Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ööh... mitenköhän tämä on mahdollista? Onko kameraan tehty jokin softa, joka ensin tunnistaa kasvot (tällaisiahan kyllä on), sitten muokkaa siitä nenää vähän ja tallentaa kuvan sitten muokattuna? Kyllä tietysti huono optiikka voi kuvaa vääristää, mutta se, että aina nenä suurenee, kuulostaa aika oudolta.
Apuvva! täytyykö katsastuksessa olla peruutuspeili paikoillaan?, putosi kun poppi soi ja heitin ikkunasta pölhöyksissäni menemään![]()
![]()
Käykö passikuvaksi intissä otetut sotilaspassi kuvat?
Voiko lidlin pullonpalautukseen palauttaa muista kaupoista ostettuja pulloja?
Pikainen vastaus kiitos, oon just lähdössä palauttaan niitä.
Tyhmääkin tyhmempi kysymys, mutta voiko inssin ajaa piilarit päässä? Tokihan jotkut käyttää niitä ihan vakituisesti, mutta kun mulla lukee papereissa, että laseja käytettävä, niin pitääkö mun todistaa sille sedälle jollain, että mulla on piilarit naamassa? Olis ehkä mukavampi ajaa inssi uusilla piilareilla kuin vanhoilla laseilla, niin näkis kaikki kyltitkin tosi kaukaa. Alkaa olemaan lasit uusimisen tarpeessa, enkä sais niitä vielä ennen inssiä, niin sillä tässä kyselen typeriä.
Käykö passikuvaksi intissä otetut sotilaspassi kuvat?
Virallinen passikuva: koko on 36x47mm (leveys x korkeus), mustavalkoinen, suoraan edestäpäin otettu, ei saa olla lakkia päässä.

Joo paitsi että homoja on 90%.Olenko ainoa josta tuntuu siltä että kun telkkarin avaa niin ohjelmien mukaan Suomen asukkaista on 40% ruotsinkielisiä, 20% mustaihoisia ja siitä jäljelle jäävistä suomalaisista 15% on homoja.![]()
Miten tuo huuto.netistä ostaminen käytännössä tapahtuu? Voitin huudon kohteesta jossa ei ole hintavarausta, mutten saa yhteyttä myyjään. Kuinka kauan odotan että kauppaa voi pitää rauenneena (olettaen etten haluaisikaan tuotetta enää), tai mitä kautta pitäisi asiaa hoitaa jos todellakin haluan tuotteen? Eikös se myyjä ole "pakotettu" myymään mulle ko. tuotteen kun kerran voitin huudon?
Siitä on aikaa kun olen tuolta mitään ostanut, mutta käsittääkseni myyjä ainakin näkee tietosi ja voi sitä kautta ottaa yhteyttä. Myös sinun pitäisi pystyä näkemään hänen yhteystietonsa (kai). Ja myyjän velvollisuus myydä tuote riippuu siitä, oliko sille asetettu hintavarausta. Jos oli ja hinta jäi alle varauksen, hänen ei tarvitse myydä. Jos meni yli tai hintavarausta ei ollut, käytännössä hän on velvollinen myymään.
Miten saa dödötahrat kainaloista pois? Suolat ja kaikki testattu, toistaiseksi ei mitään hyötyä..
Pari _vanhaa_, hyvää paitaa joita ei kehtaa noiden takia pitää :D
Onko poliiseilla aina desibelimittarit matkassa mukana kun kulkevat? siis maijassa.
Autosta lähtee hieman ääntä, (V8 ja 3.5" suorat tuplaputket).
Auto on kuitenkin näillä vermeillä katsastettu kaks viikkoa sitten.
Millaiset sakot noista voi tulla? Ja eikö se ääni pitänyt mitata joillakin tietyillä kierroksilla?
Mistä ne tietää paljonko se auto sillä hetkellä kiertää?
Tyhjäkäyntiääni ei ole kovin ihmeellinen koska se on säädetty tooooodella alas.
Anyone?