Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Psykologisessa testissä missä on 8 ruutua joissa on joku piste, viiva hässäkkää jne... pitää tehdä joku piirrustus niistä kuviosta. Niin mikä ton testin "juju" on? Eli mitä ne testaa sillä.

En tiedä jujua, mutta olen kuullut ettei kannata ruveta piirtelemään niistä eteenpäin mitään numeroita tai raatoja, tai sut laitetaan joko aneemisten mielikuvituksettomien tai masentuneiden kategoriaan. Kai noista jotain tietoa webistä luulisi löytyvän.

Mitä tehdä juhannusmökillä keskellä ei mitään, jos on ainoa paikalla olija, joka ei juo?

Ainoa selvä voi hilata järveen sammuneet rannalle,ettei ne huku.
Myös ui hakemaan veneen kun humalaiset ovat pudottaneet airot.
Hän myös kantaa saunaan sammuneet ulos,ettei ne kuivu.
Hän estää grillitulen leviämisen metsään,humalaisten syötettyä kuution puita nuotioon/grilliin.
Hän myöskin selvittää kavereiden/puolisoiden riitoja ja kriisejä.
Ja parhaassa tapauksessa lähtee etsimään jostain hevonkuusesta avoinna olevaa alkoholiliikettä.

Joten ei siinä aika pitkäksi tule...

Psykologisessa testissä missä on 8 ruutua joissa on joku piste, viiva hässäkkää jne... pitää tehdä joku piirrustus niistä kuviosta. Niin mikä ton testin "juju" on? Eli mitä ne testaa sillä.
Wartegg-testiksi sanotaan, googlaamalla löytyy varmaan lisää, paljon käytetty persoonallisuustesti siis. Itse täyttelin tuollaista viimeksi viime kesänä.. Joistan kuvista jostain syystä ihmisille tulee usein samoja juttuja mieleen, muistaakseni tosi moni piirtää yhteen niistä kuvista sateenvarjon. Siitä sitten esim. päätellään jotain että mihinkä suuntaan on piirtänyt sen varren koukun kääntymään. En muistanut kuinka päin se kannatti piirtää joten piirsin ihan muuta vaikka kait piti piirtää se mikä ensinnä tulee mieleen.:D Ensimmäisenä taisi olla se piste, ja siihen ei ainakaan kannata piirtää spiraalia, usein skitsofreenikot tekee niin. Lukiossa sanottiin näin ja minähän toki olin silloin sen spiraalin siihen vääntänyt kun se nyt vaan tuli mieleen. Vissiin tuosta testistä ollaan alan piireissäkin montaa mieltä?

Wartegg-testiksi sanotaan, googlaamalla löytyy varmaan lisää, paljon käytetty persoonallisuustesti siis. Itse täyttelin tuollaista viimeksi viime kesänä.. Joistan kuvista jostain syystä ihmisille tulee usein samoja juttuja mieleen, muistaakseni tosi moni piirtää yhteen niistä kuvista sateenvarjon. Siitä sitten esim. päätellään jotain että mihinkä suuntaan on piirtänyt sen varren koukun kääntymään. En muistanut kuinka päin se kannatti piirtää joten piirsin ihan muuta vaikka kait piti piirtää se mikä ensinnä tulee mieleen.:D Ensimmäisenä taisi olla se piste, ja siihen ei ainakaan kannata piirtää spiraalia, usein skitsofreenikot tekee niin. Lukiossa sanottiin näin ja minähän toki olin silloin sen spiraalin siihen vääntänyt kun se nyt vaan tuli mieleen. Vissiin tuosta testistä ollaan alan piireissäkin montaa mieltä?
Kiitos. Jes ei skitsofreniaa:hyper: Vierus kaveri piirsi spiraalin.:jahas:
Siihen sateenvarjon alkuun taisin piirtää auringonvarjon tai jotain sen tapaista. Oon 2 kertaa tehnyt ton testin ja jäänyt vain ihmetteleen mikä on "ns" normaalin ihmisen kuvat ja oon itekkin aikasemmin kuullut jotain tosta spiraali jutskasta
warteggtest.jpg

Löyty kuvakin

^

Mutuilua:

Mä luulen, että noissa testeissä voidaan hakea sellaista keskivertoihmistä, eli ei "ääripään" ihmisiä. Noita testejähän ei taideta tehdä (?) muualla kuin sellaisissa oppilaitoksissa, joissa joutuu olemaan tekemisissä ihmisten kanssa (hoitajat, poliisit jne.). Käsitykseni mukaan tässä testissä ei ole tarkoitus etsitä luovuutta, eli mitään erikoisuuksia ei haeta. Vai tehdäänkö näitä testejä sellaisten oppilaitosten pääsykokeissa, joihin haetaan luovia ihmisiä?

