Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Bepop.

Mitä tarkottaa vaihteleva määrä x:ä viestin lopussa? :david:

esim.
See you! xxxxx

Muutamalta lontoon kieliseltä naiselta tullu tuommosia viestejä..:eek:

Mitä tarkottaa vaihteleva määrä x:ä viestin lopussa? :david:

esim.
See you! xxxxx

Muutamalta lontoon kieliseltä naiselta tullu tuommosia viestejä..:eek:

x on pusu ---> xxx on pusuja !!

Kisses. Ainakin niin mä olen niitä x:iä joskus käyttänyt.

Mitä tarkitoittaa autossa 1.6i eli se i? Niin olen mies ja en tajua autoista lähes mitään, kunhan kuljettaa paikasta a paikkaan b ja tällä hetkellä -89 fiesta ei tee sitäkään läheskään joka päivä.

Mitä tarkitoittaa autossa 1.6i eli se i? Niin olen mies ja en tajua autoista lähes mitään, kunhan kuljettaa paikasta a paikkaan b ja tällä hetkellä -89 fiesta ei tee sitäkään läheskään joka päivä.

i = INJECTION = Suorasuihku ,Ei kaasaria.
edit : Ns Ruiskukone.

Voiko mennä suihkuun ja sitten sielä vähän räplätä tyttöystävän kanssa, ehkä muutakin :david:, niin jos on flunssa.
Meinaan lähinnä että ei tartu :thumbs:.

Kaveri käski kysyä :D

Voiko mennä suihkuun ja sitten sielä vähän räplätä tyttöystävän kanssa, ehkä muutakin :david:, niin jos on flunssa.
Meinaan lähinnä että ei tartu :thumbs:.

Kaveri käski kysyä :D

TÄÄ ON EHKÄ PARAS IKINÄ :worship: Kaverille terkkuja : :rock:

Vastaus A) En tiedä ja B. Kohtaan vastaan, että Pariisissa :dance:

Onko stadissa jotain mestoja, joissa vois juoda kahvia ja lukea lehteä tai kirjotella läppärin kanssa ihan rauhassa. Eli ei musiikkia kauhean kovalla ja toisaalta ei mitään mieletöntä ihmisvilinää. Joku kiva näköala on plussaa. Kiits vastauksista.

Onko stadissa jotain mestoja, joissa vois juoda kahvia ja lukea lehteä tai kirjotella läppärin kanssa ihan rauhassa. Eli ei musiikkia kauhean kovalla ja toisaalta ei mitään mieletöntä ihmisvilinää. Joku kiva näköala on plussaa. Kiits vastauksista.

Wayne's coffeet on aika jees, tosin mikä on siinä Mollyn vieressä, tuppaa olemaan aika täynnä usein.
Kampin ylimmässä kerroksessa on Johto cafee, suosittelen. Paitsi et battery on pirun kallista. :itku:
Ruoholahden kauppakeskuksen kahviloissa onnistuu.

Back
Ylös Bottom