Saako ruotsinlaivoilta enää nuuskaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
saa. ankkuroituna ruotsin maaperälle.Saako ruotsinlaivoilta enää nuuskaa?
Missä on pakkiksen virallinen Olympialaiset 2008 threadi? :D
Sieltä oikealta kohdasta Search by User Name:Voiko haulla etsiä pelkästää itse aloitteuja threadeja?
Jos niin miten?
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/search.php?do=finduser&u=20074&starteronly=1Voiko haulla etsiä pelkästää itse aloitteuja threadeja?
Jos niin miten?
Yritän laittaa noita sähköposti asetuksia N95:een... vittuakaan siitä tuu. Mikä on sähköpostipalvelimen ip-osoite tai nimi?
kokeile amazon.co.uk tai .deMikä olisi hyvä paikka, josta voisi tilata ulkomaalaisia kirjoja ja lehtiä? Koitin tuossa Suomalaista Kirjakauppaa mutta olen odottanut jo pari kuukautta kirjaa, jonka piti tulla kolmessa viikossa niin vähän kyrsii.
Missä yhteydessä? Niiden läpi ammuttaessa? Luodin ollessa valmistettu eri materiaaleista? Olenko vaan tyhmä vai oliko kysymys jotenkin puutteelliisesti määritelty?Mitenkä erilaiset materiaalit vaikuttaa luodin rentorataan? Esim vesi, puu, lasi..
tarviikohan mikkelin amk:ssa (auto -ja kuljetusala) omaa, kannettavaa tietokonetta?
ku nyt ois koneen osto eessä, mutta ostaako pöytäköne vai kannettava? ja muute en niin kannettavasta välittäs enää, mutta jos koulussa tarvii sitä, niin sit se ois luonnolisesti se oikee vaihtoehto.