ironchef
Ironchef's World
Miten spoiler tagia käytetään?![]()
Tekstiätekstiätekstiä [/spoiler <- tähän sulkumerkki
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten spoiler tagia käytetään?![]()
Mistä muuten johtuu jalkojen puutuminen?
Tunne on ainakin todella häijy, ei pysty kunnolla edes kävelemään! :D
wikipedia sanoi:Absintin valmistuskielto on Euroopan unioniin kuuluvissa maissa nyttemmin kumottu, samaten Sveitsissä, jossa kielto poistettiin 1.3.2005.
Miksi en näe jäsenien avatareita kun olen kirjautuneena? Mutta jos tulen ei kirjautuneena foorumille niin sitten näen
Käy kattomassa Profiili > Edit options > Thread Display Options että siellä on "Show Avatars" valittuna.

Eläimillä on erilaisia lisääntymisstrategioita. Nisäkkäät tuottavat vähän jälkeläisiä, mutta pitävät niistä hyvää huolta; alkuajan poikaset ovat peräti emon sisällä(!), ja emot huolehtivat niistä yleensä synnytyksen jälkeenkin pitkään. Hyönteiset taas luottavat suureen jälkeläismäärään; joku säilyy todennäköisesti hengissä tolkuttoman suuresta määrästä, vaikkei niistä huolehdittaisikaan. Emo joutaa kuolla pois vaikka heti munittuaan.Mul on yks ihmiskunnan vaikeimmist kysymyksist:
MIKSI?
MIKSI?

Lasket sen läpi ranskanleivästä. Niin ne tekee kuulemma tuolla siltojen allakin. Sit ei kun :kippis1:Miten Lasoli pullon saa juomakelpoiseen kuntoon eli miten lasoli-jäämistä pääsee eroon tehokkaasti ?
No prkl johan mä vastasin. Eiku juomaan vaan! Mutta turha sitte tulla mulle avautumaan kun joutuu lukemaan pakkista pistekirjoituksella...:DOis muuten pähee juomapullo. Itseäkin kiinnostaisi saada vastaus.