Mistähän johtuu, että kun olen juonut alkoholia, alkaa lihaksiani särkemään?Särky alkaa melkein ensimmäisestä huikasta, mutta häipyy, kun on ottanut hieman enemmän alkomaholia. Olen miettinyt jo melko kauan, että mistähän tällainen saattais johtua. Semmosen pointin voisin sanoa, että juon melko harvoin (lue: en joka viikonloppu läheskään, yleensä korkeintaan 2krt/kk).
Krapulassa tulevan lihasäryn voisin kuvitella olevan jotenkin yhteydessä nestehukkaan tai vatsalihassäryn oksentamiseen/nauramiseen. Ihan vain mutuilua... Tosta lihasten kipeytymisestä ekasta huikasta lähtien en osaa sanoa mitään.
Mulla on krapulapäivinä ylleensä sääret kipeät korkokengillä kävelemisestä (käytän niitä yleensä vain bilettämään mennessä)... ;)
Särky alkaa melkein ensimmäisestä huikasta, mutta häipyy, kun on ottanut hieman enemmän alkomaholia. Olen miettinyt jo melko kauan, että mistähän tällainen saattais johtua. Semmosen pointin voisin sanoa, että juon melko harvoin (lue: en joka viikonloppu läheskään, yleensä korkeintaan 2krt/kk).