Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miksi tunnen itseni normikokoiseksi ja sopusuhtaiseksi, kun olen ihan vaan kotona, mutta kun lähden ulos, vaikkapa salille, niin tunnen itseni sen sijaan pieneksi hiirulaiseksi? Mistä johtuu tuo typerä vertailemisen halu, mikä mulla esimerkiksi on? Onko se nyt ihan normaalimeininkiä?

Tämä seuraava päätelmäni nyt on aivan silkkaa mutua ja luultavasti ihan kakkaakin, mutta luulenpa vahvasti, etten vertailisi omaa ruumiinrakennettani muihin, mikäli en olisi koskaan kiinnostunut kuntosaleilusta. Voisiko näiden kahden välillä olla joku yhteys?

denaturoidut aineet voi pistää pakkasella valumaan ränniä pitkin tai pahimmassa hädässä esim. rautalankea pitkin kuten "työmiehet" tekee.
Näin olen itsekin kuullut. En tosin usko, ennen kuin joku ottaa labratestit tuosta käsitellystä alkoholista ja toteaa, että ne denaturointiaineet todella ovat hävinneet.

miksi alkoholi alkaa väsyttämään? iltoina joina nauttii alkoholia nukahtaa paljon nopeammin kuin yleensä.

Apuva!

Asuntoni vaatekaapissa (uusi) ei ollut ovia. Tilasimme ovet ja asensimme. Nyt 5 vuotta myöhemmin toinen ovi saranoineen tippui ylimmästä kiinnityksestään. Seinä siis 'musertui' ja reikä levisi niin suureksi, että sarana irtosi.:eek: Miten saan saranan seinämään kiinni uudelleen? Ovet kuuluivat siis kaappeihin, tilasimme ne vain jälkikäteen (eivät kuuluneet kaupan hintaan).

Kannettava tietokoneeni hurisee kovaa lähes koko ajan niin, että hulluksi meinaa tulla! Mitä tehdä?

Vaihdoimme tuulettimen (55e) ja hurina loppui siihen!

Apuva!

Asuntoni vaatekaapissa (uusi) ei ollut ovia. Tilasimme ovet ja asensimme. Nyt 5 vuotta myöhemmin toinen ovi saranoineen tippui ylimmästä kiinnityksestään. Seinä siis 'musertui' ja reikä levisi niin suureksi, että sarana irtosi.:eek: Miten saan saranan seinämään kiinni uudelleen? Ovet kuuluivat siis kaappeihin, tilasimme ne vain jälkikäteen (eivät kuuluneet kaupan hintaan).
missä materiaalissa ovet oli kiinni? kaapin mdf-levyseinässä?

onko helsingin alueella auki nyt mitään kiinalaista safkapaikkaa? tai muuta itämaisen tyylistä. Ei nyt hampparit ja kebut oikein maistuis..

Mistä johtuu kun joskus tredissä näkyy vika sivu tossa sivujen listauksessa, mutta sitä ei saa auki? Sitä kun klikkaa niin heittää edelleen tokavikalle sivulle.

Arvaus: Moderaattorit poistaneet viestejä, mutta sivunumerointi ei jostain syystä pysy perässä ja ylimääräinen viimeinen sivu jää kummittelemaan.

Miksi jotkut(esim. NHL ja NBA) Pohjois-Amerikan urheiluliigat alkavat sanalla National vaikka liigassa pelaa joukkueita useammasta maasta? 6 joukkuetta NHL:ssä ja 1 NBA:ssa ovat Kanadasta ja loput Yhdysvalloista.

Varmaan liigoja muinoin pystyyn pistettäessä kaikki joukkueet ovat vielä olleet tästä yhdestä maasta. Tollasia nimiä ei oo kaiketi 'pikku syistä' tapana kauheesti muuttaa... Luulen.

Osaisko joku suunnilleen kertoa, paljonko on vuosittaiset kulut vanhalle Fiat 500:lle, jos se on ajossa esim. vapusta syyskuuhun ja lopun ajan seisonnassa? Miten vaikuttaa liikennevakuutukseen jne?

Enää ei onnistu tuo seisotus :D vaan tilalle on tullut väliaikainen liikenteestäpoisto tjsp. Se katkaisee vakuutus- ja veromaksut siltä ajalta kun ajoneuvoa ei käytetä. Pirauta katsastuasemalle niin saat tarkempaa tietoa tai sitten AKE:n sivuilta.

Apuva!

Kiinnitä se sarana kaapissa ja ovessa hiukan eri kohtaan, niin taas pysyy. Liima-sahanpuru kombo saattaa myös toimia. Tota sinne reikään, antaa kuivua ja vääntää saranan kiinni.

Miksi jotkut(esim. NHL ja NBA) Pohjois-Amerikan urheiluliigat alkavat sanalla National vaikka liigassa pelaa joukkueita useammasta maasta? 6 joukkuetta NHL:ssä ja 1 NBA:ssa ovat Kanadasta ja loput Yhdysvalloista.

Varmaan liigoja muinoin pystyyn pistettäessä kaikki joukkueet ovat vielä olleet tästä yhdestä maasta. Tollasia nimiä ei oo kaiketi 'pikku syistä' tapana kauheesti muuttaa... Luulen.

Uskoisin, että punpin vastaus pitää paikkansa.
Ainakin NHL:n kohdalla "alkuperäiset" seurat olivat kaikki kanadalaisia ja siitä varmaan "national" eikä sitä sittemmin ole muutettu vaikka jenkit tulivat mukaan.

-EDIT-
Hiukan ärsyttävää, että slotella on sama avatar. Melkein väittäisin, että mulla oli ensin, mutta sama kai tuo.

Multa pöllittiin viime viikonloppuna lompakko ja sen mukana luottokortti.
Kuoletin sen vasta muutaman tunnin kuluttua.

Kaverin kanssa kiisteltiin siitä että, kuinka ison ostoksen luottokortilla voi ostaa ennen kuin myyjä pyytää henkkareita.
Minun arvioni oli sata egeä, kaveri väitti summan olevan tuhat egeä.

Kumpa on oikeassa, vai eikö kumpikaan?

Olen siis suht' turvassa.

Muutamassa tunnissa kerkeää kuitenkin tekemään todella paljon ostoksia joten pienistä summista kertyy pahimmassa tapauksessa iso lasku. Varsinkin jos ammattilaiset olleet kyseessä, niin osaavat varmasti vinguttaa korttia niin paljon kuin mahdollista.

Helvetin hieno taulu, mistä saisin?
taulu.jpg

Älkää välittäkö tosta alastomasta naisesta, pokeleffasta löysin ton taulun :)

Helvetin hieno taulu, mistä saisin?
taulu.jpg

Älkää välittäkö tosta alastomasta naisesta, pokeleffasta löysin ton taulun :)
Toi näyttää otteelta piirretystä joka Suomessakin tuli ainakin joku aika sitten. Olisikon nimi ollut ankantahtiin. EN tiedä oliko tästä mitään apua, mutta kuitenkin.

edit. pikaisesti googelilla löytyi tämä
Postercomp.jpg

ja tällainen sivuhttp://www.mbedard.com/Scripts/default.asp

Minkä niminen leffa? :D

Back
Ylös Bottom