Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä ohjeet miten nykyään "muodikkaasti" asetellaan kaulahuivi kaulalle?

Voisiko joku tietävä kertoa voiko firma vähentää verotuksessa urheilijan sponsoroinnin? Kokonaan? Miltä osin? Millä ehdoilla? Pitääkö olla jonkinlainen kirjallinen "sponsorisopimus" urheilijan ja yrityksen välillä? Nimimerkillä "Rikas pomo pihistelee"..:curs:
Ihan hän itse.
Saattaa olla noinkin vaan saattaapa olla olemattakin.Mä luulen et kysyjä kysy siitä voicella soivasta versiosta, jonka tosiaan esittää uniklubi.
Nyt tulee tiukka. Minkä ihmeen takia autoissa on ajonvakaudenjärjestelmälle nappi, jolla sen saa pois päältä? Jos kerran se pitää olla aina päällä, niin missä tilanteessa se nyt sitten pitäisi mukamas ottaa pois päältä?
Ja sit se luistonesto ottaa aika pahaa oiretta jos joutuu ajamaan vararenkaalla. Se kun on monesti huomattavasti pienempi kuin normaali rengas.Nyt tulee tiukka. Minkä ihmeen takia autoissa on ajonvakaudenjärjestelmälle nappi, jolla sen saa pois päältä? Jos kerran se pitää olla aina päällä, niin missä tilanteessa se nyt sitten pitäisi mukamas ottaa pois päältä?
Mitä muuta salsan kanssa voi syödä kuin maissilastuja. Joku terveellinen vaihtoehto olisi hyvä.