kiitos :DIMO = In My Opinion = minun mielestäni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kiitos :DIMO = In My Opinion = minun mielestäni
Pitäs tiistain päästä tallinnaa.
Koitin superseacatin kautta varaa matkat netin kautta, mutta homma tyssäs siihen ku piti valita maksuvaihtoehto..
Osuuspankki Paikallisosuuspankit Säästöpankit Nordea Handelsbanken Tapiola Luottokortti
Ei oo ku sampo pankissa tili, että... ?
Auttakaas mua tän jutun kans tai ehdottakaa joku toinen halpoja pikamatkoja tekevä yhtiö..
miten saan itseotetun kuvan nettiin ,saan linkin joka vie kuvaan jonka voin lähettää pakkiksen myyntiilmoitukseen. kun eikös niitä sivustoja ollut mihin saa laitettua kuvaa ja sitten saan linkin, että voin jakaa kuvaa?
Niinhän se mielestäni myös on. Ainakin omissa työtodistuksissani on ollut ko. kohdat. Varmistitko vain, kun vastasit jo omaan kysymykseesi?Olen ymmärtänyt että työtodistukseen kuuluu olennaisena osana työtehtävienkuvaus, sekä työnarvionti, jossa muutamalla virkkeellä kerrottaisiin miten on suoriutunut tehtävistään?
Niinhän se mielestäni myös on. Ainakin omissa työtodistuksissani on ollut ko. kohdat. Varmistitko vain, kun vastasit jo omaan kysymykseesi?

Nuo on ne perustiedot, jotka työnantajan täytyy antaa. Jotkut kirjoittavat myös arvioinnin työstä ilman eri pyyntöä, mutta jos arvioinnin haluaa niin kannattaa pyytää. Tästä oli jossain pakkiksella jotain keskustelua, kenties jopa tässä threadissa mutta enpä jaksa etsiä...Sain työtodistuksen, jossa oli vain ja ainoastaan henkilötietojen ja työnantajan lisäksi työsuhteen kestoaika, ja allekirjoitus. Yhdellä substantilla oli työnimikkeeni siinä kaikki.![]()
Nuo on ne perustiedot, jotka työnantajan täytyy antaa. Jotkut kirjoittavat myös arvioinnin työstä ilman eri pyyntöä, mutta jos arvioinnin haluaa niin kannattaa pyytää. Tästä oli jossain pakkiksella jotain keskustelua, kenties jopa tässä threadissa mutta enpä jaksa etsiä...