Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mitä järkeä on olla kihloissa ilman sormusta?

Kihloihin menemisellähän ei edes muuta merkitystä ole?
Kihloihin menemisen merkitys on aikomus avioliitosta. Jos koko avioliittoajatus on poissuljettu, miksi helvetissä mennä edes kihloihin? Yhdessä voi olla ilman kihlaustakin tai toisaalta sormuksia voi ostella ilman kihlausta tai edes partneria.

Kihloihin menemisen merkitys on aikomus avioliitosta. Jos koko avioliittoajatus on poissuljettu, miksi helvetissä mennä edes kihloihin? Yhdessä voi olla ilman kihlaustakin tai toisaalta sormuksia voi ostella ilman kihlausta tai edes partneria.
Hieman kaukaa haettuna kuriositeettina voisin mainita homo- ja lesboparit, jotka menivät kihloihin aikana ennen parisuhdelakia. Heille kihlaus merkitsi jotakuinkin samaa kuin naimisiinmeno, kun ei sen pidemmälle päässyt. Lupaus olla uskollinen ja yhdessä jne. (Moni tosin meni heikoin perustein kihloihin ja eroja oli jo siihen aikaan paljon kihlauksesta huolimatta..)

Mä menisin vielä vähän pidemmälle ja sanoisin että kihlautuminen ei ole ainoastaan merkki aikomuksesta mennä naimisiin, vaan lupaus mennä naimisiin. Musta kihlaus on jo se itse päätös, ei missään nimessä pelkkä sormus vaan jotain aika isoa.
Jonka takia jos joku on ollut kihloissa, vaan eipä ole enää, en osaa luottaa heidän päätöksiinsä. Siinä on menty aika mäntyyn suuressa elämänpäätöksessä, sama se musta on kuin avioero.
Ehkä olen liian konservatiivinen kuitenkin tässä. Tai sitten olen täysin oikeassa olemalla täysin uskomatta monesti kihlautunutta ennenkun on todella syytä uskoa :)

Mistä mahtais saada tyhjiä dvd:n kansipapereita? olisin todella kiitollinen jos joku tietää jos niitä edes myydään missään?

Tarvis löytää sellainen t-paita missä on edessä mies polvillaan silmät sidottuina ja ase osoittaa päähän. Tekstinä "Petturin palkka on kuolema". Mistä mahtais löytyä?

Itseasiassa tätä kuvaa tarkoitin paidassa.
81e107f5f3cb3486d55ed594e2abe-orig.jpg

Kuluttaako Symbian-kännykän käynnistymisprosessi akkua merkittävästi?

Esimerkkitilanne: kännykän akku on melkein loppu (=kännykkä antaa ajoittain varoitusäänimerkkiä), laturia ei ole mutta pitäisi kuitenkin odottaa viestiä. Kannattaako kännykkä pistää pois päältä ja aina esim. tunnin välein pistää se hetkeksi päälle ja katsoa onko viesti tullut? Vai kannattaako se vain pitää päällä ja toivoa, että viesti tulee ennen akun loppumista?

Aluksi ajattelin, että akku riittää pidempään jos kännykän sammuttaa välillä. Sitten tuli mieleen, että ainakin Nokian E70 käynnistyminen kestää hemmetin pitkään ja siinä varmaan prosessoreja+muisteja käytetään enemmän kuin normaalissa valmiustilassa. Miten on?

näin on varsin usein tilanne. Kaikki ei tosin pidä kihlasormusta naimisiin menon jälkeen, eli siis yhdelläkin rinkulalla voi olla naimisissa
Pakko quotata kun mun tyhmä kysymys liittyy tähän. Eikös tuo ole ihan yleistä että miehillä on vain se yks sormus myös naimisiin mentäessä? Toisin sanoen ainoa joka sais toisen (eli uuden) sormuksen olis nainen?

Kuluttaako Symbian-kännykän käynnistymisprosessi akkua merkittävästi?

Esimerkkitilanne: kännykän akku on melkein loppu (=kännykkä antaa ajoittain varoitusäänimerkkiä), laturia ei ole mutta pitäisi kuitenkin odottaa viestiä. Kannattaako kännykkä pistää pois päältä ja aina esim. tunnin välein pistää se hetkeksi päälle ja katsoa onko viesti tullut? Vai kannattaako se vain pitää päällä ja toivoa, että viesti tulee ennen akun loppumista?

Aluksi ajattelin, että akku riittää pidempään jos kännykän sammuttaa välillä. Sitten tuli mieleen, että ainakin Nokian E70 käynnistyminen kestää hemmetin pitkään ja siinä varmaan prosessoreja+muisteja käytetään enemmän kuin normaalissa valmiustilassa. Miten on?

