Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Niin ja onhan se ruumiin ylläpito mikä vie kanssa energiaa eli pitää kroppa n. 37 asteessa, järjestää verenkierto ja aineenvaihdunta koko kroppaan. Vertaa lämmityskuluja jos sulla on 50m2 kämppä tai 100m2 kämppä...
Totta muuten tuokin. Eli kyllä sillä painavammalla kaverilla on vaan selkeesti suurempi kulutus kuin kevyemmällä. Ei nyt ihan kaksinkertainen, mutta kuitenkin selkeä ero löytyy kulutuksissa.

Kuluttaisit.

Edit: Paitsi tietysti siinä tilanteessa, että kompensoisit tuota kohonnutta ruumiinlämpöä pitämällä enemmän vaatteita päällä, jolloin kehosi ympäristöön luovuttama lämpömäärä voisi pysyä samana.

Kuluttaisit.

Edit: Paitsi tietysti siinä tilanteessa, että kompensoisit tuota kohonnutta ruumiinlämpöä pitämällä enemmän vaatteita päällä, jolloin kehosi ympäristöön luovuttama lämpömäärä voisi pysyä samana.

Noh, mulla on aina kehonlämpö 36.2 (+/- 0.1) ja mulla on AINA kuuma.
Talvella voin hyvin kulkea ympäriinsä vaikka T-paita päällä ja ei kylmä.
En ymmärrä miten tai miksi mutta näin vain on.

Mikä on Gazoz farkkujen pituus?(Niissä on kai vakiopituus lahkeella ja vaan vyötärö vaihtelee?) Jossain lukee 34" ja toisaalla taas 36". Onko kellään varmaa tietoa?
nimim. ei mahdu enää J&J housut reisistä ellei ota 2-3" liian isoja vyötäröltä :´(

Onko edelleen niin, että kirkollisveroa maksetaan koko vuodelta vaikka eroaisi kesken vuoden, vai onko muuttunut niin, että jos eroat kesäkuussa, et maksa enää heinäkuussa kirkollisveroa?

Kirkollisverovelvollisuus määräytyy aina 1.1 jos sillon kuulut kirkkoon niin maksat seuraavan vuoden kirkollisveroa vaikka olisitkin eronnut jo 2.1. toisinpäin en ole varma miten menee, eli jos liityt kirkkoon kesken vuoden, niin pääsetkö vapaamatkustajana loppuvuoden.

Miksi lihavat ihmiset ovat todella hankalia tai vaihtoehtoisesti "mä en välitä mistään" tyyppejä?
Se johtuu siitä että ihmiset jotka juonittelevat ja selittelevät pystyvät tekemään tätä myös itselleen, eli selittävät parhain päin kaikki mässäilyt ja löhöilyt, ja sitten taas "mä en välitä mistään" tyypit.. no, eivät välitä niistä mässäilyjenkään seurauksista. Nuo piirteet ovat siis itsessään sen lihomisen syy.:D

Joskus pakkotoiston etusivulla mainostettiin farkkuja reiteville miehille. Muistaako joku mistä niitä sai? Kaikki housut mitkä mahtuu reisien ja perseen kohdalta jalkaan on ihan sika löysät vyötäröstä ja yleensä vielä ihan liian pitkätkin. Liian isot jalat :(

Joskus pakkotoiston etusivulla mainostettiin farkkuja reiteville miehille. Muistaako joku mistä niitä sai? Kaikki housut mitkä mahtuu reisien ja perseen kohdalta jalkaan on ihan sika löysät vyötäröstä ja yleensä vielä ihan liian pitkätkin. Liian isot jalat :(
Joskus ainakin Sportheavy mainosti pakkiksen sivuilla.

Noh, mulla on aina kehonlämpö 36.2 (+/- 0.1) ja mulla on AINA kuuma.
Talvella voin hyvin kulkea ympäriinsä vaikka T-paita päällä ja ei kylmä.
En ymmärrä miten tai miksi mutta näin vain on.
Mun käsittääkseni suurimmalla osalla ihmisistä normaali ruumiinlämpö on alle 37 astetta. En tiedä mistä tuo on tullut joksikin kansanviisaudeksi, että ihmisen ruumiinlämpö on 37. Mulla normaali lämpö on noin 36.5, ja kaikilla mun tuntemilla ihmisillä se on suunnilleen samaa luokkaa, noin +/- 0.2 astetta tosta.

Toi, että sulla on koko ajan kuuma vois johtua hyvin nopeasta aineenvaihdunnasta. Onko sulla myös semmoista "oiretta", että vaikka kuinka syö, niin läskiä ei meinaa kertyä. Tämä viittaisi mun maalaisjärjellä myös tuohon nopeaan aineenvaihduntaan. En kyllä oo varma.

Soita plusTV:lle ja kysy saako rinnakkaiskorttia. Luultavasti maksaa hitusen lisää.

Plustv asiakaspalvelu
Puhelinnumero: 010 309 8008
Sähköpostiosoite:asiakaspalvelu@plustv.fi

Asiakaspalvelun poikkeukselliset aukioloajat ensi viikonloppuna:

la 19.7. klo 9–17
su 20.7. klo 12–18

Asiakaspalvelun normaalit aukioloajat:

Ma-pe: 8 - 20
La: 9 - 16
Su: suljettu

www.plustv.fi

RInnakkaiskortti maksaa 10,50€ kuussa eli mielestäni turhan kallis. Olisikohan mitään muuta ratkaisua..

Miten huuto.net:ssä saa poistettua oman kohteen jota on myymässä kun siihen ei ole huutoja tullut?
Enn perhana meinaa millään löytää...

Miten huuto.net:ssä saa poistettua oman kohteen jota on myymässä kun siihen ei ole huutoja tullut?
Enn perhana meinaa millään löytää...
Joo, meinannut multakin mennä ohi toi, kun kerran sitä etin kissojen ja koirien avulla. Kirjaudut sinne sisään ja sitten avaat sen sun kohteen. Sitten sun pitäis "editoida" sitä, eli muuttaa kohteen tietoja ja sillä editointisivulla on aika alhaalla kohta, josta voit valita huudon lopetuksen. Se on sellanen pieni valikko, jonka meinaa helposti missata...

Saitkohan tosta mitään selvää...:D

T-byrd sanoi:
. Kirjaudut sinne sisään ja sitten avaat sen sun kohteen. Sitten sun pitäis "editoida" sitä, eli muuttaa kohteen tietoja ja sillä editointisivulla on aika alhaalla kohta, josta voit valita huudon lopetuksen. Se on sellanen pieni valikko, jonka meinaa helposti missata...

Joo, tulipas oltua sokea. Nyt onnistui. Kiitos paljon. :)

Mistä saa sellasia "pystyraita hoikistaa" T-paitoja :D

Mikä biisi soi just nelosella tuossa missä mainostettiin ilmeisesti nelosen tulevia elokuvia?

Se johtuu siitä että ihmiset jotka juonittelevat ja selittelevät pystyvät tekemään tätä myös itselleen, eli selittävät parhain päin kaikki mässäilyt ja löhöilyt, ja sitten taas "mä en välitä mistään" tyypit.. no, eivät välitä niistä mässäilyjenkään seurauksista. Nuo piirteet ovat siis itsessään sen lihomisen syy.:D
Tuosta tulikin mieleen yksi lounaspöytäkeskustelu töissä. Istuin pöytään jossa oli minulle tuntemattomia ihmisiä. Pöydässä olleeseen seurueeseen kuului eräs lihava nainen, joka hetken hiljaisuuden jälkeen aloitti narisevan monologin siitä, miten liikunta on turhaa, miten se on suorastaan haitallista kun sillä saa vaan terveysongelmia ja miten mukava on vain olla kaikessa rauhassa. En tiedä laukaisinko minä tuon monologin vai oliko pöydässä keskusteltu jostain asiaan liittyvästä, mutta siinä sitä suoranaista provoilua kuunnellessa ihmettelin, että mikä motivoi aikuisen ihmisen jauhamaan ääneen tuollaista sontaa. Olenhan itsekin ollut läski sohvaperuna, mutta en mä koskaan elätellyt mitään harhakuvia siitä, kuinka epäterveellistä sellainen on, tai kokenut jotain tarvetta perustella elämäntapaa muille (tai itselle?) noin typerästi.

Back
Ylös Bottom