Mistä sais I love NY paitoja? Helsingin seudulta.
![]()
Jep,jep, edelleen kyselisin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä sais I love NY paitoja? Helsingin seudulta.
![]()
Jep. Kyllä tuossa on laskut menneet metsään kun todellisuus kertoo, että on syöty vähintään 1000 kcal oman kulutuksen yli. Kaikenlaisilla laskuilla ja arvioilla voi pyyhkäistä kun paino lähtee kipuamaan tuollaista vauhtia.
www.pimpgarage.fi En tiedä onko tuo enää pystyssä. Jossain kallion suunnalla se oli.[
Myydäänkö tuon fillarin tyylisiä vekottimia aikuisten koossa ja mikä/mitkä firmat Suomessa myy???
Eedit: En löytänyt parempaa kuvaa mistään kun en keksinyt sopivia hakusanoja, mutta vähaän samanlainen pyörä haussa kuin millainen Heroesissa oli Zachilla.
The term "Dirty Deeds Done Dirt Cheap" is an homage to the cartoon Beany and Cecil, which Angus Young watched when he was a child. One of the cartoon's characters was named Dishonest John, and carried a business card that read, "Dirty Deeds Done Dirt Cheap. Holidays, Sundays and Special Rates."
Jaa voisko johtua siitä... kuitenkin en jotenkin saa puikkoja liikutettua kuten pitäisi, puikkojen päät eivät ikinä osu yhteen ellen avusta toisella kädellä. Jos jotain saan nostettua jopa niin, että ruoka on puikkojen päätyjen välissä, on se puhdasta tuuria. Pidän puikkoja juuri kuten kuvat osoittavat mutta eihän siitä tule yhtään mitään...
Itselleni maksaa BC-kortti 1440€+muut maksut(rata- ja sun muut luvat). Pelkkä B- kortti maksaa 1220€+edellä mainitut maksut.Minkä hintanen on autokortti? ;s Kevari kortti on jotaki 600-900euroa? Eli autokortti kai menee siihen 1000-1500euroon vai?
Jokin aika sitten tässäkin ketjussa tuli vastaus siihen miksi ihminen kokee rasvaisen ruoan maukkaana. Evolutiivinen selitys: rasvassa on paljon tarvittavaa energiaa ja aikana jolloin energiansaanti oli työn takana ja elämisen ehto (niin kuin nykyäänkin;)), oli mahdollisimman energiapitoisen ruoan syöminen kannattavampaa kuin esim. puunkuoren. Ja varsinkin energiavajeisessa tilassa himo kasvaa, sehän on selvä.Okei tässä tulee yksi tai oikeastaan kaksikin kysymystä: Miksi pizza on niin helvetin hyvää että sitä on PAKKO saada silloin tällöin laihdutuskuurillakin ja miksi sen syöminen nostaa heti kilon verran painoa (nesteitä tietysti) mutta mielestäni nesteiden poissaamisessa taas menee pari hyvää dieettipäivää hukkaan. Vituttaa
Jokin aika sitten tässäkin ketjussa tuli vastaus siihen miksi ihminen kokee rasvaisen ruoan maukkaana. Evolutiivinen selitys: rasvassa on paljon tarvittavaa energiaa ja aikana jolloin energiansaanti oli työn takana ja elämisen ehto (niin kuin nykyäänkin;)), oli mahdollisimman energiapitoisen ruoan syöminen kannattavampaa kuin esim. puunkuoren. Ja varsinkin energiavajeisessa tilassa himo kasvaa, sehän on selvä.
Okei tässä tulee yksi tai oikeastaan kaksikin kysymystä: Miksi pizza on niin helvetin hyvää että sitä on PAKKO saada silloin tällöin laihdutuskuurillakin ja miksi sen syöminen nostaa heti kilon verran painoa (nesteitä tietysti) mutta mielestäni nesteiden poissaamisessa taas menee pari hyvää dieettipäivää hukkaan. Vituttaa
Johtuisiko siitä, että ihmisen kroppa haluaa paljon energiaa käyttökelpoisessa muodossa? Huonosti käy, jos pelkällä puhtaalla rasvalla olisi tultava toimeen.Totta, olen kuullut saman siskoltani. Mutta tässä teoriassa on puutteita. Mm. miksi ihminen ei himoitse suuria määriä puhdasta rasvaa, vaikka siinä on eniten kaloreita? Ajatus lähinnä oksettaa.
Johtuisiko siitä, että ihmisen kroppa haluaa paljon energiaa käyttökelpoisessa muodossa? Huonosti käy, jos pelkällä puhtaalla rasvalla olisi tultava toimeen.
No itse ainakin lapsena söin voita sellaisenaan, jos äidin silmät vältti. Ihminen tarvitsee ravinnosta muutakin kuin energiaa. Jos se kivikauden metsästäjä olisi heti saalin luo päästyään vetänyt silavaa ruhon pyllystä, niin proteiinin ja b-vitamiinin saanti olisi ehkä kärsinyt. Liha kannatti myös ensin kypsentää, jotta se imeytyisi paremmin. Isojen raakojen könttien soljuminen suolistossa on epäkäytännöllisempää. Makukin tulee paremmin esille kypsänä ja liha irtoaa luista paremmin. Kun olin lapsi, niin naapurin mahakas äijä muuten suurena herkkuna grillasi puhdasta rasvaa.:wtf:Totta, olen kuullut saman siskoltani. Mutta tässä teoriassa on puutteita. Mm. miksi ihminen ei himoitse suuria määriä puhdasta rasvaa, vaikka siinä on eniten kaloreita? Ajatus lähinnä oksettaa.
En mä ainakan himoitse.Totta.. En oo tolta kannalta ajatellu.. Mut ihminen taas himoitsee esim. suklaata / karkkia joka ei oo kauhean käyttökelpoista. ?

No itse ainakin lapsena söin voita sellaisenaan, jos äidin silmät vältti. Ihminen tarvitsee ravinnosta muutakin kuin energiaa. Jos se kivikauden metsästäjä olisi heti saalin luo päästyään vetänyt silavaa ruhon pyllystä, niin proteiinin ja b-vitamiinin saanti olisi ehkä kärsinyt. Liha kannatti myös ensin kypsentää, jotta se imeytyisi paremmin. Isojen raakojen könttien soljuminen suolistossa on epäkäytännöllisempää. Makukin tulee paremmin esille kypsänä ja liha irtoaa luista paremmin. Kun olin lapsi, niin naapurin mahakas äijä muuten suurena herkkuna grillasi puhdasta rasvaa.:wtf: