Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Lompakon katoamisesta tehtävä ilmotus poliisille. Mun lompakko kun hävisi (ajokortti,kelakortti,hese-bonuskortti) tuli parin kuukauden päästä ulosotosta laskut että oon ottanu vaikka mitä kytky puhelimia ja niillä pikavippejä jne. Noh niistäkin joutu sitten rikosilmotukset tekemään mutta mun tapauksessa ajokorttia oli vähän väärinkäytetty.

Kävin kyselemässä kebupaikoista tota lompsaa, kun oli kebabin jämät pöydällä:rolleyes: Poliisi-laitos oli kiinni, samaten pankki. Huomenna käyn kuolettamassa ton pankkikortin ja samalla poliisi-laitokselle ilmoitus? Tänään ei ole ko. tanssihelvetti auki, joten sieltä ei voi kysellä nytten, pitänee huomenna käydä siellä kanssa... Oli lompakko pers-taskussa, samassa paikassa narikkalipun kanssa, joten varmaan siinä tippunu. Mites muuten kun poliisin juttusilla käyn, niin kerronko "oikean" tarinan vai..? Ei tekisi mieli sanoa että tonne tänttärää-paikkaan pääsee helposti sisälle jos näyttää vähänkin vanhemmalta...

Kannattaa soittaa pankkiin samantien ja kuolettaa se kortti. Siellä on joku päivystys 24h auki. Luulisin ainakin koska olen ite soittanu tuhannen pillun tuiskeessa neljältä yöllä että lompakko jäi dösään ja kortti pitäs kuolettaa.

Mikäs oikein on osuuspankin puhelinnumero jonne voi soittaa tosta?

Mikäs oikein on osuuspankin puhelinnumero jonne voi soittaa tosta?
Ööh, etkö itse jaksa etsiä, vai luuletko että joku muistaa numeron ulkoa? Ihmeen kädettömiä jotkut; kortti hävinnyt ja netissä vain kysellään puhelinnumeroita kun ei jaksa itse hakea. :david:

Sivu löytyi 5 sekunnin klikkailulla.
op.fi ja sitten linkit ota yhteyttä/katoamisilmoitukset

Huomenna käyn kuolettamassa ton pankkikortin...

:confused:

Soita nyt hyvä ihminen pankin 24 h päivystykseen! Verkosta löytyy numerot.

Mitä pidempään odottelet, niin sitä enemmän aikaa korttisi löytäjällä on ostaa sillä kaikenlaista. Vastuusi kortin käytöstä loppuu vasta silloin kun olet kuolettanut sen.

Ei tekisi mieli sanoa että tonne tänttärää-paikkaan pääsee helposti sisälle jos näyttää vähänkin vanhemmalta...

Sanot vain mitä tapahtui ilman sen enempää selittelemättä. Mitä lyhyempänä ja selkeämpänä tarinan pidät, sitä todennäköisempää on, että kukaan ei edes kiinnitä huomiota ikääsi ja kortin katoamispaikkaan.

Noniin, kortti kuoletettu ja huomenna poliisin juttusille tekemään ilmotus tosta lompakosta... Joo, oon googletustaidoton mutta kyllähän se numero löyty:david:

Taitaa tulla porttikielto tonne baariin. Kattoo lapuistas onko oikee henkilö hakemassa lompakkoo, voila.

Mitäs tolla tarkotat?:confused:
Etkö oo 17-vuotias ja ko. paikka vähintään K-18? Sullahan ei oo lainattuja-/feikkipapereita? Vihjasit ainakin, että ulkonäöllä pääsit ineen...

Niin, joo olen 17 ja paikka taitaa olla lauantaisin K-19. Tuntuu vaan välillä että tuolla ei kiinnosta ketään jos joku ala-ikänen sattuu joukkoon...:jahas:

Lompakon katoamisesta tehtävä ilmotus poliisille.

Poliisia kiinnostaa lompakon katoaminen ainoastaan silloin, jos siellä sisällä on ollut poliisin myöntämä asiakirja tai lompakon katoamiseen liittyy rikos (eli se on esim. varastettu) tai kadottamisen jälkeen esim. niillä lompakossa olleita kortteja on käytetty väärin.

Eli toisin sanoen, jos ihminen itse kadottaa omaa omaisuuttaan, niin asia ei kuulu poliisille.

Mites muuten kun poliisin juttusilla käyn, niin kerronko "oikean" tarinan vai..?

Kerrot. Tosin sinun ei tarvitse mennä edes poliisilaitokselle, vaan voit tehdä sen katoamisilmoituksen netissä (jos lankaan luit aiempaa viestiäni). Muista merkata ilmoitukseen kaikki omaisuus, mitä lompakossa oli. Netti-ilmoituksen voit tehdä siinä linkissä, jonka annoin aikaisemmin ja joka löytyy tuolta sivulta 1820 (http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=24984&page=1820).

Voihan vittu! Vessanpönttö vuotaa sieltä takaa vedet lattialle aina pönttö vedettäessä :curs: Sen jälkeen kuuluu muutama vaimea jumputus jostain syvemmältä putkistosta ja veden pinta laski pöntössä vähän. Heittäkäähän joku LVI-alan tietäjä analyysi että millaset korjaustoimet ois odotettavissa? Jos ite kaadan pönttöön vettä niin se ei vuoda mihinkään, jos sillä tiedolla nyt on jotain merkitystä..

Viimeksi muokattu:
Miksi monet naiset haluavat bf-lavoille, kun tarjolla on CBB:kin? Tyhmää kekkulointia ja kääntyilyä verrattuna Classiciin, jossa olisi sitä oikeaa bodibildingiä.

Voihan vittu! Vessanpönttö vuotaa sieltä takaa vedet lattialle aina pönttö vedettäessä :curs: Sen jälkeen kuuluu muutama vaimea jumputus jostain syvemmältä putkistosta ja veden pinta laski pöntössä vähän. Heittäkäähän joku LVI-alan tietäjä analyysi että millaset korjaustoimet ois odotettavissa? Jos ite kaadan pönttöön vettä niin se ei vuoda mihinkään, jos sillä tiedolla nyt on jotain merkitystä..
Oli sama vika n.kk sitten, huoltomiehet kävi jonku tiivisteen vaihtamassa, ja siinä meni 5min.

Miksi monet naiset haluavat bf-lavoille, kun tarjolla on CBB:kin? Tyhmää kekkulointia ja kääntyilyä verrattuna Classiciin, jossa olisi sitä oikeaa bodibildingiä.
Olikos se niin että CBB:ssä tarvitaan alhaisempi rasva-%? Naisilla kun normaalit, terveet rasvat on korkeampia kuin miesten, niin se lienee hankalampi prosessi pudottaa? Itse kyllä jos harrastaisin niin ne "oikeat" poset ilman korkkareita kiinnostaisi enempi. Ehkä osa naisista taas tykkää "kekkuloida"..?;)

Back
Ylös Bottom