Canalilta.
Thanks! Eli Grandiin..:kippis1:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Canalilta.
Miten onnistuu tv:n katselu netin kautta? Miten nopean yhteyden tarvitsen (ADSL)? Mitä kanavia näkyy?
Lähinnä nämä kotimaiset kiinnostaa. Nyt ei siis näy mitään, kun on liian heikko signaali. Harava katolla ja signaalinvahvistin, eikä meinannut näkyä anal. aikanakaan.
edit. jahas, ei ainakaan ylen ohjelmat vielä näy.
Kato perhana! Jotain ohjelmia sentään! Vielä kun tulis jotain ulkomaisia sarjoja ja elokuvia..

Kait sulla on vahvari oikein kytkettynä? Mastovahvistin nimensä mukaan siis antenniin kiinni, (eikä television lähelle). Kannattaa vielä tsekata että vahvari on laadukas (mahdollisimman pieni kohinaluku).Nyt ei siis näy mitään, kun on liian heikko signaali. Harava katolla ja signaalinvahvistin, eikä meinannut näkyä anal. aikanakaan.
justerr;176 edit. Näkyy myp2p:n kautta näemmä muutakin kuin urheilua :)[/QUOTE sanoi:Jaa tuleeks sielt myös hiihtoo? :D
Onko kirjastokorteilla jotain voimassaoloaikaa? Tos on päiväys että 96 ois myönnetty, mutta en oo varmaan tällä vuostuhannella tota käyttäny, et vieläköhän se kelpais kun nyt ois tarvetta..
Saako mistään (postimyynnistä) aikuisille käypäistä kauluria?
Tuon tyylisiä (ja pienempiäkin) näkyy ainakin löytyvän sieltä sun täältä. vääntäkää rautalangasta miten näön tarkkuuden ilmoittaminen oikeen toimii. jos mulla on laseissa korjausta -1.5 (oletetaan että näen lasien kanssa täydellisesti) niin mikä on se optimiarvo? (jotenkin käsitin että se on 1) ja mikä on mun näkökyky ilman laseja?
kun esim C-korttiin vaaditaan 0.8 näkö korjattuna, enkä tajua miten tämä lasketaan.
http://fi.wikipedia.org/wiki/SilmälasitSilmälasien voimakkuus ilmaistaan dioptreina, joka kertoo, kuinka kaukana linssistä sen polttopiste on. Miinuslasit ovat koveria ja niiden valepolttopiste on linssin edessä, pluslasit ovat kuperia ("suurennuslasit") ja niiden polttopiste on linssin takana.
tarviikohan hakea lääkärintodistus, jos on 3päivää sairaslomalla. työsuhde on vain kuukauden kestävä, olen ns jouluapulainen. posti on työnantaja.
vääntäkää rautalangasta miten näön tarkkuuden ilmoittaminen oikeen toimii. jos mulla on laseissa korjausta -1.5 (oletetaan että näen lasien kanssa täydellisesti) niin mikä on se optimiarvo? (jotenkin käsitin että se on 1) ja mikä on mun näkökyky ilman laseja?
kun esim C-korttiin vaaditaan 0.8 näkö korjattuna, enkä tajua miten tämä lasketaan.
ja sit oikea vastaus kysymykseesi:
menet optikolle näkötestiin ja kysyt paljon saat tulokseksi nykyisillä vahvuuksilla. jos et pääse tuohon 0.8 tai parempaan, ei auta kun vaihtaa silmälasien vahvuudet niin että näkösi on tarpeeksi hyvä lasit päässä. taitaa kympin maksaa toi optikkokäynti..