Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Audiovisuaalinen nainen
Alivuokralainen-nainen
Adult Video -nainen
Aviation -nainen
Analog Video -nainen

..Missä kontekstissa? :david:

Jos pesee kenkiä pesukoneessa, niin mitä pitää huomioida? Ainakin huuhtelen kengät pikkukivistä, ja irrotan nauhat. Mitä muuta? Linkousta ei varmaan tarvi?

Jos pesee kenkiä pesukoneessa, niin mitä pitää huomioida? Ainakin huuhtelen kengät pikkukivistä, ja irrotan nauhat. Mitä muuta? Linkousta ei varmaan tarvi?
Siinäpä ne oli. Tietysti kenkien materiaali vähän vaikuttaa, mut epäilenpä et oot nahkakenkiä pesemässä. Nauhat tosiaan irti, purkka/kivet/koiranpaska tietysti enste pois pohjista, ja pesee vaikka vähä käsin pohjia jos likaset

Var så god!

Voi. Veteenkin voi kuolla, kun tarpeeksi juot.

tuo jo kuulosti ihan siltä ku olisin muka kokeilemassa :D

ihan noin vaan uteliaisuudesta ku aina puhutaan että "lääkkeet+viina tappaa" niin tappaiskohan burana ja kaljakin?

Öö ei oo mua ainakaan tappanu. Eikös semmone krapulanestovinkkiki oo että ennen nukkumaanmenoa vettä+särkylääke

edit: eri asia jos jotai panacodia napsit tai muita joissa on vaikkapa keskushermostoa lamauttavaa mömmöä..

Montakos pankkipäivää menee aikaa yleensä, kun siirtää rahaa kahden suomalaisen pankin välillä? Huusin tossa just tavaraa ja maksoin, niin olis kiva tietää vähän osviittaa odotusajasta.:D

Montakos pankkipäivää menee aikaa yleensä, kun siirtää rahaa kahden suomalaisen pankin välillä? Huusin tossa just tavaraa ja maksoin, niin olis kiva tietää vähän osviittaa odotusajasta.:D

Jep. Se pari päivää menee.

Itse yleensä sovin näissä asioissa myyjä/ostajan kanssa, että otan screenshotin verkkopankista, kun olen suorituksen tenhyt ja lähetän toiselle osapuolelle. Ei tarvitse odotella paria päivää.

Mä laitan koneeseen lisäks farkut, pyyheliinan tai jotain muuta vastaavaa vaimentamaan kolinaa. Nauhoja en kyllä ole ikinä irrottanut.

Back
Ylös Bottom