Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mistä johtuu se että monilla ihmisillä on jonkinlainen pakko sanoa että:wanha: tai ikäänkuin vaivihkaa että "joo tota tuli jo viikko sitten naurettua" yms, jos joku kertoo itselleen uuden jutun tai uutisen. onko se pelko siitä että toinen saa "kunnian" jutun kertomisesta?

Tuskin se sitä pelkoa on että kunnia menee väärälle kaverille, koska nuo "konstailijat" yleensä huutavat sitä konstaa jonkun kolmannen osapuolen ollessa se eka postaaja.

Ehkä se on vaan heidän tapansa yrittää häpäistä sinut ja saada olosi vaivautuneeksi ja tuntemaan itsesi jotenkin tyhmäksi. Niiden oma ego saa siitä buustin, ja ne pääsee brassailemaan sillä, kuinka he tietävät mistä tälläkin palstalla on puhuttu jo miljoona vuotta sitten. Ääliömäistä.

Mistäköhän se johtuu, että mulle ei periaatteessa tule ikinä kunnon kuumetta? Lapsena mulle tuli kuumetta, mutta ei enää nykyään. Ja sit mun flunssat/räkätaudit kestävät aina viikon pari. Mun normaali ruumiin lämpötila on 36.7 - 36.8 stetta ja kipeenä mulle nousee lämpö enintään 37,5 asteeseen. Joillakin kun tulee kuumetta aina yli tuon kuumerajan.

Minuakin kiinnostaisi tämä. Tuntuu, että flunssat tms. etenevät hidastetulla moodilla, olo on kuumeinen mutta lämpö ei nouse yli tuon 37,5.

Minuakin kiinnostaisi tämä. Tuntuu, että flunssat tms. etenevät hidastetulla moodilla, olo on kuumeinen mutta lämpö ei nouse yli tuon 37,5.

Ihan sama mulla. Kai se johtuu siitä, että ruumiinlämpö on muutenkin hieman normaalia alhaisempi ja voihan toi olla perinnöllistäkin.

Mulla täysin sama kun kolmella edellisellä. Ei varmaankaan kauheen harvinaista siis :D

onko se pelko siitä että toinen saa "kunnian" jutun kertomisesta?

Tuski. Enemmän se on harmistusta siitä, että toinen postaa sokkona yhtään vaivautumatta katsomaan, olisiko asiasta esim juuri samana päivänä aiemmin jo puhuttu. Ei pysty, ei viitti, ei nappaa, on niin kiire saada oma "ääni" esiin.

Mulla täysin sama kun kolmella edellisellä. Ei varmaankaan kauheen harvinaista siis :D

Yks lisää. Flunssassa ei ikinä enää nykyään kuumetta, joten ei voi hyvällä omallatunnolla jäädä sairastamaan. Ja sitten se pska jatkuu ja jatkuu sen sijaan, että tulisi kunnolla ja menisi ohi.

Tuski. Enemmän se on harmistusta siitä, että toinen postaa sokkona yhtään vaivautumatta katsomaan, olisiko asiasta esim juuri samana päivänä aiemmin jo puhuttu. Ei pysty, ei viitti, ei nappaa, on niin kiire saada oma "ääni" esiin.
Tai juttu saattaa olla 20 sivua taempana, jolloin tietysti olisi pitänyt käyttää searchiä. Mitään ei saa postata ennen kuin on ensin varmistanut ettei koko Pakkikselta löydy samaa videota/kuvaa/whatever.:jahas:

Kuumeilusta: täällä kanssa yksi. Piti ulkomailta asti hankkia tartunta, ennen kuin nosti lämmön kunnolla. 2 kertaa aikuisiällä viimeisen kymmenenen vuoden sisään ollut kuumetta. Ilmeisesti aikuisilla ei kuume nouse niin helposti, ja ihmekös sitten että täältä löytyy useampi ihmettelijä pakkiksen ikäjakauman huomioon ottaen.

Mistä ihmeestä johtuu että nainen ja mies eivät voi vain olla ystäviä, ilman jommankumman "tuntemaa" seksuaalista jännitystä? Luonto?

Miksi monet kyselevät täällä asioita jotka löytyisi minuutin googletuksella? Olen syyllistynyt tähän itsekkin.

Miksi googlettaa kun kaikki tietävä pakkis on käytössä:D

Mistä ihmeestä johtuu että nainen ja mies eivät voi vain olla ystäviä, ilman jommankumman "tuntemaa" seksuaalista jännitystä? Luonto?

Riippuu naisesta ja miehestä. Ja toisilla iästä. Jotkut eivät nuorempana pysty olemaan, jotkut taas eivät vanhempana. Usein ongelma saattaa myös olla jomman kumman mustasukkainen kumppani, ei se, että mitään olisi meneillään.

Oot liian hottis sille muijalle? :D tbh, en oo kuullu tollasesta ennen. kai sitä toinen luulee et vois vaikka saadakin toiselta kun on niin ystävällinen?

Kyllä mulla ainakin onnistuu ihan yhtä hyvin kuin poikienkin kanssa (saattaa kuulostaa homahtavalta). Tai mistä mä tiiän jos kaikki mun kaveri-tytöt onkin salaa rakastuneita muhun :hyvä:

Kyllä mulla ainakin onnistuu ihan yhtä hyvin kuin poikienkin kanssa (saattaa kuulostaa homahtavalta). Tai mistä mä tiiän jos kaikki mun kaveri-tytöt onkin salaa rakastuneita muhun :hyvä:
Silti panisit :rock:

Tai juttu saattaa olla 20 sivua taempana, jolloin tietysti olisi pitänyt käyttää searchiä. Mitään ei saa postata ennen kuin on ensin varmistanut ettei koko Pakkikselta löydy samaa videota/kuvaa/whatever.:jahas:

Nääh, kyllä mä sen ymmärrän, ettei jotain megaketjuja nappaa kahlata läpi, ja söötsillä ei läheskään aina löydä. Mutta ettei viitti katsoa edes samalle sivulle, jolle postaa. Sivu tai kaks taaksepäinkään ei olisi kohtuutonta. Mutta täältä tähän, menee muuten ankaran vitutuksen ketjuun kuuluvaksi rutinaksi.

-k

-k
Siis alun alkujaan kysyin tätä ihan yleisesti, en pelkästään pakkikseen liittyen. Samanlaista käytöstä löytyy myös normi elämässä, siellä se varsinkin säälittää ja ihmetyttää.

Ei hajuakaan. Saattaa olla, tai sitten ei. Turha sitä pilkkua kuitenkaan alkaa viilaamaan, kun koko kysymyksessä ei pohjimmiltaan siitä ole kyse.
Mistäs minä tiedän, mistä sinun mielestä pohjimmiltaan on kyse. Tuossa lauseessasi kuitenkin sanot, ettei flunssaan ole kukaan kullut kuin kuumeen vuoksi. Jonkun siis pitäisi olla kuollut flunssassa pelkästään korkean kuumeen vuoksi tai lauseesi on ihan puutaheinää.

Back
Ylös Bottom