Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

No niin tulipas käytyä nyt vihdoin kyselemässä niitä kesätöitä yhdestä paikasta missä olen pariin otteeseen ollut työharjoittelijana. Tämä koulutus loppuu siis kesäkuun alkuun ja armeijaan pitäisi mennä tammikuussa 2009. Eli karkeasti tuommoinen puoli vuotta tuossa aikaa ja jotain pitäisi tienatakin siinä ajassa. Kun sitten kävin kysymässä tuolta edellä mainitusta liikkeestä töitä niin pomo lupasi, että voisi ottaa minut työharjoittelijaksi, kun ilmoittaudun kesän alussa työttömäksi työnhakijaksi. Paljonko tuo työmarkkinatuki (vai mikä onkaan) on päivää kohti ja paljonko tienaan sen lisäksi enemmän, jos menen tuonne harjottelijaksi (johtaja sanoi että se olisi 7-8€ enemmän luokkaa). En kerkeä enään työvoimatoimistoon kyselemään näitä asioita tarkemmin, kun se menee 15.30 kiinni ja pääsen 16.00 koulusta. :(

Hemmetin epäselvästi selitetty, mutta kai tuosta nyt vähän edes tolkkua saa. :D

En ota kantaa tuohon hillomäärään, mutta itse jonkin sortin johtajana katsoisin enemmän sitä että oot ollu töissä (alan tai ei) vai työttömänä.. Ahkera ihminen on kova sana työmarkkinoilla..

No niin tulipas käytyä nyt vihdoin kyselemässä niitä kesätöitä yhdestä paikasta missä olen pariin otteeseen ollut työharjoittelijana. Tämä koulutus loppuu siis kesäkuun alkuun ja armeijaan pitäisi mennä tammikuussa 2009. Eli karkeasti tuommoinen puoli vuotta tuossa aikaa ja jotain pitäisi tienatakin siinä ajassa. Kun sitten kävin kysymässä tuolta edellä mainitusta liikkeestä töitä niin pomo lupasi, että voisi ottaa minut työharjoittelijaksi, kun ilmoittaudun kesän alussa työttömäksi työnhakijaksi. Paljonko tuo työmarkkinatuki (vai mikä onkaan) on päivää kohti ja paljonko tienaan sen lisäksi enemmän, jos menen tuonne harjottelijaksi (johtaja sanoi että se olisi 7-8€ enemmän luokkaa). En kerkeä enään työvoimatoimistoon kyselemään näitä asioita tarkemmin, kun se menee 15.30 kiinni ja pääsen 16.00 koulusta. :(

Hemmetin epäselvästi selitetty, mutta kai tuosta nyt vähän edes tolkkua saa. :D
24,51e korkeintaan. lue alta:
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/200701124346EH

Mitä helvettiä lauletaan jossain uudessa suomenkielisessä e-typeltä kuullostavassa kurakappaleessa?? Kaksi kertaa nyt kuullut kyseisen kappaleen ja mun mielestä se mimmi laulaa, että "beibi älä runkkaa taas". Mutta eihän se nyt niin voi mennä. :D

Joo, maanantaina 10.3. näyttäis olevan. Oiskohan mahollista että keskiviikkona ois tullu uusintana?

Pojat voi ihan rauhassa miettiä mitä mä sieltä käyn pakettiautolla hakemassa.. Mutta se siitä. :D

Ootko Voimapöksy kokeillu taikasientä? Ton kanssa ei käytetä mitään pesuaineita, mutta se toimii moneen likaan, mikä ei oo millään muulla lähtenyt.
No niin. Antaa tulla sitten mikä läppä tää taikasieni on? Kävin puoliksi läpällä hakemassa tollasen, ja tää paskahan on ainoa joka saa ton myrkyn irti. Siis yksi väsynyt sieni, ilman mitään pesuaineita ja sillä lähtee tollanen liima lattiasta mitä ei saa puukollakaan irti.

Kiinnostaisi tietää mihin toi perustuu. Kuka tietää?

Back
Ylös Bottom