Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin ostamassa täyden loton ärrältä ja saadessani vaihtorahat myyjä antoi samalla kaksi koira-aiheista tarraa mukaan. Onko tämä joku yleinen käytäntö vai olenko vain niin komea että sain ne?
Kyllä mä luulen, että se yliarvioi rapakuntoisen. Jos otetaan kaksi samanpainoista ja samanikäistä ihmistä, toisella huippukunto, toinen hengästyy kun kävelee sohvalta jääkaapille. Rapakuntoisen syke nousee nopeammin ja korkeammalle kuin hyväkuntoisella samalla rasituksella. Näin sykemittari luulee, että liikutaan kovempaa kuin todellisuudessa liikutaankaan. Hyväkuntoisella taas aliarvioi energiankulutuksen.Luulisin kyllä, että se aliarvioi sekä rapakuntoisten läskien että huippukuntoisten lihaskimppujen energiankulutuksen, mutta tuo on ihan mutuilua.
Kävin just St1 tankkaamassa visa electronilla. Ei kysyny tankkauksen maksimisummaa vaan pelkän pumpun. Lorottelin siinä sit 50e tankkiin vaikka tilillä ei ole kun 22e rahaa. Mitä tässä nyt tapahtuu? Eihän electronia pitäis voida vetää miinukselle?
Haha:D En jaksa ettiä linkkiä nytten, mutta löytyy jo vastaus tästä tredistä:D

!!!!Mulla on myös tulikettu.HS.fi, toimii aivan normaalisti.Veikkaan siis vikaa sun asetuksissa tai jtn.Miksihköän en pääse firefoxilla HS.fi sivustolle lainkaan? Saan sen saman ilmoituksen, kuin jos netti ei olisi päällä lainkaan ja yrittäisi selaimella jonnekin. Joskus leikin noiden network.referer.header jne juttujen kanssa, jotta saisin hotlinkatut kuvat näkymään? Voiko tuo vaikuttaa?
1. Jos romplasit saturaatio asetuksia, romplaa ne takaisin niin, että värit palautuvat.Tv-kuvasta hävisi värit. Miten saan ne takaisin?
Jos tehdasasetusten palautus ei auta, on se varmaan särki ja pitää viedä ehjäämöön.check, check, check. Telkkarista löytyy värit dvd-modessa, digiboxi taitaa vaan vittuilla mulle.