Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miten saa dödötahrat kainaloista pois? Suolat ja kaikki testattu, toistaiseksi ei mitään hyötyä..
Pari _vanhaa_, hyvää paitaa joita ei kehtaa noiden takia pitää :D

Mä käyn yleensä suihkussa viimeistään tuossa vaiheessa... Khihi. ;)

Miks en pysty kelaamaan Bsplayerissä enää videoita eteenpäin? Tai sit siirtämään siinä palkissa sitä toistokohtaa. Jos teen tälleen ni video jämähtää siihen kohtaan ja pitää alottaa alusta.

Onko sama homma kaikissa videoissa? Yleensä tää johtuu videon formaatista/kodekista, joka ei yksinkertaisesti tätä salli. Asian voi yrittää korjata kodekkeja vaihtamalla tai säätämällä, mutta itellä ei ole tästä kokemusta.

Mitenkä openofficesta saa KAIKKI automaattimuotoilupaskat pois?, en halua, että se itse tekee numerointeja, sisennyksiä, ranskalaisiaviivoja, luetteloita tai yhtään mitään. Pelkästään sen minkä minä näppikselle kirjotan.

Saako täällä jotenkin säädettyä miten näkee muiden profiilisivut? En näe muiden modauksia ollenkaan. :D

Minkä arvoisia semi vanhat rahat on nykyään esim. 1 pennin kolikko vuodelta 1914, 1936 markan seteli,vuodelta 50 saksanmarkka, avaamaton europussi :D

Minkä arvoisia semi vanhat rahat on nykyään esim. 1 pennin kolikko vuodelta 1914, 1936 markan seteli,vuodelta 50 saksanmarkka, avaamaton europussi :D

Soita vaikka tuonne ja kysy. Arvohan riippunee siitä, kuinka paljon omistamiasi rahoja on vielä liikenteessä ja onko jokin kokoelma vai muutamia yksittäisiä rahoja. Keräilijäthän voivat toki maksaa sellaisesta, joka juuri omasta kokoelmasta puuttuu, mutta melko hakuammuntaa lienee.

Kuka sen chisun biisin esittää ku soi ny radiossa? mun koti ei oo täällä..

Soita vaikka tuonne ja kysy. Arvohan riippunee siitä, kuinka paljon omistamiasi rahoja on vielä liikenteessä ja onko jokin kokoelma vai muutamia yksittäisiä rahoja. Keräilijäthän voivat toki maksaa sellaisesta, joka juuri omasta kokoelmasta puuttuu, mutta melko hakuammuntaa lienee.

Niin ja tietysti rahojesi kunto, miten naarmuuntuneita, rypistyneitä, kuluneita jne. ne ovat, vaikuttaa hintaan.

Uniklubi?

Oliks tää tyhmä kysymys?
Hmm... Tuohon on aika vaikea vastata, mutta luulisin termillä viitattavan henkilöistä koostuvaan ryhmään, jonka jäsenet kokoontuvat tapaamaan toisiaan nukahdettuaan.

Oliks tää tyhmä kysymys?
Hmm... Tuohon on aika vaikea vastata, mutta luulisin termillä viitattavan henkilöistä koostuvaan ryhmään, jonka jäsenet kokoontuvat tapaamaan toisiaan nukahdettuaan.

Hahah, ei tuo ollut kysymys vaan vastaus tuohon edelliseen kysymykseen.
Vastaus, joka vaati vahvistusta joltain ;)

Minkä vaatemerkin logossa on pääskysen siluetti?

Back
Ylös Bottom