Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tuleeko muilla lihaksiin ikään kuin "elohiiriä"? Nyt koko ajan koneellakin istuessa reisi värisee aika ajoin. Mitähän tämä voisi johtua? Tätä tapahtuu muuallakin kropassa aika usein.

Kyllä mulla ainakin joskus tulee käsiin ja pohkeisiin. Isompiin lihaksiin ei juurikaan... Mistä lie johtuu.

Sellainen kysymys että mistä vatsan "pömpötys" johtuu? Aamusin oma vatsa näyttää omaan silmään ihan hyvältä, mutta sitten kun vähän syö niin tulee sellanen turvonnut raskausmasu.

No aamulla vatsalaukku on tyhjä :rolleyes:

E. ja jos se turpoaa huolestuttavan määrän, oot syöny jotain mikä ei sun masulle sovi.

onkos täällä paljon kummisetiä/tätejä? Mulle lankeaa sellainen pesti tuossa parin viikon päästä ja ihan ulalla kun ei ole tuommoisissa ennen ollu...

Pitääkö sille kersalle ostaa joku lahja? mitä 0,1-vuotias voi haluta lahjaksi??? entä vanhemmille? serkulle (eli lapsen isälle) konjakki pullo?

Tuleeko muilla lihaksiin ikään kuin "elohiiriä"? Nyt koko ajan koneellakin istuessa reisi värisee aika ajoin. Mitähän tämä voisi johtua? Tätä tapahtuu muuallakin kropassa aika usein.
Kyllä minullakin vaan tulee. Lähes joka päivä viime perjantaista lähtien on ikään kuin "nykinyt" tuo peukalon jänne. Ei mitään hajua, miksi näin tapahtuu. Magnesiumia olen ottanut, että siitä tuo nyt tuskin johtuu...

Miksi Idolssissa on taas kolmantena tuomarina tuo eka kaudella mukana ollut?
Se vissiin tuuraa sitä vakituista, Patric Sardiinia, vai mikä se nyt oli.

onkos täällä paljon kummisetiä/tätejä? Mulle lankeaa sellainen pesti tuossa parin viikon päästä ja ihan ulalla kun ei ole tuommoisissa ennen ollu...

Pitääkö sille kersalle ostaa joku lahja? mitä 0,1-vuotias voi haluta lahjaksi??? entä vanhemmille? serkulle (eli lapsen isälle) konjakki pullo?

Pitää ostaa, mä ostin kummipojalle sellasen hopeisen setin, missä oli joku helistinjuttu ja hammasrasia. Ristiäisten jälkeen kaiverrutin niihin pojan nimen :)
Synttärilahjaa en oo vieläkään ostanut, vaikka poika täytti vuoden joskus joulukuussa... En oo kyllä nähnytkään sitä pitkään aikaan.

Kummilusikka on perinteinen. Kultasepänliikkeissä myyjiltä voi kysyä lisää vinkkejä.

Lapsen vanhemmilta ja mahdollisilta muilta kummeilta kannattaa myös kysyä. Tässä aiempaa keskustelua aiheesta. Toki jokin pysyvä "arvolahjamuisto", kuten lusikka tai kehys, on kaunis ajatus jos sellaisen haluaa antaa, mutta kaikki eivät niitä toivo, etenkään jos kummeja on useita. Itse olen antanut omille kummitytöille lahjoja laidasta laitaan, joskus jotain käytännöllistä, joskus itsetehtyä, joskus rahaa säästötilille jne. Ei kai sen mikään yllätys tarvitse välttämättä olla?

Onko vartijoilla oikeuttaa vaatia henkkaria nähtäväksi?

Vartija voi kysyä muttei vaatia. Poliisi voidaan sitten kutsua paikalle tarkistamaan henkilöllisyys, jos on epäselvä tilanne esim. kiinnioton yhteydessä. Monesti tietenkin helpottaa molempien, vartijan sekä kohdehenkilön toimintaa, jos henkkarit vaan näyttää pyynnöstä.

Mikä on seurapiiri? Mikä on seurapiirikaunotar? Onko Sini Helmikin seurapiirikaunotar?

Seurapiiri:

Paskantärkeät ihmiset jotka kuvittelevat olevansa jotenkin tärkeitä ihmisiä ,muodostavat yhteisön jossa he luulevat olevansa muiden yläpuolella. Seurapiirikaunotar on silikonitisseillä varustettu nainen joka nussii tiensä "huipulle" ja kun huomiota lehdissä ei tule enää sillä niin aletaan keksiä jotain muuta yhtä tärkeää jotta sinne lehtiin päästään. Osti koiran, kävi baarissa, kolaroi autonsa, itki baarin vessassa jne.

Miten pääsee eroon sedun lähettämistä viesteistä, joita tulvii puhelimeen ja s-postiin jatkuvasti???
Hyvin humalapäissäni erehdyin sk-kortin hankkimaan monta vuotta sitten. Kyseinen lärpäke on mennyt vanhaksinkin jo useampi vuosi sitten, mutta silti paikallisen sedulan mainosskeidasta saan nauttia edelleen joka viikko. Hermo menee :curs:

Miten nikotiini vaikuttaa aineenvaihduntaan?

Back
Ylös Bottom