Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näkyykö teillä ylen kanavat tällä hetkellä normaalisti? Mulla ne on hirveetä sotkua ollu jo ainakin puoli tuntia, muut kanavat ok. Sijainti Tampere ja kaapeli-tv.
Youtube videot ei oo toiminu nyt pariin viikkoon, en tiedä missä vika Firefoxia käytän ja olen poistanut kaiken mahdollinen cache muistin. Koitin IE:lläkin ei toiminut, missäköhä vika? Onko joku palomuuri kenties, Norman toiminnassa mutta en osaa käyttää sitä, jos joku valaisisi vähän, ja tietysti mulla on Windows Vista (paska) Siinäkin varmaan jotain kun Mikkisofta osaa tehdä mitään.
Näkyykö teillä ylen kanavat tällä hetkellä normaalisti? Mulla ne on hirveetä sotkua ollu jo ainakin puoli tuntia, muut kanavat ok. Sijainti Tampere ja kaapeli-tv.

Paljonkohan rakennustyö (kirvesmies) kuluttaa keskimäärin yhden työpäivän aikana? Tietenkin se johtuu vähän mitä tekee esim. jos vaikka maalaa niin sehän on tietenkin eri asia kun muuraus tjms.
Laitetaan tähän vielä että oma perus aineenvaihdunta on 2000kcal. Paljonhan tuohon pitäisi lisätä/pv että jaksaa eikä ole kokoajan nälkä?![]()

Ite oon pitäny itteäni aina kummi-enona.Olen siskoni lapsen syli-kummi. Eli siis kummi, ja eno. Miksen oo koskaan törmännyt kummi-enoon?!?!
...vaan ainostaan kummi-setään...
pitäis pistää onnittelukortti siskonmukulalle...
pistänkö siihen et kummi-enolta onnittelut??
E: eli siis KÄYTETÄÄNKÖ sanaa kummi-setä, sekä enosta ja sedästä?

Olen siskoni lapsen syli-kummi. Eli siis kummi, ja eno. Miksen oo koskaan törmännyt kummi-enoon?!?!
...vaan ainostaan kummi-setään...
pitäis pistää onnittelukortti siskonmukulalle...
pistänkö siihen et kummi-enolta onnittelut??
E: eli siis KÄYTETÄÄNKÖ sanaa kummi-setä, sekä enosta ja sedästä?
Miks mun molemmissa hauksissa on ollut tänään vuorotellen monta elohiirtä? :D