningillä kadulla?

Kaikki Olympia jne pro-bodarit palais steroideista jos ne testattais, eipäs kysellä noin tyhmiä:D

Mikäs olikaan se elokuva, jossa tyttö masturboi villisti huoneessaan siihen saakka, kunnes talon väki yllätti hänet hyökkäämällä kaikki vuorotellen ovesta sisään? Ois kiva nähdä se klippi, jos löytyy Tubesta...

LUKKARINRAKKAUS, merkitys ja alkuperä

Lukkarinrakkaus tarkoittaa erityistä, jopa hyvinkin puolueellista kiintymystä johonkin asiaan, paikkakuntaan tms. Jos taas erityiskiintymys kohdistuu henkilöön, silloin kysymyksessä ei ole yleensä lukkarinrakkaus, vaan lukkarin rakkaus, siis erikseen kirjoitettuna.

Sanana lukkarinrakkaus tulee ruotsin kielestä (klockarkärlek), mutta ruotsiin se siirtyi ilmeisesti hieman väärän käännöksen seurauksena ranskan kielen sanasta amour de clocher, joka tarkoittaa nurkkakuntaisuutta, nurkkapatriotismia.

Lukkari on varsinaisesti vanhentunut ilmaisu nykyisestä kanttorista. Alkujaan lukkari (klockare) oli nimenomaan kellonsoittaja, kirkonvartija ja lasten opettajakin. Pesäpallossa lukkari muistetaan tietysti myös syöttäjänä.
.

Moi,

Voinko mä olla ylikunnossa? Eilen kävin viikonlopun jälkeen salilla ja vedin aika raskaan treenin kyykky+penkki+pystypunnerrus+dipit 5x5. Eli siis tätä ennen oli 3 päivää taukoa!

En syönyt mitenkään erityisen paljon, vedin normaalisti poiketen treenin jälkeen 5-10g kreatiinia.

Oon nukkunut sopivat 8h unet, mut pää on ihan jumissa ja jomottaa. Muutenkin aika löysä, mutta rauhaton olo. Lieneeköhän vaan flunssa tulossa..

:(

Oon nukkunut sopivat 8h unet, mut pää on ihan jumissa ja jomottaa. Muutenkin aika löysä, mutta rauhaton olo. Lieneeköhän vaan flunssa tulossa..
Turha vetää yhden päivän perusteella yhtään mitään johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen. Lue ylikunnosta ja tarkkaile oireita vähän pidempään, niin eiköhän sekin selviä.

Back
Ylös Bottom