Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Vastatkaa kaikki, joilla kokemusta!

Nyt reilun kuukauden ollu massakuurilla, niin paino noussu 78,5 =>84,5. Tuntuu vaan, että kaikki mtä on tullut lisää on läskiä ja ihan hirveen etova olo, kun kahtoo peilistä ihteään kalsarit jalassa. Niin onko muilla samanlaista ollu? Ettei lihasta ole tullut vaan pelkkää läskiä?

Oletettavasti aika paljon tuosta on nestettä, eli pari päivää alhaisemmilla kaloreilla ja aerobista treenaamalla turvotus pois niin tiedät missä mennään.

1. Miksi kaupan majoneeseissa on etikkaa? Eikö ilman etikkaa onnistu majoneesin valmistus, vai mikä sen funktio on? Joka tapauksessa ne maistuu sen takia aika kyseenalaiselle. Vaikea saada hyvää vaikka miten maustat.

2. Miksi sitä on joskus niin v...un puusilmä ettei löydä kaupasta mitään? Jonkun vartin seikkailin motonetissä etsimässä sähköteippiä ja lopulta kysyin myyjältä. Siellähän niitä oli yksi käytävä täynnä teippejä, varmaan miljoonaa eri lajia, mutta ei pystynyt osumaan silmään. Oli hiukan :david: olo.

Mistä näkee monelta lähtee viimeinen bussi Helsingistä Riihimäelle?

Minne kannattaa jättää auto kun menee Nosturiin keikalle?

maksamallasi hinnalla hyvin todennäköisesti et olisi saanut yhtään parempaa konetta vaikka olisit mitä merkkiä kokeillut... eli ei kannata pottuuntua.

toi format c: ois varmaan se eka keino, jos ei sillä lopu niin huoltoon, todennäköisesti jäähdytyssysteemissä jotain häikkää kun puhaltaa ja puhaltaa eikä jäähdy.

Ok, no hyvä tietää.
Kuulemma hurina johtuu tuulettimesta, joka on ilm. jotenkin rikki tms. Tilasin uuden, mut saa nyt nähä auttaako se.

Kiitos avunannoista!

^

Ilmeisesti olet menossa sinne ilta-aikaan (eli silloin, kun parkkipaikat eivät enää ole maksullisia?) ja lähdössä auton kanssa heti keikan jälkeen pois...? Itse jättäisin varmaan siihen Hietsun torille muutaman sadan metrin päähän, vaikka varmaan siinä vieressäkin on jokunen paikka.

Mites kauan jengillä on mennyt oppimaan syödä chopstickseillä?

Mä olen ihan kärsivällinen tyyppi, mutta tässä voisi jo ihmetellä. Seitsemänvuotiaana eräs ystäväni oli kiinalainen, olen heillä usein syömässä ja opetuksesta huolimatta en saanut safkaa tikuilla syötyä. Lopulta luovutin ja käyttelin vain haarukkaa, kunnes sitten viime kesänä päätin että on naurettavaa pyydellä haarukoita kun muut vetelevät hienosti tikuilla safkaa. Kiinasta hankituilla erinomaisen kauniilla kaiverretuilla syömätikuillani rupesin treenaamaan himassa aina joku kerran viikossa. Äskenkin "söin" tikuilla (ja kohta pitää siivota). "Syön" tuijottaen tätä läppärin ruudusta

ib2039.gif

ja joka hetki pitää korjata tikun asentoa, suurin osa safkasta pyörähtää jonnekin muualle kuin suuhun. Siis onko se mahdollista että mun käsi on muotoiltu erilailla kun kaikkien muiden, ei tässä nyt näin kauaa voi mennä. Olisin kuollut nälkään jo, jos olisin kotoisin syömätikkumaasta.

e:Wasted, noita parkkipaikkoja on vaikka heti Nosturin edessä. Iltaisin paikkoja riittää, vaihtoehtoja on monia. Vaikka juuri hietalahden torille.

Siis onko se mahdollista että mun käsi on muotoiltu erilailla kun kaikkien muiden, ei tässä nyt näin kauaa voi mennä.
No ei siinä kyllä kovin kauaa pitäisi mennä. Muistan kun joskus pikkupoikana opettelin huvikseni syömään puikoilla. Pari kertaa söin ja alkoi onnistumaan ihan hyvin. Osaisin kai vieläkin jos kokeilis.

No ei siinä kyllä kovin kauaa pitäisi mennä. Muistan kun joskus pikkupoikana opettelin huvikseni syömään puikoilla. Pari kertaa söin ja alkoi onnistumaan ihan hyvin. Osaisin kai vieläkin jos kokeilis.

Näin mäkin olen katsellut, että ensikertalaiset lappaa ruokaa suuhun tikuilla ihan siististi, mulla flippaantuu safkat pitkin pöytiä ja syliin ja ties minne. En enää käsitä miten en kykene siihen mitä aika suuri osa maailmasta tekee monta kertaa päivässä...

e: puikoilla, joo totta, ei tikuilla.

Onko olemassa helppoa keinoa miten pistaasipähkinät saa auki? Eli kun noita ostaa paahdettuina niin aina siellä on muutama joita ei saa rikkomatta auki. Osa toki on nätisti raollaan. Pähkinänsärkijä? uusi paahto? Paino kuitenkin sanalla helppo :D

rb_pistach_200_w.jpg

Onko olemassa helppoa keinoa miten pistaasipähkinät saa auki?
Mä avaan pienellä terävällä keittiöveitsellä sellaiset pistaasit, jotka eivät ole yhtään raollaan. Pähkinänsärkijää meidän taloudessa ei ole ja vasara on vähän turhan jyty pistaaseille vaikka hasseleille sopiikin ihan hyvin. :D

Back
Ylös Bottom