Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä tämä :blow: oikein meinaa?
Kato sanakirjasta mitä yhteenveto tarkottaa. Pieni referaatti varmaan riittää, riippuu tietenkin koulutusasteesta.Mitä pitäisi kirjoittaa tutkielman yhteenvetoon? Lukion biologia kyseessä.
KIIRE!! Huomenna pitää palauttaa.
Mitä pitäisi kirjoittaa tutkielman yhteenvetoon? Lukion biologia kyseessä.
KIIRE!! Huomenna pitää palauttaa.
Itse pidän nyrkkisääntönä: tutkielmassa käsiteltyjen (biologisten) asioiden yhteydet toisiinsa nähden ja merkitys suuremmassa mittakaavassa. Esim jos olet kirjottanu vaikka ketuista nii yhteenvedossa tuumailet että kettuja on monenlaisia ja ne on toisaalta tosi samanlaisia mut myös tosi erilaisia. Yhtä kaikki ketut on tosi kivoja ja tärkeitä olla maan päällä.
edit: ja auttaa jos kirjottaa, että kuten kettu, myös ope on tosi kiva ja fiksu
Kirjoitin bioteknologiasta eli koko 5. kurssista. Vois silti laittaa tuon "Kuten kettu, myös ope on tosi kiva ja fiksu" sinne loppuun
2) Tuli väittelyä thai-ruuasta. Eräässä "Thai-salaatti" ohjeessa oli eräänä ainesosana peruna. Minä väitin, ettei thaimaassa juurikaan syödä perunaa tai edes kasvateta sitä, sambo sanoi toista. Kumpi on oikeassa?

Joo sitten tietysti hypetät missä kaikessa bioteknologiasta on tulevaisuudessa hyötyä ja miks ja miten siinä on vielä kehittämisen varaa.
Mikä on hyvää syntymäpäivää ranskaksi?
Todella helposti, sillä muistaakseni laki määrää, että HIV-testi on tehtävä jos asiakas sitä haluaa. Eli lähimpään terveyskeskukseen vaan ja homma selviää.En nyt tiedä onko tyhmä kysymys, mutta on ruennut näinä aikoina hivenen "hirvittämään"...
Miten helposti yleensä pääsee sukupuolitestiin, joka kattaa myös HI-Viruksen ?
Joo pitääpä katsoa jos saisi oikeasti aikaiseksi käytyä... Perkele kun sitä tulee vainoharhaiseksi, vaikka vaaraa ei varmasti ole.
ps. eipä taida noita hiv tapauksia suomessa muuten olla paljoa ?
Todella helposti, sillä muistaakseni laki määrää, että HIV-testi on tehtävä jos asiakas sitä haluaa. Eli lähimpään terveyskeskukseen vaan ja homma selviää.
niin, varmaan tarkoitit sukupuolitautitestiä etkä sukupuolitestiä, koska sukupuolitesti on aika helppo ja sen voi tehdä myös itse. tai pyydä kaveria vilkaisemaan;)Viimeisestä SUOJAAMATTOMASTA yhdynnästäni on aikaa lähes vuosi (viime joulukuu).
Minkäs nimisiä ne kuvat on mitkä ovat täyttä sotkua mutta kun tietyllä tapaa katsoo niin pystyy erottamaan esineitä/eläimiä kuvasta?
Itse tarjoaisin tällaiselle neidille korkeintaan matkamiehen kuoleman, mieluiten tuplana.