Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mikähän on se kotimainen heavy biisi joka soi radiossa aikas tiuhaan, siinä lauletaan jotain että Pelko sitä ja tätä. En ees muista sanoja. Auttakee.

Edit; Ja mainitaan siinä ukkonenkin.

Mistähän sais alueelta hki/vantaa lukkosepäksi oppisopimuspaikan.

Mollin sivuilla ei oikein ollu.

meikäläisellä ei kyllä ole sähköalan eikä metallialan koulutusta,mutta motivaatio ja oppimishalu sitäkin voimakkaampi:thumbs:

Mistähän sais alueelta hki/vantaa lukkosepäksi oppisopimuspaikan.

Mollin sivuilla ei oikein ollu.

meikäläisellä ei kyllä ole sähköalan eikä metallialan koulutusta,mutta motivaatio ja oppimishalu sitäkin voimakkaampi:thumbs:
Marssimalla suoraan liikkeeseen sisään ja kysymällä. Soittaakin voi. Ei noita taida olla juuri työnantajan puolelta haussa.

Mikä se möllykkä on sielä austraalian vesissä kun tulee aina tiettyyn aikaa ja tiettyy paikkaan? Se on myrkyllinen? Joku magna, magne, manga tai vastaava...

ainiin oliki! :D

Olen menossa torstaina Marilyn Mansonin keikalle Helsingin jäähalliin, keikka alkaa kello 20.00. Kuinka paljon aikaisemmin tuonne pitäisi mennä seisoskelemaan?

Mistä ja mikä kirja olisi sopiva jos haluaa oppia leikkaamaan miesten (miksei myös naisten) hiuksia? Tuli mielee loistava joululahja ja nyt haluaisin ostaa jonkun hyvän millä tavalla itse oppisi leikkaamaan. Ehdotuksia?

Mistä löytyy se yksi pakkiksen legendaarisista lausahduksista, joka menee jotenkin että: "...ei kuitenkaan niin paljon voimaa mitä luulee omistavansa massaa,mutta onko se suhteessa voimaan" tai jotain tuonne päin.

Alkaa meinaan naurattaa niin saatanasti aina kun sen lukee.

Niissä saa hyvän pumpin sekä voimaa, ei ehkä niin paljoa kokoa kuin mitä luulee omistavansa voimaa, saa kokoa, mutta onko se suhteutettuna voimaan?

Siis mitä tuo tarkoittaa? Mä en oikein saa otetta tuosta lauseesta.

Yritetään kääntää jotenkin järkeväksi tota: Niissä saa hyvän pumpin sekä voimaa, mutta voimien perusteella voisi luulla että pitäisi olla enemmän kokoa. Kokoa kuitenkin saa, mutta voimaa tulee suhteessa enemmän.

Parempaan en pysty :D

Back
Ylös Bottom