Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miksi kahvi jäähtyy aina ennenkun ehdin juoda kupin tyhjäksi?
Hommaa tommonen
VA-9557.jpg

Missä päin helsinkiä olisi laajin valikoima dvd-elokuvia?

Olin tänään lähdössä kouluun ja vittumaisena yllätyksenä huomasin että pyörä puuttuu. Piha oli aurattu ja samaten nuiden telineiden "alta", eli siis pyörätelineet siirrettyä ja sieltä alta aurattu lumet (toivottavasti joku tajus). Onko mahdollista että tämä yhtiö joka on aurannu, niin on vienyt pyöräni pihasta poissa, koska se ollut tiellä? Sunnuntaina jätin pyörän tohon auki, kun oli lukko jäässä...

Olin tänään lähdössä kouluun ja vittumaisena yllätyksenä huomasin että pyörä puuttuu. Piha oli aurattu ja samaten nuiden telineiden "alta", eli siis pyörätelineet siirrettyä ja sieltä alta aurattu lumet (toivottavasti joku tajus). Onko mahdollista että tämä yhtiö joka on aurannu, niin on vienyt pyöräni pihasta poissa, koska se ollut tiellä? Sunnuntaina jätin pyörän tohon auki, kun oli lukko jäässä...

eti huoltoyhtiön puhelinnumero ja soita ja kysy. aika kumma jos ovat pois pyörän vieneet tosin..

Saako itselleen teetättää julisteen mistä tahansa kuvasta, siis onko tekijän oikeudet kieltämässä tätä?

No jos sun pyörä on ollu auki ni toinen vaihtoehto voi tietenkin olla että joku sen o pölliny :eek:

Back
Ylös Bottom