Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miksi bensa syttyy liekistä mutta ei hiilloksesta esim. tupakan tumppi?
Liekki on kuumempi kuin hiillos.

Myytinmurtajissa yrittivät sytyttää maahan kaadettua bensaa tupakalla niin kuin elokuvissa, ei onnistunut. Ei silti tarkoita etteikö olisi otollisissa olosuhteissa mahdollista; ei varmaan ole helppoa myöskään polttaa kotiaan heittämällä tumppi lattialle, silti siinä on moni onnistunut.

Bensasta vapautuvien höyryjen ilman hapen kanssa muodostama seos leimahtaa kyllä varsinkin helposti, joskaan tämä leimahdus ei vielä käsittääkseni sytytä itse nestettä...

Liekki on kuumempi kuin hiillos.

Myytinmurtajissa yrittivät sytyttää maahan kaadettua bensaa tupakalla niin kuin elokuvissa, ei onnistunut. Ei silti tarkoita etteikö olisi otollisissa olosuhteissa mahdollista; ei varmaan ole helppoa myöskään polttaa kotiaan heittämällä tumppi lattialle, silti siinä on moni onnistunut.
Samassa myöskin selitettiin, että leffoissa nähtävä tumppaaminen irlissä tukahduttaa hiilloksen. Kuumuus silti riittäis sytyttään bensan, niinku tossa jo sivusitkin. Näin ainakin ite muistelisin kyseistä jaksoo.

Bensasta vapautuvien höyryjen ilman hapen kanssa muodostama seos leimahtaa kyllä varsinkin helposti, joskaan tämä leimahdus ei vielä käsittääkseni sytytä itse nestettä...
Taitaa itseasiassa olla koko bensan palamisessa kyse höyrystyneen bensan palamisesta, eikä varsinaisesti nesteen. ;)

Mistä johtuu että kusihätä on kääntäen verrannollinen etäisyyteen vessanpöntöstä. Siis jos vaikka on kaupungissa liikenteessä ja tuntee et
kusettaa niin siellä voi viel norkoilla vaikka kuinka kauan mut auta armias kun koto ja hotelli helpotus lähenee.

Pari sataa metriä ennen kotoa alkaa askel tihenemään, ovella kauheassa hädässä käsi täristen hakee oikeaa avainta, sisällä
takki lentää kenkien perässä olkkarin seinään ja se pahin vaihe, vyön avaaminen! Se hektinen tilanne kestää ikuisuudelta tuntuvan
ajan ennen 200 barin paineella kaakeliastian hajottavan suihkun päästämistä valloilleen.

Onko rakkoa mahdollista huijata esim. kääntyykin ennen kotoa lähiraflaan mukamas pizzalle ja
sit hyökkääkin juoksuaskelin vessaan ennen kuin se tajuaa mitään?

Näin siis minulla, muilla vastaavia kokemuksia?

Onko rakkoa mahdollista huijata esim. kääntyykin ennen kotoa lähiraflaan mukamas pizzalle ja

Ehdotan että perustat toimikunnan ja alat selvittää asiaa empiiristen tutkimuste perusteella. Olisin todella kiinnostunut kuulemaan lisää tästä aiheesta.

Asiaa miettiessäsi voit vaikka hörpätä hieman :kippis1: vauhdittaaksesi tutkimuksen alkua.

Mistä johtuu että kusihätä on kääntäen verrannollinen etäisyyteen vessanpöntöstä....
Et ole ainut.
Itse en ole keksinyt mitään kepulikonsteja tuolle paitsi et joskus (kerran pari kk) ku tulee kuljettua läheisen metsä polun kautta ni siinä tulee kuseksittua ettei sit kotona ole hätä :D

En usko, että on mahdollista, koska oikeestihan rakko ei ajattele, vaan rakosta lähtee aivoihin tieto pissahädästä ja siellä samoissa aivoissa on tieto siitä, että pizzeriassa on vessa.

miten saada stondis helpommin kännissä?

Juomalla vähemmän?

Mitä helvettiä mun kännykälle oikein tapahtu, ku en voi enää lähettää viestejä? Tää tapahtu ihan yht'äkkiä... Ku yrittää lähettää viestiä, niin tulee että virheelliset multimedia-asetukset, tarksita asetukset? Mikähän on DNA:n se viestiasetusnumero tai jotain....?

Et ole ainut.
Itse en ole keksinyt mitään kepulikonsteja tuolle paitsi et joskus (kerran pari kk) ku tulee kuljettua läheisen metsä polun kautta ni siinä tulee kuseksittua ettei sit kotona ole hätä :D

Itsekin kusen aina rappuun ennen sisälle astumista.

Mitä helvettiä mun kännykälle oikein tapahtu, ku en voi enää lähettää viestejä? Tää tapahtu ihan yht'äkkiä... Ku yrittää lähettää viestiä, niin tulee että virheelliset multimedia-asetukset, tarksita asetukset? Mikähän on DNA:n se viestiasetusnumero tai jotain....?

Auttakaa nyt miestä hangessa :itku:

EDit: ja laitoin ton viestiasetusnumeron jo mut siltikään ei lähe viestit. sama teksti tulee. ja dna:n palvenumero ei oo tähän aikaa käytössä

Auttakaa nyt miestä hangessa :itku:

EDit: ja laitoin ton viestiasetusnumeron jo mut siltikään ei lähe viestit. sama teksti tulee. ja dna:n palvenumero ei oo tähän aikaa käytössä

Vain Multimediapalvelun (MMS) asetukset:

-lähetä tekstiviesti ASETUKSET MMS numeroon 14000

Hyväksy paluuviestinä saapuvat asetukset ja aktivoi ne käyttöön puhelimesi ohjeiden mukaisesti.
Multimediapalvelun voi avata lähettämällä dna-liittymästä tekstiviestin MMS AVAA numeroon 14000. Viesti on maksuton. Paluuviestinä saat tilausvahvistuksen sekä multimediapalvelun asetukset, jotka pitää hyväksyä ja asettaa ensisijaisiksi asetuksiksi, jotta palvelua voi käyttää.

http://www.dnafinland.fi/showContent.do?content=path&selectedMenuItem=ABHB

Olisko tuosta apua?

Onko kysymyksessä siis tekstiviestien lähettäminen vai multimediaviestin lähettäminen? Jos mitkään viestit eivät toimi niin ei sen mms-asetuksista pitäisi olla kiinni millään tapaa.

Tarkista onko sanomakeskuksen numero tallessa ja omalla paikallaan, käytä virrat pois kännykästä ja jos ei auta niin laita sim-kortti toiseen puhelimeen ja kokeilee toimiiko viestit niin.

Oletko räpeltänyt puhelintasi ja vahingossa lätkäissyt itsellesi viestieston päälle? Sekin on mahdollista...

Kyseessä on vain normi teksiviestien lähettäminen. ja kun laitan kortin toiseen puhelimeen niin viestit lähtee normaalisti :(

Esit: mistähän ton viestiestonkin näkee :nolo:

Back
Ylös Bottom