Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Yhdelle ja samalle yrityksellehän ei saa tehdä kahta työtä? Näin ainakin olen ymmärtänyt. Miten on sitten tytäryritysten laita? Voiko olla esimerkiksi aamuvuoron emoyrityksessä ja sitten iltavuoron tytäryhtiössä?

Mistä johtuu että opiskelijat yleensä dokaa "paljon"?

Kertokaapas järjestyksenvalvojien/turvallisuus alan TES:istä. Minkälaiset ylityökorvaukset jne? Ylipäätään kuulema paska TESsi ja pyhinä tuplapalkka.

Mistä saa ostettua tuota hiljattain otsikoissa ollutta Lunardellin Historic Line Hitler-viiniä tai olisiko jollain myydä minulle pullollinen, jos sattuisi viinikellarista sitä löytymään?:)
Lunardellin sivuilta kyllä pystyisi ilmeisesti ostamaan, mutta tuo putiikki sijaitsee Italiassa, enkä tiedä toimittavatko ulkomaille..

Helsingin Ale-Pubin hinnat perjantaisin? Sisäänpääsy, narikka ja olut/siideri lähinnä kiinostaa :kippis1:

montaa kertaa en oo käyny mutta käsittääkseni aina on olut/siideri 1e. sisään en oo koskaan mitään maksanut enkä narikkaa kun en ole sinne mitään jättänyt.

olut ja siideri on sitten sellasta litkua että saa vetää tuplamäärän joten III stoben hinnaksi tuleekin se 2e.

Kertokaapas järjestyksenvalvojien/turvallisuus alan TES:istä. Minkälaiset ylityökorvaukset jne? Ylipäätään kuulema paska TESsi ja pyhinä tuplapalkka.

Riippuu hyvin paljon firmasta. JV firmat harvoin maksaa ylityökorvauksia, mutta perus tuntipalkka on yleensä TES:iä korkeampi. Tällä alalla ei yleensä paljon TES:it paina. On poikkeuksiakin, jotka maksavat ylityökorvaukset/viikonloppulisät, mutta tällöin tuntipalkka on matalampi. Kaikki tavallaan.

Mistä saa tsiigailtua kätevästi miten Helsingistä pääsee lentelemään New yorkiin (ja muuallekin) halvimmalla? Onko finnairin suora lento kaukomatkoissa yleensä halvin vai kannattaako lennellä jonkin paikan kautta? Jos se on kannattavaa niin mistä kannattaa katsella mikä on järkevin matkustusreitti?

Miten hemmetissä banaani aukastaan ja kuoritaan kunnolla?? KIIRE!!

Oon miettiny tätä jo kauan: miks laitesukeltajat mulahtaa veteen yleensä selkä eikä jalat edellä? Selässä olevien pullojen painon takia?

Miten hemmetissä banaani aukastaan ja kuoritaan kunnolla?? KIIRE!!

bananen_oeffner.gif

Käy ostamassa kaupasta panaaninkuorimavälineistö.

Sain lyijykynällä sohittua auki...

Ethän oo oikeasti noin tyhmä, mitä annat ymmärtää... Ethän?

:lol2: No en mä tiedä miten ton banaanin saa aukasta silleen kunnolla, niinkun kaikissa mainoksissa:D Mulle se alkaa tursuamaan kaikista väleistä...

:rolleyes:

Back
Ylös Bottom