Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mulla on nilkan "takaosa" (tai siis se jänne tai mikä onkaan, tossa pohkeen lopusta kantapäähän) ihan pirun kipeä. Sattuu kävellessä ja erityisesti portaissa, ihan kuin siitä olisi revähtänyt jotain. Mitäköhän sille on tapahtunut ja parantuukohan itsestään?
Ärsyttävää kävellä kun joka askel sattuu :(

Mulla on nilkan "takaosa" (tai siis se jänne tai mikä onkaan, tossa pohkeen lopusta kantapäähän) ihan pirun kipeä. Sattuu kävellessä ja erityisesti portaissa, ihan kuin siitä olisi revähtänyt jotain. Mitäköhän sille on tapahtunut ja parantuukohan itsestään?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Akillesjänne

Olisiko venähtänyt/tulehtunut tjsp?

Jos se kunnolla sattuu, niin voi olla revähtänyt. Mulla revähti joskus vielä futista joukkueessa pelatessa akillesjänne ja se parani itsestään noin kahdessa vuodessa. Ensimmäiset 3kk oli kävelyssäkin jo aivan tarpeeks tekemistä, ekaan puoleen vuoteen ei tarvinnut hölkätä ja loppuaikana aina pienet juoksuspurtit teki sen aivan hiton kipeeks. Tuskin sulla kuitenkaan noin pahasti se on revähtänyt.

Parvekkeella on pistorasia, mutta siinä ole virta päällä. Sulaketaulussa ei oikein ole sellaista yksittäistä sulaketta, jonka takana se voisi olla (kaikkialla muualla on sähköt).
Voisiko jossain olla erillinen katkaisija tuolle pistorasialle vaiko mitenkä?
Haluan saada rumat jouluvaloni päälle

Parvekkeella on pistorasia, mutta siinä ole virta päällä. Sulaketaulussa ei oikein ole sellaista yksittäistä sulaketta, jonka takana se voisi olla (kaikkialla muualla on sähköt).

Voi olla oma katkasija. Meillä ainaki on.

Jos sä asut asemantaustassa, niin se katkaisija on olohuoneen valokatkaisijan yhteydessä. Tai siinä mistä laitat olohuoneeseen valon, on kolme katkaisijaa, joista yhdestä laitetaan sähköt parvekkeelle.:D

Kuinka kauan WWE:n PPV lähetykset kestävät suunnilleen?

Miten tämä lääkärissä käynti menee..? Eli homma on nyt tämä, vanhemmat ovat Tallinnassa ja mulla korva kipeä ja aivan tukossa. En ole ikinä ennen lääkärissä omin päin käynyt, joten pientä neuvoa kaipaan. Marssinko suoraan siihen johonkin tiskille kysymään miten pitää toimia? 17v olen jos sillä jotain merkitystä on... Kysyn nyt jo tätä täältä, kun en ole ihan 100 varma onko tuo koulun terveyden hoitaja paikalla.

Voi olla oma katkasija. Meillä ainaki on.

Jos sä asut asemantaustassa, niin se katkaisija on olohuoneen valokatkaisijan yhteydessä. Tai siinä mistä laitat olohuoneeseen valon, on kolme katkaisijaa, joista yhdestä laitetaan sähköt parvekkeelle.:D

Äijällähän on suorastaan sisäpiiritietoa asiasta :D

Kiitokset, täytyypäs kokeilla tuota olkkarin katkaisijaa kun kämpille pääsen..

Onko muilla tullut sellaisia helvetin kipeitä patteja koskaan jonnekkin päin kehoa? Itellä ollut pari kertaa sisäreidessä ja nyt sitten tuli tuohon kainalon lähellä. Aivan perkeleen kipeitä ja kosketusarkoja.

Mitäköhän mahtavat oikein olla?

Onko muilla tullut sellaisia helvetin kipeitä patteja koskaan jonnekkin päin kehoa? Itellä ollut pari kertaa sisäreidessä ja nyt sitten tuli tuohon kainalon lähellä. Aivan perkeleen kipeitä ja kosketusarkoja.

Mitäköhän mahtavat oikein olla?
Juuri nytkin on yks kainalossa, ilmeisesti joku karvatupin tulehdus kun punainen on. Jos sulla on ne patit ihon värisiä niin veikkaisin imusolmukkeita.

Back
Ylös Bottom