Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veloitetaanko kaikki verkkopankissa näkyvät katevaraukset?
Ostin verkkokaupasta eilen kamerajalustan ja niillä oli korttiyhteydet sekaisin. Siinä sitten höyläiltiin elektronia useampaan otteeseen, kunnes kyllästyin ja lähdin nostamaan käteistä.
Maksoi siis käteisellä ja nyt kun katsoi tiliotettan niin hoplaa, siellä on katevaraus tuosta jalustasta.
Hmm. Ei ole itsellä tullut vastaan tuommoista ropleemaa. Onks sulla ne sarkainsysteemit kunnossa? Jos niissä ois vikaa? Siis niissä mustissa pikku nuolissa siellä ihan ylhäällä.miten saan wordissa tuon ylätunnisteen ja sivunumeroinnin synkkaamaan keskenään? Nyt kun asetan ylätunnisteen se tulee ok, mutta sivunumeron lisättäessä se deletoi kaiken muun jo kirjoitetun sieltä pois. Miten siis saan molemmat siististi? kiitos.
Tuplaklikkaat ylätunnistetta ja lisäät sivunumeron niillä työkaluilla, joita siinä tilassa on käytettävissä. Se valikoissa olevaa "lisää sivunumero" pikavalinta poistaa varmaan muut tekstit. En nyt osaa ihan tarkkoja ohjeita antaa, kun tällä koneella ei ole Wordia.miten saan wordissa tuon ylätunnisteen ja sivunumeroinnin synkkaamaan keskenään? Nyt kun asetan ylätunnisteen se tulee ok, mutta sivunumeron lisättäessä se deletoi kaiken muun jo kirjoitetun sieltä pois. Miten siis saan molemmat siististi? kiitos.
Kysyin samaa jo it puolella mutta kaikki siellä näköjään koomassa ja olisi kiirus.
Tilasin eilen vaatteita jenkeistä, kaksi paitaa yht. 48$ ja toimituskulut 27$ eli yhteensä 75$. Tähän olisi käsittääkseni pitänyt lisätä vielä 22%alv. jolloin hinta olisi noussut n. 91$:in.
Tänään katoin verkkopankista, että multa on veloitettu vain 60€. Eli multa ei ole alv.:ia veloitettu ollenkaan. Mistä tämä johtuu, otetaanko toi alv. vasta silloin kun paketti lähtee jenkeistä, vai joudunko maksamaan sen sitten kun noudan paketin? Tarviiko mun maksaa sitä ollenkaa, vai olenko mä ihan kujalla?:D
Tilasin eilen vaatteita jenkeistä, kaksi paitaa yht. 48$ ja toimituskulut 27$ eli yhteensä 75$. Tähän olisi käsittääkseni pitänyt lisätä vielä 22%alv. jolloin hinta olisi noussut n. 91$:in.
Tänään katoin verkkopankista, että multa on veloitettu vain 60€. Eli multa ei ole alv.:ia veloitettu ollenkaan. Mistä tämä johtuu, otetaanko toi alv. vasta silloin kun paketti lähtee jenkeistä, vai joudunko maksamaan sen sitten kun noudan paketin? Tarviiko mun maksaa sitä ollenkaa, vai olenko mä ihan kujalla?:D
Ahaa... Mitenkäs jos se paketti tuodaan suoraan kotiovelle, maksanko mä sen alvin sitten sen kuriirin kautta? Nyt oon viel enemmän kujalla.:Dalvi maksetaan tulliin.
Ahaa... Mitenkäs jos se paketti tuodaan suoraan kotiovelle, maksanko mä sen alvin sitten sen kuriirin kautta? Nyt oon viel enemmän kujalla.:D
Ok, kiitti.Joko paketti on mennyt tullin ohi eikä tarvi maksaa mitään tai sitten kuriirifirma muistaa sinua laskulla. Yleensä kyllä ottavat yhteyttä aikaisemmin ja pyytävät kuittia etukäteen verojen laskemiseen. Alvin lisäksi joudut maksamaan tullin.

Ei muuten tarvitse tullia maksaa. Nykyäänhän tullia tarvitsee maksaa vasta yli 150€ arvoisesta tavarasta, alviin pätee tuo vanha ~45€ raja edelleen.Joko paketti on mennyt tullin ohi eikä tarvi maksaa mitään tai sitten kuriirifirma muistaa sinua laskulla. Yleensä kyllä ottavat yhteyttä aikaisemmin ja pyytävät kuittia etukäteen verojen laskemiseen. Alvin lisäksi joudut maksamaan tullin.
Ei muuten tarvitse tullia maksaa. Nykyäänhän tullia tarvitsee maksaa vasta yli 150€ arvoisesta tavarasta, alviin pätee tuo vanha ~45€ raja edelleen.
VasikkaMillä nimellä tätä "sivuovea" virallisesti kutsutaan?