Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mitä se yks sälli teki eilen salilla kun se lastas penkissä painoja tankoon, kävi istumaan rinta tankoa vasten, nosti tangon harteilleen ja sitten teki sellasta liikettä että niinku kumartu hiukan eteenpäin ja suoristi selän?

Oisko tehny hyvää huomenta liikettä istuvilteen?

Oisko tehny hyvää huomenta liikettä istuvilteen?

No kun se liikerata oli joku 10 cm ja NÄYTTI siltä kuin selkä olis pyöristynyt... liekö mahdollista. On kyllä sen näkönen sälli ja sen näköstä treeniä, että tietää mitä tekee. Hämmentävää.

Onko se että on ollu jo melkein viikon sahaavaa lämpöilyä ja yskää sekä räkimistä pätevä syy olla saikulla?

Selkeesti. Näin niinku pakkiksen kautta diagnosoituna veikkaisin että sulla on pientä lämpöä ja flunssan tynkää. Kolme päivää ässää, ole hyvä!

Voiko lenkkarit pestä pesukoneessa? Vai lähteeks niistä tyyliin pohja irti?:D

Suihkuta ennen pesua kenkiin haavanpuhdistusainetta esim. sitä apteekin Neo-juttua, niin lähtee hajut paremmin. Mulla ei tossuista lähde haju, jos ei desinfioi ensin.

Siitä tyhmähkö kymysys.. Miks mä hikoilen ku sika, vähintään enempi ku kukaan muu?

Siitä tyhmähkö kymysys.. Miks mä hikoilen ku sika, vähintään enempi ku kukaan muu?
Tähän mäkin haluan vastauksen. Olen miettinyt että vaikuttaako talven varalle kerätty paksuhko rasvakerros paljonkin asiaan? Ja nopea aineenvaihdunta kai?

Mä hikoilen eniten paljon kyllä aina..

Tähän mäkin haluan vastauksen. Olen miettinyt että vaikuttaako talven varalle kerätty paksuhko rasvakerros paljonkin asiaan? Ja nopea aineenvaihdunta kai?

Mä hikoilen eniten paljon kyllä aina..

Hikoilu on yksilöllinen ominaisuus, johon ei paljonkaan itse voi vaikuttaa. Hajuun kylläkin voi.

Lienee rangaistus edellisen elämänne synneistä?

Nimim. Aina freesinä kuin kukkanen ;)

Hikoilu on yksilöllinen ominaisuus, johon ei paljonkaan itse voi vaikuttaa. Hajuun kylläkin voi.

Lienee rangaistus edellisen elämänne synneistä?

Nimim. Aina freesinä kuin kukkanen ;)
Niin, kainalohikoiluun on kyllä hyvin vaikuttanut tuo Triple Dry mitä saa apteekista, on toiminut yllättävän hyvin. Triple Dry - 'cause you're not worth it!
hero.jpg

Toivottavasti Apollonia kärsit seuraavassa elämässä runsaasta hikoilusta :) Terv. katkeroitunut limasika.

Kyllä mä sen hajun saan estettyä. Kai... Mut ku aamulla kävelee metrolle n. 800m ni soijaa pukkaa otsalohkosta siihen malliin, että armeijan kenttäkeittiö vois ottaa siitä hernekeiton natriumit viikon tarpeisiin. Auta armias, ku vetää aerobista...

Seuraavassa elämässä mä olen iso läskipallo merinorsu ja te kaikki freesit kedon kukkaset ootte mun haaremi. Mä pistän teidät hikoilemaan... :D voitte nyt jo tässä elämässä hikoilla ajatuksesta ku metrin sladdis...

Minkä vuoksi niin moni mies jättää kuntosalin miesten pukuhuoneen paskahuussin oven auki käytyään ns. isommalla? Mitä siitä saa? Jotenki vielä ymmärrän sen, että haetaan potenssia autolla, kännykällä, moottoripyörällä jos haetaan, mutta:"Mun kakka haisee NÄIIIN paljon..." Voi perkele!!! Kiva mennä vaihtamaan vaatteet, ku ensin saat aivovaurion sekä hajusta, että siitä, ku lennät ovella selälles ja lyöt takaraivos lattiaan.

Nyt ku on kysytty ja asia rupes korpeemaan, ni taidan laittaa tän myös vitutuspalstalle... :D

Paljon maksaa työturvakortti koulutus suurinpiirtein per henkilö?
Olen lähiaikoina menossa koulutukseen ja jos hinta on tyyliin 100€ niin unohdan koko asian.

Paljon maksaa työturvakortti koulutus suurinpiirtein per henkilö?
Olen lähiaikoina menossa koulutukseen ja jos hinta on tyyliin 100€ niin unohdan koko asian.
Jos tuollainen työn puolesta vaaditaan, niin kyllä se yritys sen koulutuksen maksaa.

Masterilla taitaa olla pikkasen pienempi luottokorko. Käyvät suunnilleen joka paikkaan molemmat. Aika sama kumman ottaa. Ota varmuuden vuoksi molemmat.

Back
Ylös Bottom