Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

joo siis eihän ne mitään kovin ihmeellisiä ole. palkkari käy massanlisäykseen ja massa palkkariksi.

edit. tohon lennuuuuuuun juttuun.

Mulla on samanlaiset Newrockin monot kuin kuvassa alla, ja molemmista on takimmaiset metalliosat katkenneet ja lentäneet v...uun. Ne on jotain todella paskaa metalliseosta joka murtuu pienemmästäkin kolhusta. Kengät vähän päälle vuoden vanhat, eikä edes paljoa käytetty, kun viime vuosi meni intissä, eli jalassa oli lähinnä maiharit.

On sen verran kalliit, että luulisi sillä rahalla saavan laatua. Mutta kun ei näköjään saa. Joten kysynkin, että tietääkö kukaan saako noihin varaosia mistään? Vai onko ainoa mahdollisuus pistää valmistajalle postia ja inistä niin kauan, että lähettävät mulle uudet osat? Uusia kenkiä ei viitsisi tollasen takia ostaa, kun ne tekee aika ison loven kukkaroon.

131_IT_NOM_NEG_TO_NE_ACE.jpg

Miten määritellään suunta ylös? ..kohtisuoraan poispäin painovoiman suunnasta?

Miten määritellään suunta ylös? ..kohtisuoraan poispäin painovoiman suunnasta?

Ei kai se varsinaisesti ole mitenkään määriteltävissä oleva suunta. Esimerkiksi jos sinulla on kuva paperilla pöydällä vaakatasossa, voit puhua kuvan yläosasta suuntana ("ylhäällä tässä kuvassa on aurinko"), vaikka kuvan jokainen kohta olisi yhtä kaukana painovoiman suunnasta. Ylös suunnan määrittely riippuu varmaan suurimmaksi osaksi määrittelijän positiosta ja määrittelyn konventioista.

edit. Onko painovoiman suuntaa olemassa?? :D Eiks kaikkilla kappaleilla ole "painovoima", jos suunta ylös määritellään pois painovoiman suunnasta, se kohtaa kauemmas mentäessä muita merkittävän suuria painovoimia.

Miksi naiset tekee salilla reidenloitontajia ja lähentiäjiä? Tuntuu aika :david: hommalta

edit: lol salille hahah, taidan olla vähän väsyny.

Mäkin teen joskus. Ja siksi, että ne vahvistuu.

hah.

mut en mä niitä salille tee vaan itselleni.

Mulla on samanlaiset Newrockin monot kuin kuvassa alla, ja molemmista on takimmaiset metalliosat katkenneet ja lentäneet v...uun. Ne on jotain todella paskaa metalliseosta joka murtuu pienemmästäkin kolhusta. Kengät vähän päälle vuoden vanhat, eikä edes paljoa käytetty, kun viime vuosi meni intissä, eli jalassa oli lähinnä maiharit.

On sen verran kalliit, että luulisi sillä rahalla saavan laatua. Mutta kun ei näköjään saa. Joten kysynkin, että tietääkö kukaan saako noihin varaosia mistään? Vai onko ainoa mahdollisuus pistää valmistajalle postia ja inistä niin kauan, että lähettävät mulle uudet osat? Uusia kenkiä ei viitsisi tollasen takia ostaa, kun ne tekee aika ison loven kukkaroon.

Noita osia saattaisi löytyä Leatherheavenista. Kannattaa soittaa ja kysyä. Nettisivuilla ei muistaakseni ole mainintaa varaosista, mutta Turun liikkeessä ainakin on jotain pikkuroinaa (kengännauhoja yms.) myytävänä.

Muistan joskus nähneeni teeveestä, että Kiinassa syödään munia, joissa on kanan alkio sisällä. Miksi näitä munia kutsutaan?

Onko noilla vaikea / epämukava kävellä tai ajaa autoa?

Kävelyn tai autolla ajon epämukavuus eittämättä kompensoituu sillä, että (ehjissä) kengissä on teräsvahvisteet kengän kärjessä ja kannassa. Näin epätoivottujen henkilöiden potkiminen aiheuttaa huomattavasti enemmän kipua ja vahinkoa epätoivotuille henkilöille, kuin potkiminen hyödyttömillä vahvisterajoitteisilla skeittiläpysköillä.

Muistan joskus nähneeni teeveestä, että Kiinassa syödään munia, joissa on kanan alkio sisällä. Miksi näitä munia kutsutaan?

pieni:offtopic:

Tais olla Madventures :D

Onko noilla vaikea / epämukava kävellä tai ajaa autoa?
Ei yhtään. Kaikkeen tottuu. En muuten tajua miten autolla ajoon tarvitaan mitään tatsia. Kyllä mä pystyn ajamaan ihan yhtälailla tollaset kalossit jalassa tai vaikka paljain jaloin. Monesti olen ihmetellyt, kun jotkut valittaa että maiharit on niin paksut ettei niillä voi ajaa autoa. Ihme porukkaa.

Multa saat varaosat halvalla. Oon ottanu nuo kiiltävät metalliosat omista kengistäni pois, kun kiiltelivät liikaa. Sikäli mikäli löydän ne jostain...

Kertokaa viisaat ihmiset jotta minne voin viedä vanhan sängyn helsingissä? Kierrätyskeskus sitä ei enään vastaanota kun on melkein jalat poikki ja sänky täynnä reikiä. Vaihtoehtoja ei taida olla muuta kun ajaa paku katajannokalle ja skipata sänky mereen ja kadota paikalta vähin äänin.... Vai kuinka?;)

Kertokaa viisaat ihmiset jotta minne voin viedä vanhan sängyn helsingissä? Kierrätyskeskus sitä ei enään vastaanota kun on melkein jalat poikki ja sänky täynnä reikiä. Vaihtoehtoja ei taida olla muuta kun ajaa paku katajannokalle ja skipata sänky mereen ja kadota paikalta vähin äänin.... Vai kuinka?;)

Heitä parvekkeelta alas tai jätä rappukäytävään. Kyllä sen joku mummo sieltä korjaa.

Back
Ylös Bottom