Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ainakin meidän lähikaupan automaatille vanhan malliset muovipullot kelpaa ilman etikettiä, mutta uusissa kierrätysmuovipulloissa pitää olla viivakoodi.

Palautuspulloista ei taida saada panttia ellei etiketti ole kiinni kyljessä? Olisi jonkin verran noita 1.5l pulloja nyt jouten, mutta aiemmin pestessä niistä lähti kyllä kaikista paperiosat pois.

Sanot siellä kassalla vaan ettei hyväksynyt niin se korvaa sulle ne pullot. Ei se lähe kattomaan oliko niissä etikettiä vai ei.

Uusista PET-pulloista ei pitäisi saada panttia ilman etiketissä olevaa viivakoodia, ja varsinkin alussa oli isoja ongelmia irtoavien etikettien kanssa. Liimauksia on yritetty parantaa ja pysyvät nykyään jo paremmin kiinni.

Sanot siellä kassalla vaan ettei hyväksynyt niin se korvaa sulle ne pullot. Ei se lähe kattomaan oliko niissä etikettiä vai ei.

Prayerin taktiikalla ei ole niin väliä onko tuonut pulloja ollenkaan, kassalle voi silti kertoa kantaneensa niitä kassikaupalla mutta palautusautomaatissa vain oli jotain vikaa :jahas:

Uusista PET-pulloista ei pitäisi saada panttia ilman etiketissä olevaa viivakoodia, ja varsinkin alussa oli isoja ongelmia irtoavien etikettien kanssa. Liimauksia on yritetty parantaa ja pysyvät nykyään jo paremmin kiinni.

Prayerin taktiikalla ei ole niin väliä onko tuonut pulloja ollenkaan, kassalle voi silti kertoa kantaneensa niitä kassikaupalla mutta palautusautomaatissa vain oli jotain vikaa :jahas:

No voi luoja mikä määkinen jostain saatanan pulloista.

No voi luoja mikä määkinen jostain saatanan pulloista.

Niinpä, eikä ollut edes eka kerta. Sopii hyvin mulle kun oon tällainen kukkahattutäti.

Vein tänään kauppaan pulloja, olutpulloja luonnollisesti suurin osa, katsoin kun kone piippailee että ei panttia , näin kävi 17 pullon kohdalla. Näytin sit sitä kuittia jossa oli että 17x 0.00e.
Kassatantta kysyi että mitä pulloja ne oli, minä sanoin että 1,5l pulloja ja läpi meni.
Hähää

Miksi useat ihmiset sekoittavat helposti keskenään numerot 4 ja 7, vaikka eivät juuri sekoita muita numeroita keskenään?

Miksi postipaketin lähetys honkkarista, tai vaikkapa briteistä suomeen on useasti puoli-ilmaista, kun se maksaa suomessa ~8e paketilta(ml. isot kirjeet/maxikirje-kokoluokka)? Kuitenkin tuolla honkkarista suomeen lähetetyllä paketilla voi olla pitempi matka suomen rajojen sisäpuolella kun tuolla ihan suomen sisällä lähetetyllä...

Jos on allerginen magnesiumille (eli sitä mitä käytetää salil) nii mitä oireit siit tulee? Ite kävin salilla joku 3-4h sitte ja käsii kutittaa.

Miksi useat ihmiset sekoittavat helposti keskenään numerot 4 ja 7, vaikka eivät juuri sekoita muita numeroita keskenään?

Miksi postipaketin lähetys honkkarista, tai vaikkapa briteistä suomeen on useasti puoli-ilmaista, kun se maksaa suomessa ~8e paketilta(ml. isot kirjeet/maxikirje-kokoluokka)? Kuitenkin tuolla honkkarista suomeen lähetetyllä paketilla voi olla pitempi matka suomen rajojen sisäpuolella kun tuolla ihan suomen sisällä lähetetyllä...

Isoilla firmoilla on varmaan vähän paremmat sopimukset postifirmojen kans.

Miksi tummaihoiset pelkää koiria?
Miksi itse ainakin (kyllä muutkin joskus) sekoitan joskus harmaan ja ruskean?
Miksi jos käyn kusella istuen (paskalla tai sitten kakka ei tuukkaa ja tulee vaa pissittyä istuen) niin seuraava kusihätä tulee paljon nopeammin (todettu n. 5 vuoden intensiivisellä henk.koht. tutkimuksella)?

Miksi jos käyn kusella istuen (paskalla tai sitten kakka ei tuukkaa ja tulee vaa pissittyä istuen) niin seuraava kusihätä tulee paljon nopeammin (todettu n. 5 vuoden intensiivisellä henk.koht. tutkimuksella)?
Oon itse tullu mahdollisesti sellaseen tulokseen, että istualtaan rakon alue joutuu jonkunlaisen paineen/puristuksen kohteeksi ja sieltä menee joku väylä osittain tukkoon. Näin sinne saattaa jäädä jotain. Seisaaltaan alue on rentona ja kusi pääsee virtaamaan esteittä.

And I base this on absolutely nothing. :jahas:

Ripusta kuivumaan. Heität vaikka saunan lauteille.

Miten matto pestään härskisti?

Pesijä on munasillaan. Lisäksi tarvitaan 400 grammaa Saarioisten maksalaatikkoa sekä nahkainen piiska.

Meneekö tee pilalle? Kaikki pussit näkyy olevan 1-3 vuotta päiväyksen ylittäneitä.

Saattaa ne aromit vähän "haihtua" ajan kanssa mutta muuten en ole mitään pilaantumista huomannut vaikka olen juonut vanhempaakin teetä, kuivassa säilytettyä toki.

Back
Ylös Bottom