Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Juurikin näin, mutta ajattelin että voikohan sitä venytellä liikaa niin että se vaikuttaisi negatiivisesti suorituksee. Joo, oon hermona - adrea on enemmän veressä kun vuoteen. Pitäis kai mennä vetämään elämän löylyt saunas.
Miksi vetää näin kovia paineita jostain liikuntatestistä? Ilmeisesti vielä koulun testi? Eri asia jos ois jokin pääsykoe tms.

No paineet tulee siitä kun viime koulun testeist on vuos tai päälle aikaa. Syksyl olin kipee nii en päässy testeihin. Lisäksi nää on erilaiset testit kun peruskoulus - on mm. cooperi ja semmosta. Ennen oli 2000m juoksu. No hermostuneisuus saattaa johtua myös yleisestä stressistä mitä nyt melkeen koko kevät ollu. Lisäks kädet jo valmiiks ihan puuduksis niinkun jalkojakin vähän kuumottaa, ja pelkään et on paskas kunnos.

Koulun testithän noi - eli ei periaatteessa paskan väliä mutta silti nostaa sykettä. Nyt tosin olo vähän levollisempi kun kävin ottaas sellaset löylyt ettäh. Että tämmöstä nyt.

e. tästähän sais semmosen kysymyksen että miksi ihminen stressaa vaikka tietää ettei ole oikeastaan stressattavaa :D

Mistäs päättelit että forumi jotenkin suuresti tuottaa? Serverit ei oo ilmasia ja niillä vipeillä ei varmaan vielä kukaan pelkästään elä..
Edit: Ja siihen lasket päälle käytetyn ajan vs mahdollinen tuotto itselle.

onko kukaa kysyny et paljo mike vetää hilpakkaa tästä hommasta?

On kysynyt, juuri jokunen päivä takaperin viimeksi.

Mistäs päättelit että forumi jotenkin suuresti tuottaa? Serverit ei oo ilmasia ja niillä vipeillä ei varmaan vielä kukaan pelkästään elä..
Edit: Ja siihen lasket päälle käytetyn ajan vs mahdollinen tuotto itselle.

Oliko kysyjällä jotain tuollaista päättelyä mielestäsi?

Makeutusaineella makeutetut kuohuu herkemmin. Ja mutuna sanoisin että pepperissä on syystä tai toisesta enemmän hiilihappoa kuin muissa limsoissa, koska juonnin jälkeen röyhtäyttää niin julmetusti.

Mä olen nuorempana tehnyt työkseni limsaa, mm. Dr. Pepperiä, jossa on muita limsoja enemmän hiilihappoa samoin Coca Colassa.

PS. Itse en ole ikinä kuullut, että makeutusaineella olisi jotain tekemistä asian kanssa.

Miksi jokases sähköpostiosoittees, mitkä jossain nettisivulla ovat, @ korvataan (at)?

Etteivät spämmirobotit pääsisi poimimaan sähköpostiosoitteita netistä roskapostilistoille. Samasta syystä käytetään ylimääräisiä välilyöntejä tai vaikka [poista tämä] -tägejä osoitteissa.

Ko. merkkihän on asteriski :)

Back
Ylös Bottom