Niissä musteläiskätesteissä ois kait se idea, ettei ne saisivat näyttää liian synkiltä kuvilta. Vai muistanko ihan väärin?

Ihan työkkärissä tehtiin tuollainen testi. Ja hain (ja pääsin, johtuen kyllä varmaan ihan jostain muusta kuin tuosta testistä..) levyseppäkoulutukseen. Ne tekee siinä testeusfirmassa varmaan kaikille samat testit..

tuo .net lopetti toimintansa jostakin syystä. kokeile voimaharjoittelu.fi:tä.
Mitä kieltä raivolaisen sigussa on, ja mitäs se tarkottaa? ”˙lnʇɐdɯıɹʞ ıɥsı-ɯnzɹnq ɥƃɐ ʞûlnʇɐʞɐɹɥʇ ƃzɐu ɥsɐ
'lnʇɐqɯıƃ ƃzɐu ɥsɐ 'ʞûlnʇɐqɹnp ƃzɐu ɥsɐ”

Oma veikkaus oisi melkee, et jos se jotaa on ni armeniaa. Sitähä kirjotetaa iha ihmeellisesti:D

Pistin äskön astianpesukoneen päälle, uskaltaako jättää pesemään yksinään kun pitäs lähteä kouluun..?

Tuossa vuosi sitten kaverilla kärähti kämppä, kun tiskikone otti tulta alleen. Onneksi olivat kotona, niin ei kaikki irtaimisto kärynyt. Eli kannattaa miettiä kahdesti jättääkö kodinkoneita yksinään päälle, kun poistuu kotoa etenkin, jos kyseessä on vedellä läträävä elämänhelpottaja. Vedelläläträävässä on se jo aiemmin mainittu vesivahingon riski olemassa.

mitä meinaa kun noissa limupulloissa lukee "sisältää fenyylialaniinin lähteen", tää on vaivannu mua jo pitkään :S

mitä meinaa kun noissa limupulloissa lukee "sisältää fenyylialaniinin lähteen", tää on vaivannu mua jo pitkään :S

Fenyyliketonuria on perinnöllinen tauti, jossa elimistö ei kykene käsittelemään fenyylialaniinia PAH:ta katalysoivan entsyymin puutteen vuoksi. Veren korkea fenyylialaniinipitoisuus vahingoittaa aivojen kehitystä lapsilla, mikä johtaa kehitysvammaisuuteen. Aspartaamin hajotessa elimistössä vapautuu fenyylialaniinia, minkä takia sillä makeutetut elintarvikkeet tulee varustaa varoituksella ”sisältää fenyylialaniinin lähteen”.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Fenyylialaniini

Uskotko, että oli ensimmäinen hakutulos Googlella hakusanoilla "sisältää fenyylialaniinin lähteen".
Meinaan vaan, että jos on kerran jo pitkään vaivannut... ;)

:D olen laiska, ja tulipahan vastaus helpommin, kiitos tästä. thumbs

Mitä kieltä raivolaisen sigussa on, ja mitäs se tarkottaa? ”˙lnʇɐdɯıɹʞ ıɥsı-ɯnzɹnq ɥƃɐ ʞûlnʇɐʞɐɹɥʇ ƃzɐu ɥsɐ
'lnʇɐqɯıƃ ƃzɐu ɥsɐ 'ʞûlnʇɐqɹnp ƃzɐu ɥsɐ”

Oma veikkaus oisi melkee, et jos se jotaa on ni armeniaa. Sitähä kirjotetaa iha ihmeellisesti:D

Ei oikein noiden erikoisempien merkkien enkoodaus toimi joka paikassa, tai merkki ei löydy fontista, siksi näkyy laatikoita.

Exceliin pasteaus kuitenkin paljastaa, että mordorin black speechia siinä lukee, tosin ylösalaisin olevaksi latiniksi translitteroituna.

Jotain autojuttuja varmaankin, kun renkaista, rinkuloista tai yhdestä tietystä ringistä puhutaan. Varmaan Nürburgring, mikäpä muukaan...

-k

Ei oikein noiden erikoisempien merkkien enkoodaus toimi joka paikassa, tai merkki ei löydy fontista, siksi näkyy laatikoita.

Exceliin pasteaus kuitenkin paljastaa, että mordorin black speechia siinä lukee, tosin ylösalaisin olevaksi latiniksi translitteroituna.

Jotain autojuttuja varmaankin, kun renkaista, rinkuloista tai yhdestä tietystä ringistä puhutaan. Varmaan Nürburgring, mikäpä muukaan...

-k

Siinähän lukee

”Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.”

väärinpäin.

Broilerin filee-suikaleista mennyt päiväys 02.06, onko vielä syömäkelposta? Pikaisia vastauksia odotellessa...

Back
Ylös Bottom