Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jos haluaa opintorahan lisäksi asumislisää, pitääkö siihen täyttää oma lappunen, vai riittääkö että täyttää opintotuki hakemuksen?
..ja vissiin ne penää tässäkin tapauksessa liitteeksi kopiota talonkirjanotteesta. Paitsi jos asut esim. yo-kylässä tai vastaavassa "opiskelija-asuntosäätiöpaikassa". Niistä niillä on kelassa usein valmiiksi tarvittavat tiedot, eikä tarvitse välttämättä edes kuittia vuokranmaksusta.

..ja vissiin ne penää tässäkin tapauksessa liitteeksi kopiota talonkirjanotteesta. Paitsi jos asut esim. yo-kylässä tai vastaavassa "opiskelija-asuntosäätiöpaikassa". Niistä niillä on kelassa usein valmiiksi tarvittavat tiedot, eikä tarvitse välttämättä edes kuittia vuokranmaksusta.

Nykyään ei tarvitse talonkirjaotetta, jos kaikki tietosi ovat väestörekisterissä. Ovat vihdoinkin oppineet katsomaan sieltä, eikä tarvitse puljata niin suuren paperimäärän kanssa.

Minne on kadonnut kaupoista toffeekarkit? Sellaiset hampaisiin tarttuvat kaloripommit. Nam. Dumleja ei lasketa :urjo:

Ooh, Q.Bijou pitkästä aikaa!

Eikös näitä Werthers toffeita muka myydä enää? Ihanan makuisia ja mahtavan sitkeitä.

werthers_originals_120_120

Edit. Niin joo ja vanha kunnon Hopeatoffee toimii kans, Kultatoffeeta on ikävä.

Ooh, Q.Bijou pitkästä aikaa!

Eikös näitä Werthers toffeita muka myydä enää? Ihanan makuisia ja mahtavan sitkeitä.

werthers_originals_120_120

Edit. Niin joo ja vanha kunnon Hopeatoffee toimii kans, Kultatoffeeta on ikävä.

Löytyy ainakin Jyväskylästä.... just kuolasin karkkilakkolaisena noita haikeana.

kirjoitetaanko sana 'aamen' kahdella vai yhdellä a:lla?

Nykyään ei tarvitse talonkirjaotetta, jos kaikki tietosi ovat väestörekisterissä. Ovat vihdoinkin oppineet katsomaan sieltä, eikä tarvitse puljata niin suuren paperimäärän kanssa.

Opintotuen asumislisää hakiessani ei tarvinnut toimittaa talokirjaotetta, mutta kun tyttöystäväni haki samaan aikaan samaan kämppään yleistä asumistukea itselleen, niin hänen piti toimittaa tuo lappunen.

Jos haluaa opintorahan lisäksi asumislisää, pitääkö siihen täyttää oma lappunen, vai riittääkö että täyttää opintotuki hakemuksen?

Opintotukihan koostuu opintorahasta sekä opintotuen asumislisästä (+opintolainasta). Näitä kaikkia haetaan samalla lomakkeella.

Pikkuveli teki tossa pari päivää siten mikropopcornia pari kk vanhalla mikrolla ja sehän sit meni käräyttämään ne sinne mikroon ja nyt koko laitos haisee vieläkin palaneille popcorneille ja sisäpinta värjäytyi vaalean beigeks. Mahtaakohan tota väriä tai edes käräyä muulla keinolla pois, kun ostamalla uude mikron?

Pikkuveli teki tossa pari päivää siten mikropopcornia pari kk vanhalla mikrolla ja sehän sit meni käräyttämään ne sinne mikroon ja nyt koko laitos haisee vieläkin palaneille popcorneille ja sisäpinta värjäytyi vaalean beigeks. Mahtaakohan tota väriä tai edes käräyä muulla keinolla pois, kun ostamalla uude mikron?
ootko kokeillu uuninpuhdistusainetta?

(en sit tiiä tuhoaako moinen mikron...)

täällä juttua samasta aiheesta

Se on kieltämättä erittäin vastenmielinen löyhkä kun mikrossa pääsee palamaan jotain. Eikä se haju varmaan lähe ihan heti. Tuuleta, tuuleta ja tuuleta vähän lisää.

Mä oon huomannu, että mulla on kahvinjuonnin tarve noussu ihan älyttömästi ''normaalista'' 3-5 kupista (isosta kupista) 5-7 kuppiin päivässä ja tän seurauksena tullu päivittäin hyperventilaatiokohtauksia ja sitä myöten sitten kaikkia kivoja psyykkisiä oireita eli, onko noilla 2-4 lisä kupilla kahvia ja hyperventilaatiolla yhteyttä? kohta 3 viikkoo ollu niiiin pinnallinen hengitys että... ''sitä miettii vieläki''.

Sen mää tiiän, että kahvi lisää riskiä, mutta mä oon 6 vuotiaasta lähtien sitä litkiny säännöllisesti.

ps. Nytkö aloin miettimään, nii tuo on litra-puoltoista litraa kahvia päivässä:wtf:

Tuli hiukan väärään osastoon, mutta on kiire enkä jaksanu enempää lähteä etsimään sopivaa threadia. Itse kysymys: Onko huuto.netissä jokin viive kun laitat tuotteen myyntiin? Aloitin myynnin noin 20 min sitten eikä sitä vieläkään näy osastolla...Osasto on kyllä oikea.

Tuli hiukan väärään osastoon, mutta on kiire enkä jaksanu enempää lähteä etsimään sopivaa threadia. Itse kysymys: Onko huuto.netissä jokin viive kun laitat tuotteen myyntiin? Aloitin myynnin noin 20 min sitten eikä sitä vieläkään näy osastolla...Osasto on kyllä oikea.

On älyttömät viiveet melkei joka toiminnassa mitä ite oon sivustoa tsekkaillu, en tiiä mistä johtuu.

Back
Ylös Bottom