Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kerro ihmeessä tarkemmin, mitä tarkoittaa "en saa toimimaan"? Antaako asennusohjelma virheilmoituksen? Minkälaisen?

Malttia :)
Nokun mä asensin sen ja kone ilmotti että asennus onnistui. Tiedostot ei silti aukea.
Mistäköhän mä tiedän löytyykö mun koneelta tuo service pack 1? Ja mistäköhän sen sit vois ladata?
Kokeilin ladata service pack 3 kun sellanen sattu silmään, mutta se ilmotti ettei sovi yhteen mun koneen kanssa tjsp.

Mulla ei tällasten asioitten kanssa löydy tippaakaan malttia :( Aina on ollu joku muu hoitamassa ja mä oon kattonu telkkaria vieressä ni nyt sit ollaan kusessa kun pitäis ite jotain saada aikaan.

Kiitos silti neuvoista :)

Mikä juttu toi on kun tietyillä pakkislaisilla on avatarina, joku perkeleen mustavalko passikuvan tapainen? :D

Nokun mä asensin sen ja kone ilmotti että asennus onnistui. Tiedostot ei silti aukea.
Mistäköhän mä tiedän löytyykö mun koneelta tuo service pack 1? Ja mistäköhän sen sit vois ladata?
Kokeilin ladata service pack 3 kun sellanen sattu silmään, mutta se ilmotti ettei sovi yhteen mun koneen kanssa tjsp.

Mulla ei tällasten asioitten kanssa löydy tippaakaan malttia :( Aina on ollu joku muu hoitamassa ja mä oon kattonu telkkaria vieressä ni nyt sit ollaan kusessa kun pitäis ite jotain saada aikaan.

Kiitos silti neuvoista :)

Tuon lisäpalikan asentumisen voit testata seuraavasti:
– Avaa Word (ohjelma luo uuden tyhjän dokumentin)
– Valitse Tiedosto > Tallenna nimellä...
– Ikkunan alareunassa on pudotusvalikko, josta voi valita tallennettavan tiedostomuodon (mulla englanninkielinen versio, valikon nimi Save as type). Jos listasta löytyy vaihtoehto "Word 2007 Document (*.docx)" tai sama suomeksi, lisäpalikka on asentunut onnistuneesti.

Avautuvatko .docx-tiedostot, jos avaat ensin Wordin ja yrität avata ne Tiedosto > Avaa... -ikkunan kautta?

No nyt kun sanoit, niin tuolta tiedosto-avaa-kautta aukeavat :hyper:
Mutta tuota docx-vaihtoehtoa ei kyllä tallennuksesta löydy (eli ilmeisesti olen asennuksen kuitenkin kämmännyt). Pääasia kuitenkin että saan nuo 2007 avattua. Suurkiitos :)

Mikä on wikipedian haetuin artikkeli? Kiinnostaisi sekä suomen- että englanninkielisen wikipedian.

Itse en wikipediasta tahi googlesta moista löytänyt. Jos joku tietää/jaksaa penkoa olisi myös lähde kiva. Tattis!

Jos keittiön hanasta päästää kuumaa vettä niin saako sitä juoda?
Tähän liittyy teoria että tuo kuuma vesi irroittaisi pöpöjä putkista eikä sitä täten saisi juoda :hyvä:

Sen kuumimman veden täytyy olla alle, oliskohan ollut 65 astetta, ettei pöpöt viihdy... huoletta voi juoda, kyllä ne sieltä kylmäänkin veteen liukenee jos on liuetakseen.

http://stats.grok.se/en/top

Ja suomenkielinen lista: http://stats.grok.se/fi/top

Serranon perhe on aika suosittu sarja.

Kiitsa! Vielä jos jostain löytyis kaikkien aikojen suosituimmat ni hianoo ois, mut kyllä noillakin alkuun päästään.

Ps. Anal sex:iä on sen verran haettu, että siitä on pakko olla kiinnostunu muidenkin ko niiden jotka sen myöntää, ja tän joukon on oltava ISO!

Pps. Rupesin kelailee notta miten se voi olla niin haettu. Voiko olla ettei jenkit oikeesti tiiä mistä hommassa on kyse?

Jenkit? Eiköhän tota englanninkielistä wikipediaa lueta muuallakin, ja aika runsaasti. Ite en ainakaan koskekkaan suomalaiseen wikipediaan, koska se on niin paska. Samanlaisia noi wikipedian suositut hakusanat on kuin tavallisten hakukoneiden, eli kärjessä on tottakai anal sex, vagina, salatut elämät ja muut pervoilut.

en löytänyt sopivaa threadia eli laitetaan tänne ja tännehän kaikki taitaa käydä :P eli muutin tossa tampereelle ja tarkemmin härmälään. onko härmälässä paikallista salia tai missään lähimaastossa ettei tarttis aina polkee keskustaan treenaan? entä mitä salia suosittelisitte tampereelta?

Mistä löytää makeita rokkityylisiä vaatteita - ei bändipaitoja - vaan.... öö vaikea selittää, laittakaa nettikauppalinkkejä jos sytyttää!

Onko poliiseilla aina desibelimittarit matkassa mukana kun kulkevat? siis maijassa.
Autosta lähtee hieman ääntä, (V8 ja 3.5" suorat tuplaputket).
Auto on kuitenkin näillä vermeillä katsastettu kaks viikkoa sitten.
Millaiset sakot noista voi tulla? Ja eikö se ääni pitänyt mitata joillakin tietyillä kierroksilla?
Mistä ne tietää paljonko se auto sillä hetkellä kiertää?
Tyhjäkäyntiääni ei ole kovin ihmeellinen koska se on säädetty tooooodella alas.

Ostin toissa kesä Jack&Jonesilta mustat, löysät reisitaskuhousut. Housujen lappu on niin haalennut etten millään saa siitä enään mitään mallinimeä irti. Jack&jonesin sivuilla ei enään ollut myynnissä.

Eli tietääkö joku minkä nimiset housut olivat, tai mistä niitä voi ostaa? helpottaisi tuota netistä etsimistä tuo nimi, taidettiin myydä mustana ja beigenä.

Housuthan joutuivat vaihtoon kun niissä alkoi olla yli kymmenen repeämään, perseessä, polvissa ja haaroissa :D

Normaaleihin reisitaskuhousuin verrattuna erilaista oli se, että olivat ehkä pituuteen nähden hieman leveämmät lahkeeltaan, ja kangas on paksumpi ja samalla jykevämpi joka on se merkitsevä asia. Niissä oli myös yksityskohtina jokunen valepaikkaus.

Back
Ylös Bottom