Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Äläs nyt pelottele poikia pillulla. Se meinas, et se ois kiva, mut ei oo pakko ostaa.

Tai siis hetkinen, mitä se ees katto kun se sanoi ton? Vähän riippuu näytikkö sille meisseliäs vai olitteko ostoksilla?

Se on ihan se ja sama onko sun kortti varastettu vai ilmoitettu kadonneeksi, jos olet kuolettanut sen. Ei sitä saa enää käyttöön uudestaan vaan pitää kiltisti odottaa, että postiluukusta puskee uutta korttia tai kipität itse sen pankista hakemaan.. :)
Kadonnutta ei tarvi välttis kuolettaa.

Joten samalla kortilla voidaan jatkaa, ainakin omassa pankissa, pimpelipom.

90% todennäköisyydellä näin, en nykyistä tilannetta jaksa tarkistaa. Jos sanot nyt että oot säästöpankissa töissä, niin uskon, muuten en. :)

Eli ite teen tämmöisellä:

Ma:jalat

Prässi/kyykky 3x5-8
Pohkeet 3x20-25
reisikoukistus 3x5-8
reisiojennus 3x5-8

Ke: Rinta olkapää ojentaja

Penkki 5x5
vinopenkki 3x5-8
pystypunnerrus 3x5-8
viparit 3x5-8
olankohautus 3x16-20
ojentajat 3x5-8 ( taljalla)

Pe: Selkä hauis

Kulmasoutu 3x5-8
ylätalja 3x5-8
mave 3x5-8
keskitetty hauis 3x5-8
hauis scot-penkissä 3x5-8

Että onnistusko jos teen keskiviikon uudestaan joko lauantaina tai sunnuntaina? Veli alko taas käymään salilla mutta on töissä viikot tuolla helvetin kaukana ni aina viikonloppusin tulis oltua kaverina. Vai tekeekö tällä ohjelmalla mitään?

Älä sido suotta viikonpäiviin ohjelmaa. Alota lauantaina vaan treenikierto alusta.

edit. yksi suuri puute sulla on. Vatsat.

Ostin uuden pesukoneen :dance: ja myyjä sano että kone pitää vähintään kerran kuussa pyöräyttää 90 asteen ohjelmalla, että kaiken maailman pöpöt/homeet jne. kuolee. Uutta minulle.

Mut sit mun frendi sano, että se kone ois hyvä kerran kuussa pestä etikalla? Että putsaantuu ne paikat.. Siis täh!?!

Etikalla?

Onko näin?

Mitenkä parhaiten hartioidenleveyttä saa kasvatetuksi, parhaat liikkeet? :david: :nolo:
Ylätalja, alatalja
Meinaako What, että olkapään sijainti kehosta jotenkin loittonee kun kiskoo noita taljoja? Jos Noobpenkki haluaa hartioidensa näyttävän leveämmiltä edestä/takaa katsottuna, niin eiköhän ne ole ne olkapäiden lihakset jotka niitä kasvattavat? Eli hulluna pystypunnerrusta ja vipareita. TIetty voi laittaa appelsiinit/tennispallot kainaloon niin saa tuon whatin efektin aikaiseksi.

Ja jollekin muulle joka postaili aiheesta: Tämä ei ole treenipuoli! Pliis pysykää siellä, jos on "aloittelijan kyssäreitä"!!!! (Sori oon vähän väsyny..:jahas:)

Jos nainen sanoo "Toi on kivan näkönen" mitä se tarkottaa?

Tarkoittaa että kivan näkönen, ei välttämättä merkitse yksinään mitään...

Miks mun rytmi on niin sekasin etten pysty nukkuu ku muutaman tunnin yöl ja sit päiväl helposti monta tuntia lisää.
No just siks et nukut päivällä. Niin et saa yöllä nukuttua tarpeeksi, ja sitten seuraavana päivänä otat taas päiväunet? Katkaise kierre jättämällä päikkärit väliin, menet ajoissa mukkumaan, heräät ajoissa ja valvot taas seuraavan päivän.. Tai pidät päiväunet max 15 min. pituisina.

Katselen juuri Extreme Makeovers-Home Editionia ja mietin samalla, että miten vähän tienaavat perheet saavat hoideltua tulevan luksustalon sähkö- ja vesilaskut jne.? Taloon ollaan kuitenkin asentamassa huikea määrä sähköä ja vettä vieviä laitteita (poreamme huoneeseen, hydrauliikalla toimiva sänky jne.).

Ohjelman konseptiin siis kuuluu, että valitaan joku huonoista oloista tuleva perhe mikä on kokenut kovia ja he myös asuvat ränsistyneessä talossa. Talo pannaan maan tasalle ja rakennetaan MTV:n Cribs- tyyliin heille uusi talo ja sen jälkeen kaikki itkevät.

Lisäksi: Miten talojen vakuuttaminen onnistuu?

Haen säkkihanskoja, huomenna saapuu Olympus Fitness 23kg säkki kotiin ja säkkihanskat tarvitsen.

Katselin P-Storesta näitä: Twins Säkkihanskat (TBGL-1) KOKOA S

Olen 17 vuotias joten käsi ei viel KOVIN suuri ole eli eiköhän tuo S koko sopiva ole vai M?
Miten osata valita oikea koko.

Mitä mieltä hanskoista?

Kuinka paljon paremmat ne toiset keltaiset hanskat siellä on, hintaa joku 8e enemmän.

^^

Pesukone, kahvinkeitin yms. voidaan pestä myös sitruunahapolla, jota saa apteekista. Neuvovat myös sen käytössä ja määrässä. Ihan yksinkertainen juttu. Ja tosiaan noita koneita kantsii pestä välistä samoin sen pesukoneen nukkasihti kantsii puhdistaa.

Oon pessy jo 16 vee asti itte omat pyykkini (ja vain yksi vaaleanpunainen pesukerta! :D) mutta toi sitruunahappo oli uus juttu.

Anonymity. Toi sun avatar sopi tähän kysymykseen kun kaulin käteen, eli täydellisesti! LOL!

Back
Ylös Bottom