Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ohan se periaatteessa mahdollista, että tiskikone on risa ja siksi jättää märiksi. Tosin kai on mahdollista, että kyse on myös siitä mitä ohjelmaa käyttää? Ehkä lopun kuivatus on mahdollista jättää pois jos haluaa.

Ollaan kokeiltu pestä ainakin parilla eri ohjelmalla ja loppulos on ollut yhtä märkä. Ja pitäis olla noissa kuivauskin mukana, kokeiltiiin muuten säätää se kuivauskin täysille mutta ei vaikutusta.
Siemensin tiskari kyseessä. Ehkä soitan korjaajalle ja varmistan että onko ihan normaalia.

Miksi ne astiat pitää kuivattaa? Mä ainakin nyppään siemenssin tiskarista auki luukun kun vesileikit loppuu. Siinähän ne kuivaa.

Onhan se ihan kiva että kone on kunnossa ja tekee mitä pitääkin kun on vasta uusi verme ostettu. :D Kuitenkin takuut olemassa niin hyvä vielä korjauttaa jos on vikaa.
Mutta sitten jos muilla tiskareilla sama juttu niin ok, ei siinä mitään. Kyselen vaan kun ei tosiaan aiempaa kokemusta ole.

Kyllä meilläkin tiskikone jättää astiat kosteaksi, ja ohjekirjassakin lukee että ohjelman päätyttyä avaa luukku raolleen ja jätä kuivumaan joksikin aikaa. Olethan katsonut varmasti että ohjelma menee loppuun asti ennenkuin sammutat koneen? Meidän laitteessa se kuivausvaihe on sillälailla tosi hämäävästi "milliä ennen stop-kohtaa" joten alkuun erehdyin joskus luulemaan että ohjelma on loppunut vaikka sillä oli vielä se kuivatusvaihe päällä. Mutta siis kosteiksi/märiksi ne silti aina jää.

Joo kyllä menee ohjelma loppuun asti. Tossa on digitaalinäyttö joka näyttää koko ajan ajan paljonko on ohjelmaa jäljellä, oon toki odottanut että se menee nollille.
Tuossa ei ole siis ollenkaan sitä pyörivää raksuttavaa hommelia josta näkee missä ohjelma on menossa. Uudempaa mallia. :D

Mistä saa painatettua paitoja valitsemillaan kuvilla?
Pitäisi löytää suhteellisen edukas ja laadun ei tartte olla mitään priimaa.

Nyt tulee todella tyhmä kysymys: Mitä ne numerot meinaa UFC:n perässä? Esim. UFC89? Painoluokka?
Taitaapi meinata järjestyslukua. Seuraava UFC on 94

Joo kyllä menee ohjelma loppuun asti. Tossa on digitaalinäyttö joka näyttää koko ajan ajan paljonko on ohjelmaa jäljellä, oon toki odottanut että se menee nollille.
Tuossa ei ole siis ollenkaan sitä pyörivää raksuttavaa hommelia josta näkee missä ohjelma on menossa. Uudempaa mallia. :D
Niin no mulla on varmaan samanmallinen. Jos käytät sitä onko se nyt 37 minuutin ohjelmaa niin ei kai siihen edes kuivatus kuulu?

Näin viime yönä unta, että nipistin itseäni todetakseni, että jos herään, tämä on unta. En herännyt. Kun lopulta heräsin, tiesin, että se oli unta. Mistä tiedän, nipistinkö itseäni oikeasti?

Näin viime yönä unta, että nipistin itseäni todetakseni, että jos herään, tämä on unta. En herännyt. Kun lopulta heräsin, tiesin, että se oli unta. Mistä tiedän, nipistinkö itseäni oikeasti?

Noissa tilanteissa pitää nipistää niin lujaa että siitä jää jälki..?

Haluan kyllä kuulla Raskolnikovin vastauksen tohon..:D

Onhan se ihan kiva että kone on kunnossa ja tekee mitä pitääkin kun on vasta uusi verme ostettu. :D Kuitenkin takuut olemassa niin hyvä vielä korjauttaa jos on vikaa.
Mutta sitten jos muilla tiskareilla sama juttu niin ok, ei siinä mitään. Kyselen vaan kun ei tosiaan aiempaa kokemusta ole.

Oletko käyttänyt huuhtelukirkastetta? Tämä on ihan omaa mutuilua, mutta ainakin minusta tuntuu, että omat astiat jää pesun jälkeen hieman märiksi jos kirkaste on esim. loppunut siitä täyttösäiliöstä. Ja jos en väärin muista, niin joku taisi siitä minulle vinkatakin kun muutin ensimmäiseen omaan kotiini, jossa astianpesukone oli ja ihmettelin samaa ilmiötä. Toki edelleen joskus tuntuu jättävän hieman kosteiksi astiat.

Back
Ylös Bottom