Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

No eiköhän siihen vaikuta lähinnä gluteus maximusten kunto. Jos ne on hyväl jamalla ja perseessä ei ole laardia, niin mikäs siellä sitten yhtäkkiä alkais roikkua? Vai juoksetko niin lujaa, että perseesi kirjaimellisesti repeää? :)

en tiiä, meinasin vaan et ehkä se iho alkas roikkuu ? :D kun lösähtäähän rinnatkin jos ei käytä oikeenlaisia tukevia urheiluliivejä.. mut ehkä vähän eri asia joo kuitenkin..

mulla tippui eilen nappikuuloke vesilasiin. kannattaako niitä kuivatella esim:viikko tai jotain, vai voinko jo kuunnella niillä ilman että saan sähköiskun korvaani? Pakko saada kuunnella jotai musiikkia :dance2:

mulla tippui eilen nappikuuloke vesilasiin. kannattaako niitä kuivatella esim:viikko tai jotain, vai voinko jo kuunnella niillä ilman että saan sähköiskun korvaani? Pakko saada kuunnella jotai musiikkia :dance2:
Ei sieltä kovaa sähköiskua ainakaan tule. Jännite taitaa olla siinä 1,5V - 3V tietämillä. Jos se nappi on kuiva niin korvaan vain.

Voiko RUK-ristiä pitää mustan puvun kanssa? Netissä liikkuu vaan mutu-tietoa eikä omilla hakutaidoilla löytynyt virallista dokumenttia asiasta. Eihän se ole mikään virallinen arvomerkki, mutta kurssin päättäjäisissä kummikurssilaisilla ainakin osalla oli niitä puvun takissa kiinni.

[nelo];2127698 sanoi:
Voiko RUK-ristiä pitää mustan puvun kanssa? Netissä liikkuu vaan mutu-tietoa eikä omilla hakutaidoilla löytynyt virallista dokumenttia asiasta. Eihän se ole mikään virallinen arvomerkki, mutta kurssin päättäjäisissä kummikurssilaisilla ainakin osalla oli niitä puvun takissa kiinni.
Toki voi, mutta olisi se aika junttimaista.

Hoi putkimiehet ja muut tietäväiset! Mulla on sellainen tilanne, että pitäisi saada sekä pyykinpesukoneen että astianpesukoneen vesi samasta hanasta. Onko mitään estettä pistää jonkin näköinen T- tai Y-pala vesihanan jatkoksi? Pitääkö kummallekin olla oma takaiskuventtiili vai riittääkö yksi yhteinen? Voiko kumpaakin konetta käyttää samaa aikaan (esim. vesimäärän riittävyys)? Kummatkin koneet ovat pieniä; pesukone 3kg ja tiskari mallia pöytä. Eivät myöskään ole mitään ihan uusimpia vehkeitä, jos tällä asialla nyt jotain merkitystä on tässä tapauksessa...

Suosittelen että tilaat putkimiehen. On vähän tapauskohtaisia nää jutut,mutta yritetään..
Onko apk:n venttiili tiskialtaan sekoittajassa vai erikseen? Vesimäärästä on paha sanoo kun ei tiedä tarkemmin rungon ja kytkennän kokoo, ja muuta oleellista.

Sanosin samaa, musta inttikamojen pito on aika naurettavaa, ymmärrän veteraaneil (joita en suinkaan pidä naurettavina) ja jollai jellonilla

Tätä olen muutaman kerran tienpäällä miettinyt. KUKA SIIVOAA AUTON ALLE JÄÄNEIDEN ELÄINTEN RAADOT POIS? Vai siivoaako kukaan? Isoimmat elukat, varmaan poliisi?

onnistuisko ¨¨ money back valitus¨¨ jos menisin itkee veikkauksen pisteesee, et oon epätyytyväinen tähän mun kuponkiin.. tietenkin after lottotulos

en tiiä, meinasin vaan et ehkä se iho alkas roikkuu ? :D kun lösähtäähän rinnatkin jos ei käytä oikeenlaisia tukevia urheiluliivejä.. mut ehkä vähän eri asia joo kuitenkin..
Rinnat ovat rasvakudosta, ja taas (hyvässä) perseessä ei rasvakudosta ole juuri lainkaan. Tästä ero.

Mitä järkeä on siinä, että chiliharrastajat ensin syövät älyttömän tulista ja sitten maitotuotteita ja vastaavia perään? Eikö se kärvistely ole osa hommaa?

No meneehän avantouimaritkin saunaan - avantoon - saunaan - avantoon ...?:rolleyes:

Mitä järkeä on siinä, että chiliharrastajat ensin syövät älyttömän tulista ja sitten maitotuotteita ja vastaavia perään? Eikö se kärvistely ole osa hommaa?
Jokainen tavallaan. Juuri kärvistelen tulisesta chilistä. Heitin vähän makuja roiskeläpän päälle.Hikeä pukkaa urakalla janottaa, mutta ei tule nyt mieleen juoda. Jotakin endorfiinejä on veressä kyllä...
edit : Kuulun siis näihin kärvistelijöihin.

On se aika hurjaa, että vaikka joisi vettä niin suuta voi kuumottaa ainakin 15minsaa. Onhan ainakin Suomalaisella ruokavaliolla aika eksoottista. Mielummin sitten vettä, jos kerran maito vie sitä pois.

On se aika hurjaa, että vaikka joisi vettä niin suuta voi kuumottaa ainakin 15minsaa. Onhan ainakin Suomalaisella ruokavaliolla aika eksoottista. Mielummin sitten vettä, jos kerran maito vie sitä pois.
Vesi ja varsinkin hiilihappoiset juomat, vain pahentavat kuumotusta. Maito ja vaalea leipä helpottavat. Niitä sitten vain ääntä kohti , mikäli ei " natuna" kestä...Ah tää on niin ehanaa...:lol2:

edit: Ei tarvitse mennä edes salille, kun saatanallinen hiki tulee näinkin...
edit 2 : Jonakin päivänä, minä ja HABANERO one-on-one....

Back
Ylös Bottom