Ei se käynnistys akkua syö ainakaan niin paljon kun puhelimen päälläolo normaalitilassa. Toki puhelinta voi pitää päällä ilman, että mikään radio (GSM) on päällä eli offline tilassa jolloin akkua taas säästyy huomattavasti.

Käynnistyksen aikana tietenkin virrankulutus on kovempaa kun sitten tasaantumisen jälkeen mutta aika hetkellistä se vaan on. Eli melkeinpä käynnistelisin puhelinta silloin tälllöin. 100% varmuutta ei toki voi antaa ennen kun noista virrankulutukset mittaisi.

Pakko quotata kun mun tyhmä kysymys liittyy tähän. Eikös tuo ole ihan yleistä että miehillä on vain se yks sormus myös naimisiin mentäessä? Toisin sanoen ainoa joka sais toisen (eli uuden) sormuksen olis nainen?
Juu kyllä munkin käsittääkseni mies menee naimisiin sen kihlasormuksen kanssa. Nainen saa sitten sen vihkisormuksen, ja saattaa pitää molempia, tai vaan toista, eli yleensä sitä vihki-.

Juu kyllä munkin käsittääkseni mies menee naimisiin sen kihlasormuksen kanssa. Nainen saa sitten sen vihkisormuksen, ja saattaa pitää molempia, tai vaan toista, eli yleensä sitä vihki-.

Mä oon aina kuvitellut, että tuo on vaan jenkkisarjoissa. Suomessahan harvoin kai kositaan timantin kanssa, vaan sormukset ostetaan yhdessä. Eli olen luullut, että ulkomaan elävillä ainakin telkkarissa on naisilla sekä kihla- että vihkisormus ja miehellä vain vihkisormus. Erittäin suurella todennäköisyydellä tämä on vain elokuvissa ja Suomessa toimitaan tuolla mainitulla tavalla.

Mistä johtuu valtava hikoilu öisin nukkuessa? Alkaa kyrsimään petivaatteiden jatkuva pesu. Kämpän lämpötilasta se ei voi johtua sillä makkarissa ei missään vaiheessa ole oikein lämmin.

Mistä johtuu valtava hikoilu öisin nukkuessa? Alkaa kyrsimään petivaatteiden jatkuva pesu. Kämpän lämpötilasta se ei voi johtua sillä makkarissa ei missään vaiheessa ole oikein lämmin.

Mitä syöt ennen nukkumaanmenoa? Montako tuntia sinulla on treenaamisen ja nukkumaanmenon välissä?

Kas, itellä sama vika. Vaimon mukaan meikäläinen alkaa heti nukahtamisen jälkeen hikoilemaan kuin sika. Sama homma, söi mitä tahansa ja oli sinä päivänä treenit tai ei.

Kyllä jotkut miehetkin pitävät sormessaan kihla- ja vihkisormusta. Se on ihan kiinni ihmisestä itsestään.

Kyllä jotkut miehetkin pitävät sormessaan kihla- ja vihkisormusta. Se on ihan kiinni ihmisestä itsestään.
Ohops! Tuostapa en ollut kuullutkaan:wtf:. Luulin sitä sellaiseksi "naisten jutuksi". Meillä taas on pelkät kihlasormukset, kun päätettiin jo alunalkaen sijoittaa niihin paremmin. Ja on sen kokoisetkin ettei siihen toista rinnalle mahtuiskaan:D

Kas, itellä sama vika. Vaimon mukaan meikäläinen alkaa heti nukahtamisen jälkeen hikoilemaan kuin sika. Sama homma, söi mitä tahansa ja oli sinä päivänä treenit tai ei.

Mäkin oon tässä hikoillut ämpäreittäin kuukausikaupalla joka sekunnin kun silmät on ummessa. Skidinä sama ongelma, aiemmin vain satunnaisesti hikosin. Täällä on threadi asiasta, joka on ollut aika pitkään nostamatta. Ajattelin sitä nostella, kun mullakin on kysyttävää jos joku tietäisi miten sängyn homehtuminen saataisiin estettyä, kun joka yö sänky on myös hiestä märkä. Naurettava vaiva :)

Ajattelin sitä nostella, kun mullakin on kysyttävää jos joku tietäisi miten sängyn homehtuminen saataisiin estettyä, kun joka yö sänky on myös hiestä märkä. Naurettava vaiva :)

Lateksilakanat :whip:

Back
Ylös Bottom