Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja siitä http://fi.wikipedia.org/wiki/Wolfgang_Priklopil sama suomeks, sillä taas kaikki huomattiin että lontootakin osataan.
Saat irtisanoa. Ainahan saa irtisanoa itsensä, mutta koeajalla ei ole irtisanomisaikaa.Nyt tämmönen työkysymys:
Jos olen koeajalla jossakin työssä, niin saanko irtisanoa itseni milloin vain? Meinaan tiedossa olisi parempi työ, joten kiinnostaisi vaihtaa työpaikkaa.
Seuraa monivalintatehtävä:
a) keskimääräisesti englanninkielinen Wikipedia on suomalaista parempi ja laajempi sisällöltään, ja siksi moni käyttää sitä automaattisesti sen kummemmin miettimättä (ellei etsi tietoa jostain suomalaisesta henkilöstä). Oikean nimen löydyttyä kukin osaa varmaankin hakea millä tahansa osaamallaan kielellä vaikka Googlesta.
b) oman viestisi kanssa yhtä hauskaa kuittailua siitä, että et osaa tehdä tekstilinkkiä.
Myös molemmat saa valita, olen anteliaalla tuulella.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Juha+Valjakkala+karkasi+koevapaudesta/1135236257503?ref=rss
Minkä ihmeen takia tuota miestä ei saada pysyvästi vankilaan? Eikö näytöt ole jo annettu. Ei helvetti.
Tuo tarkoittaa, että videota ei ole enää saatavilla. Eli linkki osoittaa poistettuun videoon, joten on aivan sama mitä teet omalla koneellasi, niin tuota videota et Youtubessa pääse katsomaan enää. Ellet sitten löydä sitä uudelleen jostain muualta, niin jäi näkemättä.EDIT: Siihen videoon tulee, "This video is no longer available"
SEPA-maksuna laiton kun sellanenki löyty, pitäs tulla paita perille.Eihän noita ibaneita ja swiftei mihinkää tarvii kun pankki on kuitenkin suomalainen (SEB Bank Helsinki). IBANissa ja SWIFTissä on kanssa FI-tunnus. Tiiä taas oikee mihi ruutuu noita lykkäis...

Miksi 99% jäätelökioskien myyjistä on hyvännäköisiä? :haart:
Miksi ne eivät voi olla edes yli 20-vuotiaita? :( :itku:
Kai se myyntikin vähän parempaa on...Miksi 99% jäätelökioskien myyjistä on hyvännäköisiä? :haart:
Miksi ne eivät voi olla edes yli 20-vuotiaita? :( :itku:
) sano joskus ostaneensa jätskiä hetken mielijohteesta kun on ollu nättejä myyjiä ja siinä sit koittanut muutaman sanan vaihdella...Tämä lienee itse asiassa harhaa; kun kakun ottaa uunista se hyvin pian lässähtää keskeltä. Näin ainakin minulla. Kakkua uunissa pullistava kaasu on kakun pinnalta tiiviimmän "kuoren" sisällä jumissa ikään kuin ilmapallossa, ja se saa kakun pullistelemaan.Miksi kakku kohoaa paistettaessa enemmän keskeltä kuin reunoilta?
Kai se myyntikin vähän parempaa on...
Kaveri () sano joskus ostaneensa jätskiä hetken mielijohteesta kun on ollu nättejä myyjiä ja siinä sit koittanut muutaman sanan vaihdella...