Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Aaa, vien siis pullot kuitenkin, ja saan veskipaprutkin!

Mutta nyt mä mokasin. Siirsin liikaa rahaa tililtä toiselle - ja haluan siirtää rahaa takaisin nopeasti, tai nostaa rahat toiselta tililtä heti pois. Kauankohan kestää että siirto Nordean tililtä Aktian tilille tapahtuu? Onko pyhäpäivillä/viikonlopulla mitää vaikutusta Suomessa rahansiirtoihin eri pankkien tileiltä? Uittu että osaa olla huono olemaan tarkka kun on pari päivää ollut suht toimettomana. En tykkää pyhistä.

Vähän mutuilua, mutta veikkaan, että jos nyt teet tilisiirron niin tiistaina pääset nostamaan miljoonasi Aktiasta :(

Toimiiko iTunesista ostetut biisit muissa soittimissa kuin iTunesissa/Podissa?

Vähän mutuilua, mutta veikkaan, että jos nyt teet tilisiirron niin tiistaina pääset nostamaan miljoonasi Aktiasta :(

Oispa :) No, nyt tuli siirto vähän kalliiksi mutta ei se mitään, kiitos mutusta!

Mun mutuni on, että vasta keskiviikkona, koska siirtoon menee yleensä pankkien välillä 2 pankkipäivää ja maanantaikin on pyhä.

Mistä mahtaa johtua sellainen ilmiö, että kun mä popsin sellaisia tulisesti maustettuja kanoja, ts. horneteja, niin mulla alkaa pukkaamaan kasvoista hillittömästi hikeä, eli aivan kuin olisin lenkillä käynyt? Veli sanoi joskus, että mulla on huono kunto, mutta tuskin se nyt siitä johtuu... :rolleyes:

Tai no, oikeastaan mun ei tarvis niitä edes syödä, sillä jo nyt tuntuu kasvoissa hiki, vaikka mä pelkästään muistelenkin sitä makua! (:eek:) Myös turkinpippurit aiheuttavat tätä.

Edit. Tuo tapahtuu siis jok'ikinen kerta. Aina. Ja on tapahtunut niin kauan kuin vaan muistan...

Ei johdu huonosta kunnosta tuo hikoilu.;) On ihan normaalia että tietyt mausteet, kuten chili ja inkivääri, lisäävät hikoilua. Ne voivat myös nostaa sykettä, ja jotkut syövätkin mausteisia ruokia dieetillä juuri tuon takia. Psykosomaattisia syitäkin hikoilulle on, kuten stressi tai pelko. (Herranjumala niiden auskultoivien tulevien miesopettajien hikiläiskiä lukiossa!:eek:)

Miksi ruotsalainen tanssimusiikki on parempaa kuin suomalainen?

tarviiko kysyä tyhmää kysymystä ihan sen kysymisen takia kun tietää (ellei ole oikeasti tyhmä, jolloin ei varmasti miellä kysymystä tyhmäksi ja silloinhan se on tietoisesti väärässä ketjussa. tyhmää.) ettei siihen saa kelvollista vastausta? makuasioita.

Miten teräskuulasta saadaan täysin pyöreä ja sileä?

Siis jos ne sorvaa, niin sittenhän niihin "päihin" jää sellaiset pienet nykeröt. Jos taas ne valetaan, niin niihinhän jää muottien välinen viiru siihen keskelle..

Siis miten tehdään esim. täysin sileä kuulalaakeri?

Tämä kysymys tulee nyt ihmiseltä, jolla ei ole korkeakouluista mitään kokemusta:

Onko TKK:ssa opiskellessa tiettyjä jaksoja (ilmeistä kesälomaa lukuunottamatta) että voisi tehdä 2 viikon ulkomaanmatkan sotkematta kauheasti seuraavan parin kuukauden opintoja?

Tämä kysymys tulee nyt ihmiseltä, jolla ei ole korkeakouluista mitään kokemusta:

Onko TKK:ssa opiskellessa tiettyjä jaksoja (ilmeistä kesälomaa lukuunottamatta) että voisi tehdä 2 viikon ulkomaanmatkan sotkematta kauheasti seuraavan parin kuukauden opintoja?
Joulusta Tammikuun alkuun on ihan lomaa, jonka jälkeen on vielä kuun puoleenväliin kestävä tenttijakso. Sille ei välttämättä tule tenttejä, koska syksyn kurssien (mahdolliset) tentit voi tehdä ennen joulua olevalla tenttijaksolla. Riippuu siis vähän siitä miten onnistuu opinnoistaan suoriutumaan.

Toki kahden viikon poissaolo on perjaatteessa mahdollista ihan opetusjaksonkin aikana ilman kurssien pilallemenoa, mutta hommat tietysti kasaantuu ja mahdollsia kotitehtäviä jää palauttamatta jne, mikä ei tietenkään ole kovin hyvä juttu.

Kiitos napanöyhdälle (en olisi kyllä koskaan uskonut sanovani tuota lausetta).

Onko joku toinenkin sitä mieltä, että ne tällä hetkellä TV:ssä pyörivän Carlsberg-jalkapallosponssaus-mainoksen suomalaistytöt ovat "liian laihoja", eli toisin sanoen se pistää silmään miten laihoja he ovat, negatiivisella tavalla? Vai ovatko he normaalin näköisiä ja minun naiskuvani on vääristynyt?

Edit. Muutin vähän sanavalintaani. Olisikohan tarkemmin mietittyäni pitänyt laittaa tämä jonnekin "laihat naiset"- threadiin... no nyt on myöhäistä, mielipiteenne silti kiinnostavat.

Liitteet

• carlsberg.webp
    carlsberg.webp
    78,1 KB · Katsottu: 358
  • carlsberg2.webp
    carlsberg2.webp
    54,8 KB · Katsottu: 367
Mainoksia en oo nähnyt, mutta noista kuvista päätellen ovat minunkin mielestä aivan liian laihoja :(.

Edit: Tossa kädessäkin kyynärpää korostuu jättimäisenä pallukkana, kun lihasta ei ole nimeksikään.

Minun mielipiteeni: varsin karseeta. Tuo ei näytä enää edes terveeltä.

Olen kerran nähnyt tuon mainoksen tv:stä ja ihmettelin, miten ne tytöt näytti niin ihmeelliseltä isoine päineen. Luulin että sitä kuvaa oli jotenkin käsitelty ja päät kuuluu oikeasti eri vartaloihin. Mutta nehän olikin vaan niin laihoja...

Mikä perkele siinä on, että nuo ruukkusalaatit nahistuu saman tien kun oot sellasen ostanu?! :curs: Ei tarvis kestää kuin kaksi päivää niin sais ne kaksi salaattisettiä siitä tehtyä, mutta kahden päivän jälkeen suurin osa lehdistä on kuin uitettu lapanen. Oon koittanu laittaa hieman vettä siihen ruukkuun (märkä talouspaperi), säilyttää kylmässä, säilyttää viileässä, säilyttää tyynyn alla.. Vai olenko vain niin :david: että valitsen kaupassa aina sen jolla on lyhin elinkaari edessä...? :jahas:

Back
Ylös Bottom