Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

K: saako autosta renkaan pois ilman että tunkkaa auton ylös?

v:saa, tuli eilen testattua asia talvirenkaita vaihtaessa...

Entä kauan avattu peltipurkissa ollut ravintolasilli (500g) säilyy jääkaapissa syömäkelpoisena...siis jos on kipattu koko purkki kannelliseen lasi purkkiin?

Entä saanko 22vuotta käyttöämättä olleesta postipankin pankkikirjastani rahat pois vielä?

Mitä järkeä on vedellä ykkösiä monta sarjaa peräkkäin? Vai onko tämä joku treenimetodi josta minä en tiedä :david:

Minun käsittääkseni on ihan normaalia, että maksimivoimaa treenatessa toistot on esim. välillä 1-3. Löytyy varmaan täältäkin useammasta ketjusta.. Lihasmassaahan noilla ykkösillä ei haeta.

Keuhkoputkentulehdushan tulee usein flunssan jälkitautina, voi tulla periaatteessa kelle vaan joka on sairastanut flunssan. (En ainakaan ole kuullut että kellekään olisi tullut tuo suoraan sinne keuhkoputkiin..:rolleyes:) Vaikka saisit sen avokin flunssan, niin se ei tarkoita että sairastut itse siihen keuhkoputkentulehdukseen. (Minulla se taas tulee lähes aina kun on ollut kunnon flunssa.)

Avokillekin tuo tuli juuri flunssan jälkitautina. Itse säästyin flunssalta kun ensioireiden aikana pysyin pari päivää pois salilta. Sillä tuo vaan tuli mieleen, kun juuri päässyt salilla hyvään uuteen alkuun, eikä tee mieli tuohon ottaa heti jotain viikon taukoa..

Sopivia valmistujaislahjaideoita "puolitutulle" kaverille? Ihan hukassa tämmösten kanssa, kun sitä Jallu-pulloakaan ei jokapaikkaan kehtaa tuupata.

Sopivia valmistujaislahjaideoita "puolitutulle" kaverille? Ihan hukassa tämmösten kanssa, kun sitä Jallu-pulloakaan ei jokapaikkaan kehtaa tuupata.

jotakin hänen harrastuksiin liittyvää?

eli sinne alkoon mars :D

Mikä telkkariohjelma pyöri 90-luvulla;

Kaks nörttiä räpläs tietokonettaan, ja loivat tietokonehottiksen Lisan?

Lisa ja pojat (Weird Science). Ensin tuli aiheesta leffa ja siitä tehtiin sitten tämä sarja. Pikkupoikana tuo vaikutti tosi hyvältä sarjalta :thumbs:

Päivä Tilitapahtuma Saaja/Maksaja Määrä
04.11.2008 Pano VEROHALLINTO/LÄNT. VERONKANTO 181,66+

Viesti: yyzzxx-muna
837 TAMPERE
VEROVUOSI 2006
ENNAKONPALAUTUS 180,16
PALAUTUSKORKO 1,50

Eli en siis hakenu viime vuonna palautuksia pankista ja nyt ne laitettiin mun tilille kun viime viikolla ilmotin tilinumeroni? Tajusinko oikein? o.O Ilmasta rahaa?

Päivä Tilitapahtuma Saaja/Maksaja Määrä
04.11.2008 Pano VEROHALLINTO/LÄNT. VERONKANTO 181,66+

Viesti: yyzzxx-muna
837 TAMPERE
VEROVUOSI 2006
ENNAKONPALAUTUS 180,16
PALAUTUSKORKO 1,50

Eli en siis hakenu viime vuonna palautuksia pankista ja nyt ne laitettiin mun tilille kun viime viikolla ilmotin tilinumeroni? Tajusinko oikein? o.O Ilmasta rahaa?

No sait vasta nyt palautukset itsellesi, mitkä olisit saanut jo viime joulukuussa mikäli olisit vain ilmoittanut tilinumeron verottajalle ajoissa. Eli ymmärsit oikein.

No sait vasta nyt palautukset itsellesi, mitkä olisit saanut jo viime joulukuussa mikäli olisit vain ilmoittanut tilinumeron verottajalle ajoissa.
En jaksanu ilmottaa tilinumeroo ja näköjään unohtu hakee pankistakin. kiitos! :rock: :dance:

Mitä järkeä on vedellä ykkösiä monta sarjaa peräkkäin? Vai onko tämä joku treenimetodi josta minä en tiedä :david:

Sarja se on ykkönenkin. :curs: Jos ei halua hakea ihan maksimiykköstä, voi tehdä lähes maksimipainoilla sarjoja esim. kisoja varten tai kyseessä voi olla jonkin sortin maksimin vakautus (esim. edellisellä viikolla haetun ykkösen edistyneempi versio, kun jaksaa tehdä monta kertaa).

Itse en tee kyykyssä ja mavessa kuin kakkosia-kolmosia, joten kun rautaa tulee viikkojen myötä lisää, joskus jaksaa tehdäkin vain ykkösiä tai enintään jonkun kakkosen sinne väliin. :D

Edit: maksimivoimatreeniä siis lyhyesti tuo vastaus.

Jep. Ja jos irrottelee ykkösmaksimia niin se on aika vaikeeta muuten kuin ykkösillä.
Liikaa ei niitäkään kannata tehdä. Ei niillä kuitenkaan sitä parasta ruutia rakenneta.

Back
Ylös Bottom