Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mitä vittua tarkottaa jos jollekki sanoo että häpee varjoos??
Onko se paha?
Kuoleeko siitä?
Mitä hävettävää on omassa varjossa?
Google ei auttanu...:(
Ganesista tuon huomasin
tarkottasko että häpeä itteäs... näin sen itse ymmärtäisin. se varjo kuvastaa omaa itseään, kai..

Damn, jätkä vaan syöttää koko ajan lisää tietoa. :D

Jotenkin ei jaksa uskoa että suomeen on hirveästi hollannista tullut lainasanoja, todennäköisemmin hai on menny hollanti --> saksa --> suomi.

Jep, niin mäkin uskoisin. Mun suurimpia kiinnostuksen kohteita nyt vaan sattuu olemaan germaaniset kielet ja niiden kehitys.

Jokatapauksessa, kysytään nyt jotain mieltäpainavaakin vähän: Kumpi on hienompi, rx7 vai skyline?

Jep, niin mäkin uskoisin. Mun suurimpia kiinnostuksen kohteita nyt vaan sattuu olemaan germaaniset kielet ja niiden kehitys.

Jokatapauksessa, kysytään nyt jotain mieltäpainavaakin vähän: Kumpi on hienompi, rx7 vai skyline?

Kylli prkl!!!

r34 skyline, toisaalta kumpikaan noista nyt ei ole kovinkaan säväyttävä enään kun näkee niitä vähän väliä, samoin kun supria.

Itel viel joskus pihassa toyota aristo

Konsta niminen henkilö pakkiksella on keksinyt ilmeisesti intternetin, koska hän on jo nähnyt kaiken. Siispä Wanha -> Konsta.

Anssi niminen henkilö on vaan aika kova suustaan, maksaa mafialle suojelurahoja yms. Samalla hän kuitenkin kertoi kuinka wowin pelaaminen 12h/pvä on järkevämpää kuin salilla käynti. Anssi puhuu siis paskaa.

Mitä tää Konsta tarkoittaa? ------> :wanha:
Entä miksi tämän hymiön koodi on "Anssi"? ------> :anssi:
Tsekkaa videoita-threadista nimimerkin Konsta viestejä, niin saatat saada vastauksen ensimmäiseen kysymykseesi.

Tiesittekö, että liivate on tehty siannahkasta?

Joo, kyllä tiedettiin äitimuori valaisi asiaa ollessani innokas pikkukokki vuosia sitten.

Tulee vain mieleen, että kuinkakohan monta muslimia on mennyt syömään hyytelöä joka on jämäytetty muotoonsa siannahka liivatteella?
Ei taivaan portit aukea.

Miten kookosmaitoa valmistetaan? Sisko tarvii tän tiedon johonkin esitelmään... Ite en ainakaan heti googlella löytäny...

Kookosmaito valmistetaan siitä kookoksen valkoisesta sisäosasta. Sitä raastetaan ja liotetaan veteen. Mitään maitoahan siinä ei ole vaikka onkin valkoista ja joskus aika paksuakin.

Kiitti linkistä, oon vaan paska googlettaja :nolo:

Ja kyse ei ollutkaan mistään esitelmästä vaan jostain aivan pienestä jutusta :kippis1:

Liivate eli gelatiini on proteiinista koostuva ruoka-aine, jota "valmistetaan naudan tai sian nahasta, aivoista, luista, suolista ja jänteistä pitkään keittämällä." -Wiki-

"Histologisesti normaali löydös" tarkoittaa ettei kudoksessa ole mitään sairautta. Histologia = kudosoppi.

Back
Ylös Bottom