Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Vakuutusasia-arvoitus:

IF kotivakuutus x (Kännykkä+Asfaltti)= rahaa?
Muuta yhtälö muotoon:
IF kotivakuutus x (kännykkä+koti)= rahaa?

Supista yhtälö muotoon:
-> IF vakuutus x kännykkä = rahaa

(En ole varma koskeeko kotivakuutus kodin ulkopuolella sattuneita vahinkoja. Matkavakuutus korvaa, jos tapahtuma on sattunut tietyn matkan päästä kotoa. Sekin on ehkä tapauskohtaista, esim. 30km tai 40km.. Mutta eihän ne tiedä, oletko kaatanut potkulautasi kännykän päälle eteisessä vai oletko itse kaatunut sen päälle kännissä baarin edessä.)

Hmm eli himassa jos tiputan sen asvalttimatolleni niin rahaa alkaa tulemaan ovista ja ikkunoista? :dance:
Sun kännykässä on sellaiset jäljet, jotka vakuutusvirkailija tunnistaa asvaltin aiheuttamiksi?

Vaihtelee vakuutusyhtiöittäin. Löysin netistä erään, joka korvaa pudonneen ja rikkoutuneen (mutta ei kastuneen, se on oma moka). Omavastuu 150,-. Korvaa loput, mikäli puh on tarpeeksi uusi, esim. 6kk. Jos taas esim. 3v. vanha, niin siihen tulee ikävähennys (arvo laskenut), eli jos se on uutena maksanut vaikkapa 200,- ja siitä vähennetään ikävähennys ja omavastuu, niin korvattavaa ei jää.

Jospa olisit rehti poika ja kertoisit vakuutusvirkailijalle mitä tapahtui, minkä ikäinen puhelin on ja mitä se maksoi uutena. Jos rupeet valhettelee niin me rehelliset kärsitään siitä korkeampien vakuutusmaksujen muodossa.

edit: Ifissä matkapuhelimen ikävähennys 30%/vuosi, omavastuu 130,-

Onko Lahdessa jotain happeningia uudenvuodenaattona? Mitä baareja kannattaisi katsastaa ym.? Kaverini isoveli Lahdessa asustaa ja mennään sit sen kämpille kaverin kans juhlistaan uutta vuotta.:dance:

Auttakaa poikaa kun kerran olen vain Lahdessa nuorempana käynyt ja tästä on kymmenen vuotta aikaa, enkä silloinkaan menomestoja merkille pistänyt.

hmmm kiitti vastauksesta. Hahaa, sormet ristiin että iPhonen hinta on IFin kataloogeissa tuo ranskan virallinen unlocked-hinta $964 tjsp :dance:

Veikkaisin että heinää:rolleyes:

jess, sitä se ressukka ei huoli, ongelma onki, että on rakastunut meidän kuusen aromikkaaseen makuun :D .. ei rassaa pupua itseensä, meitä läheisiä vain. Kysymys olikin ehkä retorinen, kun alko nuo liukumiinat ahdistaa. Kiitos siviksellekin silti informatiivisesta vastauksesta :D

Terveppä terve Pakkotoiston kulinaristit. Empä löytänyt parempaa ketjua niin laitetaan tänne.

Teen opinnäytetyötä nuorten ruokaravintola käyttäytymisen muuttumisesta. Minulla olisi tässä yhdeksän kysymystä, jotka kirjoita tähän viestiini ja odottelisn vastauksia YV:llä. Naiset ja Miehet ikähaitari 16-26 vastailkaa ja auttakaa minua opinnäytetyössäni.

Kiitos kaikille vastanneille.

1) Kuinka monesti syöt ravintolassa vuoden aikana?
2) Kerro kolme suosikki ravintolaasi?
3) Suosikki ravintola ruuat?
4) Oletko tyytyväinen saamaasi palveluun ravintoloissa? Kerro jonkinlaisia kommelluksia mitä sinulle on ravintolassa sattunut.
5) Paljonko olet valmis maksamaan ravintolassa syömisestä?
6) Mitkä asiat vaikuttavat ravintolan valintaan?
7) Miten ravintolakäyttäytymisesi on muuttunut? Onko käyminen lisääntynyt, kun ikää on tullut, vai miten on?
8) Kerro viisi suosikki salaattiasi?
9) Entäs suosikki jälkiruuat? (kolmekin riittää)

niin millähän YV:llä jos et ole VIP eikä mailiosoitetta näy missään?:D

1) muutaman kerran
2) Kebabheaven, Kotipizza, McDonalds
3) Kebab lohkoperunoilla.
4) Kastike unohtui..
5) Kaiken mitä se vaatii jos ruoka vain on hyvää.
6) Annoskoot
7) Ei vaikuta mitenkään?
8) Salaatteja? Hyi s******...
9) Purkki Ehrmannia on aika jämäkkä, MyoFlex prodepatukka, Volumass 5.0+ gainer mansikka+ 0,5l maito :kuola:

Ps. ei herneitä..

Kannattaako tuonne Old School -osioon hankkia tunnarit?

(En ole varma koskeeko kotivakuutus kodin ulkopuolella sattuneita vahinkoja. Matkavakuutus korvaa, jos tapahtuma on sattunut tietyn matkan päästä kotoa. Sekin on ehkä tapauskohtaista, esim. 30km tai 40km..

Korvaa kotivakuutuskin aika pitkälle. Esim risteilyllä varastettu kännykkä meni ongelmitta tapiolan kotivakuutukseen, toki vakuutusyhtiöissä ja kotivakuutuksissa on eroja..

Mun mielestä se on nykyään keskuskadulla..? Ainakin muistelisin nähneeni sen siinä aina matkalla duuniin. Tai sitten mä poden erittäin vakavista aistiharhoista.

No ainakin pesuaineiden teho perustuu pintajännityksen poistamiseen.:rolleyes: Kuitenkin kuumassa vedessä pesuaineen kanssa peseminen, esim. astiat (lian laadusta riippuen), pyykki, on usein tehokkaampaa kuin kylmässä vedessä pesuaineen kanssa. Oletan että veden lämpötilaeron vaikutus pintajännitteeseen ei ole enää niin oleellinen kun pesuainetta käytetään. Lämpö itsessään saattaa vaikuttaa likaan, ainakin jos rasvatahroista on kyse; se pehmittää ne, tekee ne liukoisemmiksi. Voisihan lämmöllä olla vaikutusta lämpölaajenemisen kauttakin. Esim. jos jokin ruoanjämä on kovettunut astian sileään pintaan kiinni, saattaa tahran ja/tai astian laajeneminen erkaannuttaa ne toisistaan. Samaan tapaan kuin tiukassa olevan korkin saa auki kuumentamalla juoksevassa vedessä.

No niin tietysti! :dance:
Lämpölaajenemisjuttu. Kyllä miähet tiätää!

Mun mielestä se on nykyään keskuskadulla..? Ainakin muistelisin nähneeni sen siinä aina matkalla duuniin. Tai sitten mä poden erittäin vakavista aistiharhoista.
Taitaa se olla siäläkin, mutta edelleen se pienempi liike on siinä samassa paikassa missä se on ollu jo vuosia. Asematunnelissa siis.

Eikös vasemman käden nimettömässä pidetä yleensä sormusta jos on kihloissa? :nolo:

Eli jos on kaks sormusta nii on että naimisissa sekä kihloissa?

näin on varsin usein tilanne. Kaikki ei tosin pidä kihlasormusta naimisiin menon jälkeen, eli siis yhdelläkin rinkulalla voi olla naimisissa

Back
Ylös Bottom