Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Netistä tilailu menee sujuvasti kunhan et tilaa joiltaki epäilyttäviltä unofficial kärpät fanishoppi oulu k-citymarket tappara on rautaa -sivuilta.

KYSYMYS! Mistä helvetistä löydän semmosia legendaarisia korneja 90-luvun reeniteepaitoja, jotka on vähän niinku "liian lyhyitä." Saako kukaan päähän mitä ees tarkotan? :D

Miten toi netistä tilailu menee?

Netistä tilailu menee sujuvasti kunhan et tilaa joiltaki epäilyttäviltä unofficial kärpät fanishoppi oulu k-citymarket tappara on rautaa -sivuilta.

KYSYMYS! Mistä helvetistä löydän semmosia legendaarisia korneja 90-luvun reeniteepaitoja, jotka on vähän niinku "liian lyhyitä?" Saako kukaan päähän mitä ees tarkotan? :D

Edit edit: vois muistaa välimerkit ja oikeat lausepäätteet. Huoh.

Riippuu kaiketi paikasta josta tilaat. Kuten Prayer sanoi, niin jokaisessa nettikaupassa on varmasti hyvin selkeät ohjeet.

ChildInTime sanoi:
Mistä helvetistä löydän semmosia legendaarisia korneja 90-luvun reeniteepaitoja, jotka on vähän niinku "liian lyhyitä." Saako kukaan päähän mitä ees tarkotan?
Mulla olis sulle just tuohon tarkoitukseen oikea paita! Sellainen musta PLATINUMin liian lyhyt paita liian isoilla aukoilla. Pistä viestiä vaikka pakkiksen mailiin niin kerron lisää jos kiinnostaa (en ole ikinä käyttänyt, enkä käytä).

Edit. Itse asiassa voisin laittaa sen tuonne osto/myyntipalstalle niin käyt sieltä sitten huutamassa sen itsellesi.

Mulla olis sulle just tuohon tarkoitukseen oikea paita!

Lyön vaikka jotaki vetoa että se paita on mulle sata kokoa liian iso :D
Mutta laita ihmeesä niin katon mimmonen on!

Lyön vaikka jotaki vetoa että se paita on mulle sata kokoa liian iso :D
Mutta laita ihmeesä niin katon mimmonen on!
Sitten SÄ oot vaan väärän kokoinen, vaatteet ovat aina oikean kokoisia. :lol2:

Mutta mä pistän sen myyntiin tänään tai viimeistään huomenna.

Olen epäonnistuneesti yrittänyt kuuklettaa vaihtoehtoisia energianlähteitä kehittäviä firmoja; tuleeko mieleen yhtään ?
Esim. suomalaisista Oy Windside Production Ltd (jos nyt tarkoitit tätä vaihtoehtoisilla energianlähteillä...)

Meillä töissä on nyt sellainen tilanne, että työnantajamme on käskenyt lounasravintolan (siis eri firma, kuuluu johonkin ketjuun) lopettamaan Iltasanomien ja Iltalehden myynnin, ja niinhän ne kuuliaisesti tekivät. Ajatuksena ilmeisesti ollut että jotkut työntekijät, todennäköisimmin alihankkijat, lukevat lehtiä työaikana. Onko tässä nyt rikottu jotain lakia? (Itse en noita lehtiä sieltä ole ostanut, mutta kiinnostaapahan vaan..) Ykkösoluen myyntikin kiellettiin jo aikaa sitten, mutta se nyt on jotenkin ymmärrettävämpää. Ravintolan aukioloaikoja vähennettiin jo aiemmin, sekin työnantajan ohjeistuksella. Aamupäivällä sinne ei pääse enää ollenkaan kahvitunnille, vaikka virallisesti on kahvitunti. Se hieman harmittaa. Työolosuhteet sen kuin huononevat, kohta ne varmaan muuttaa vessat kolikolla toimiviksi.:D

Miksi ralli- tai rata-autoissa on monesti kojelauta päällystetty sellaisella jännällä mustalla karvalla? Onko se jotain palonsuojakarvaa vai mikä sen funktio on?
Tässä esimerkkikuva:
http://www.garaget.org/?car=25321&image=854532

Googlella löysin, että tehdään sen takia, että pinta olisi häikäisemätön. Onkohan muitakin syitä tähän olemassa?

Osaisiko joku suositella Helsingistä Itäisestä kantakaupungista (mielellään Kallion alueelta tai läheltä) edullista paikkaa, jossa rikkoontuneelta tietokoneelta voisi pelastaa vanhoja kuvia ja tiedostoja?

Osaisiko joku suositella Helsingistä Itäisestä kantakaupungista (mielellään Kallion alueelta tai läheltä) edullista paikkaa, jossa rikkoontuneelta tietokoneelta voisi pelastaa vanhoja kuvia ja tiedostoja?
gigantissa ois ainakin semmonen etu että jos ei onnistu niin ei maksa mitään. giganttien sijainneista en sit tiedä..

ibas sen gigantin duunin tekee käsittääkseni

http://www.ibas.fi/
Norman Ibas Oy
Läkkisepäntie 11
00620 Helsinki

Ostin äske uuden tietokonepelin, mut en saa sitä käyntiin. Tällänen errori tuli ruutuun..:

"Please make sure you have directQ 9.0 or higher installed. (Kävin lataamassa sekä uusimman, että ton 9.0, enkai voinu ryssiä sitä latausta mitenkään?). Also verify that your video card meets the minimum requirments (Ostin alle vuos sit hyvän koneen, täs on ATI RADEON HD 2600 PRO up to 1279MB, en usko et on tosta kiinni..), and that you do not have hardware acceleration disabled in the Display control panel.(Eli mitä toi mustattu meinaa? Mitä täs pitäs ton kans tehä?)

Eli, mites mä saan tän nyt toimimaan..?

Postasin tän myös tonne tietokone puolelle..

Back
Ylös Bottom