Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Et ole koskaan käynyt kehä3:n ulkopuolella?

Junalla pääsee Suomessa aika pitkälle.

Etelä-Suomiko on kehä 3:n sisäpuolinen alue?

Aika vaikea on määritellä Etelä-Suomi, mutta esimerkiksi Riihimäki on jo hämettä.

No esimerkiksi etelä-Suomen lääni on ihan hyvä rajaus etelä-Suomelle. Läänijako määrittelee hyvin myös itä- ja länsi-Suomenkin. Pohjois-Suomen kattaa Oulun ja Lapin läänit.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Etelä-Suomi

Osio1_kuva3_lo.jpg

Miten voi vähentää kainaloiden hikoilua?
Erityisesti vasen kainalo rupee hikoomaan herkästi, oikee ei niinkään.

Jonkun rauhaset tukkivan antiperspirantin käyttö? Kainalokarvojen ajelu?

oon ollut nyt pois forumilta liki vuoden, eikö enää pysty uppaamaan omalta koneelta kuvaa ? en ainakaan löydä kohtaa mistä sen voisi upata , vippien etuuksia ??

Joo taitavi olla vain vee ii peeille, jos olet Vähemmän Important Person ni pitää tukeuta imageshackkiin tai vastaavaan.

Muistaako kukaan mistä löytyy tredi missä huhtamo kirjotteli pitkiä tarinoita ulkomaan matkoistaan? jos vois linkkiä pistää, ite en löydä vaikka miten etin..

Käväsin yksityisellä hammaslääkärillä ja pitäs saada oikomishoito alotettua, eli raudat ylähampaisiin. Tämä edellyttäisi sitä että joutuisin käymään armeijan aikana (tammikuussa sisään) kerran kuussa hammaslääkärissä. Saako armeijasta lomaa tällaisissa tapauksissa vai pitääkö alottaa hoito armeijan jälkeen?

Aattelin että jos soitan ja tiedustelen asiasta mulle vastataan ''alota hoito palveluksen päätyttyä niin ei tarvii ottaa lomapäiviä'' tjms.. Meinaan olis kiva saada hoito alotettua niin nopeasti kuin vaan mahdollista.

Käväsin yksityisellä hammaslääkärillä ja pitäs saada oikomishoito alotettua, eli raudat ylähampaisiin. Tämä edellyttäisi sitä että joutuisin käymään armeijan aikana (tammikuussa sisään) kerran kuussa hammaslääkärissä. Saako armeijasta lomaa tällaisissa tapauksissa vai pitääkö alottaa hoito armeijan jälkeen?

Aattelin että jos soitan ja tiedustelen asiasta mulle vastataan ''alota hoito palveluksen päätyttyä niin ei tarvii ottaa lomapäiviä'' tjms.. Meinaan olis kiva saada hoito alotettua niin nopeasti kuin vaan mahdollista.
Lomaa saa, mutta ei ilmaiseksi. Lomapäiviä on tietty määrä (määrää en enää muista), joista osa on yksikön yhteisiä, eli yksikön päällikkö määrää kaikki käyttämään lomapäivänsä tiettyinä aikoina. Lopuista saa päättää itse ja lääkärireissuja varten loma varmasti myönnetään. Tosin kannattaa ehkä miettiä jos hoidon saisi valtion maksettavaksi, eli menisit intin legolääkärille.

Tosin kannattaa ehkä miettiä jos hoidon saisi valtion maksettavaksi, eli menisit intin legolääkärille.
Joo. Kävin joku 1,5v sitte tarkastuksessa ja oli tarkotus koittaa saada ilmaset hoidot ku toinen etuhammas on aika vino. Ei kuulemma ollu ''tarpeeks vino''. Nyt tosin yksityinen sano että purennassakin on vikaa joten ehkä sen hoidon vois saada intin legolääkäriltä.

Tosin kannattaa ehkä miettiä jos hoidon saisi valtion maksettavaksi, eli menisit intin legolääkärille.
Sieltä ei saa muuta kuin lämmintä kättä. Itse kävin näyttämässä legoja intin hampilääkärille kun palvelusaikaa oli vielä puoli vuotta jäljellä. Äijä tokaisi, että: "Juu, pieni reiänalku täällä on, kannattaa mennä hammaslääkäriin kun kotiudut." Se ukko oli muutenkin ihan pimeä ja täysin vittuuntunut työhönsä.

Miks vitussa en voi kirjautua hotmailiin sisään?????
Kaikilla muilla toimii mutta mulla ei, niin vitun tyypillistä. Kerrankin kun sinne tulee helvetin tärkeä viesti niin eipä toimikkaan. Voi vitunvitunvittu.

Onko tietoa pakkislaisilla, nyt kun Islannin kruunu on ilmeisesti heikompi euroon verrattuna, niin kannattaisiko tilata islantilaisista nettikaupoista tavaraa? Onko kokemuksia?

Ajattelin, että säästäiskö suuria summia, jos tilais uuden multimedia-hype-kännykän jostain nettikaupasta islannista. Eikö nuo kännyt toimi ihan normaaliin tapaan täällä Suomessa?

aika :david: kysymys, mutta kysynpä kuitenki :D

Back
Ylös Bottom